Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työt.. tai niiden puuttuminen. Edellisestä paikasta alkoivat hommat loppua niin nyt pitäisi etsiä uusi työ pariksi kuukaudeksi ennen inttiin lähtöä. Eihän siinä mitään mutta itselleni tuo kynnys alkaa kyselemään eri paikoista on jotenkin niin helkutin suuri :( Öitä en enää pysty rauhassa nukkumaan, vaan heräilen milloin sattuu ja mielessä on vaan työt. Sinänsä ei ole mitään hätää kun kotona vielä majailen, mutta silti tunnen olevani vain kaikkien riesana löhöilemässä kotona :itku:

Vituttaa ja ahdistaa, hieman reilut 2vk nyt paistateltu ilman duunia. Eniten tässä kaikessa kuitenkin vituttaa sossut yms. laitokset. Juopoille etc. kyllä näyttää rahaa riittävän mutta kun itse tarvisi joskus jeesiä niin pitäisi olla a) 20 lappua ja lippua mihin olet rahasi laittanut ja mistä sitä saanut b)samanmoinen nivaska avopuolisolta, joka nyt ei käytännössä tähän soppaan millään lailla edes kuulu koska on opiskelija (minä siis en) ja nämä rahahuolet ovat nyt vain omiani. Täti sanoi että ottakaa opintolainaa :curs: vieläpähän tässä lainarahalla ruveta elämään.

Työnhakukin tuntuu vain tuskaisemmalta, ikäänkuin puutuu lähettämään hakemuksia ja tuntuu että jokainen hakemus on vain toistaan paskempi kun niitä on jo kymmeniä laittanut.

Vieläkö ihmiset paljon soittelee suoraan firmoihin työnhakuasioissa? Jotkut sihteerit kun vain vihaisena tuumaavat että "Me ilmoitamme avoimista paikoista internetissä"....

Ahdistaa, puuduttaa. Onneksi edes saa reenata kunnolla.

Työkaverit KAAKATTAA henk.koht.asioitaan viereisessä huoneessa.

Sitten ne valittaa kun on liikaa töitä eikä kerkii mitään tehdä.

Tekisivät prkl töitä eivätkä kaakattas. Tai kaakattaisivat edes hiljempää.

Hihitin tänään salilla sisäisesti. Olin tekemässä irtopainoilla vipareita kaikessa rauhassa, kun viereen ampuu joku jannu joka nappaa irtopainot telineestä ja tekee myös vipareita. Tekee niitä joku 5 toistoa superhypervauhdikkaasti ja alkaa perään tekemään jotain ohentajaliikettä ihan yhtä vauhdikkaasti sen samat 5 toistoa. Siitä se sit ampuu johonkin kauempaan laitteeseen ja kohta ravaa takas tekemään ylätaljaa, tietenkin taas se 5 kiskasua hillittömällä vauhdilla ja seuraavaan laitteeseen. Ei varmaan ollut koskaan kuullut sarjoista ja ajatteli että on tehokkaista tehdä tuli perseen alla. :wtf:

Miten voi ihminen olla näin huono englannissa :itku:
Maksaisin oikeen roimasti sille, joka suorittais yhden englanninkielisen kurssin mun puolesta, tai edes suomentais mulle sen aineistot. Perkele tästä tuu mitään :curs:

Noniin, penikat edelleen tulessa... Varmaan jotain vikaa noissa jaloissa... Pitäs leikata moiset ulokkeet kokonaan irti poikki pojes pinoon stna!

Ps. Koulunkäynti on niin kivaa!
Pps. Ei vaineskaan!

Hihitin tänään salilla sisäisesti. Olin tekemässä irtopainoilla vipareita kaikessa rauhassa, kun viereen ampuu joku jannu joka nappaa irtopainot telineestä ja tekee myös vipareita. Tekee niitä joku 5 toistoa superhypervauhdikkaasti ja alkaa perään tekemään jotain ohentajaliikettä ihan yhtä vauhdikkaasti sen samat 5 toistoa. Siitä se sit ampuu johonkin kauempaan laitteeseen ja kohta ravaa takas tekemään ylätaljaa, tietenkin taas se 5 kiskasua hillittömällä vauhdilla ja seuraavaan laitteeseen. Ei varmaan ollut koskaan kuullut sarjoista ja ajatteli että on tehokkaista tehdä tuli perseen alla. :wtf:
En nyt nähnyt tossa mitään hauskaa. Siis kaveri teki vuorosarjoina ehkäpä jonkinlaista kuntopiirin omaista harjoitusta 5 toiston sarjoilla ja vähän reippaammalla suoritustekniikalla/vauhdilla?

No se "vähän reippaammalla" on aika lievästi sanottu. Melko hauskalta se ainakin näytti, ei kai tarkoituksena ole kuitenkaan tehdä niitä liikkeitä niin NOPEASTI sätkimällä kuin mahdollista, vaikka jonkinlainen kuntopiiri kyseessä olisikin? Vaikka enhän minä näistä mitään tiedä. :rolleyes:

No se "vähän reippaammalla" on aika lievästi sanottu. Melko hauskalta se ainakin näytti, ei kai tarkoituksena ole kuitenkaan tehdä niitä liikkeitä niin NOPEASTI sätkimällä kuin mahdollista, vaikka jonkinlainen kuntopiiri kyseessä olisikin? Vaikka enhän minä näistä mitään tiedä. :rolleyes:
Kyllähän tollanen heiluminen on aina hauskan näköstä jos näyttää siltä, että kaveri lähtee lentoon ja rauta vie miestä eikä mies rautaa. :) Ehkä sillä oli kiire jonnekin. :D

EDIT: Ilman noita supervauhdikkaita toistoja toi kuulostaa ihan Hulkin treeniltä :D

Välillä tuntuu että näissä jutuissa se "hauska" on se tapa joilla jutut kerrotaan. Käytetään hassuja sanoja ja silleen. Ei mulla muuta.

Stadin junaliikenne oli aamusella täysin jumissa.

Siis on. V'tuttaa avopuolison takia tuo. Lähti sitten bussilla täältä sinne, kun ei junalla mitään toivoa. Bussilla kuulemma melkein 2 tuntia kestää helsinkiin, kun on pahat ruuhkat. :curs:

Vituttaa, kun en osaa nauttia joutilaisuudesta. Opiskelijaelämä on täynnä tällaisia aamupäiviä, jolloin ei tarvitse tehdä mitään, mutta silti lähinnä vituttaa van makoilla. Salillekaan ei viitsi mennä kun just eilen illalla olin siel. Miks ei vaan vois olla tyytyväinen tilanteeseen, josta suurin osa työssäkäyvistä voi vaan haaveilla?

Vituttaa eilinen. Juhlittiin frendin synttäreitä ja mun piti olla juomatta, mutta jotenkin tilanne ajautui taas siihen, että kumottiin tequilaa baaritiskillä ja tanssittiin pöydillä. Nyt on darra enkä jaksanut mennä edes kouluun, koska olin niin väsynyt aamulla. En halua edes ajatella, miten paljon missasin tällä lusmuilulla...

Alyssa, älä suotta tuollaisesta kenkkuunnu, vielä voi tulla aika jolloin et pääse sinne pöydälle tanssimaan ja tequilaa kumoamaan vaikka haluaisitkin. Ja eikös noi ole jälkeenpäin ihan hauskoja muisteltavia? ;)

"kokemuksen syvällä rintäänellä.."

Alyssa, älä suotta tuollaisesta kenkkuunnu, vielä voi tulla aika jolloin et pääse sinne pöydälle tanssimaan ja tequilaa kumoamaan vaikka haluaisitkin. Ja eikös noi ole jälkeenpäin ihan hauskoja muisteltavia? ;)

"kokemuksen syvällä rintäänellä.."

Joo no olihan mulla tosi kivaa, mutta inhoan sitä että juhlin keskellä viikkoa, vaikka miten olisi jonkun synttärit. Viikolla pitäis keskittyä ihan muihin, paljon tärkeämpiin asioihin :/

Vitun työnhaku. Ei tiedä kumpi vituttaa tämänkin paikan kohdalla enemmän, se että sais sen työpaikan, vai se ettei saa sitä... :curs:

Back
Ylös Bottom