Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

TV:n katselua avustava laite kadotti jonnekin suomenkielisen selostuksen FST5:ltä. Toivottavasti palaa pian takaisin.

Sabine sanoi:
SElkä ja lavat niin stanan kipeät...

Täällä ihan sama tilanne. Eilinen "kevyt" treeni yläkropalle ei ilmeisesti ollutkaan kovin kevyt :jahas:

Treenin jälkeen illalla aloin tekee ruokaa, ja hella poltti sulakkeen, kohtuullisen pamauksen kanssa. Ei lämmintä ruokaa, fine :jahas: Karjalanpiirakat leivänpaahtimeen ja masiina käyntiin -> blackout, sähköt veks koko kämpästä. Tässä vaiheessa alko jo hieman kiristellä... Otsalampun kanssa tutkimaan tilannetta, ei tuu sähköä tauluun, eli talon keskuksesta paukkunu sulake :curs: Pakastin oli melko tyhjä ja jääkaappi myös, joten kylmät piirakat naamaan ja nukkumaan. Aamulla klo. 9 soitto kiinteistöhuoltoon, korjaajahemmo lupas tulla puolessa tunnissa vaihtamaan sulakkeen keskukseen. Kävin hakee lähinesteeltä kahvit, kymmeneltä oli taas sähköt päällä :hyvä:

Voi raukkaa... Pimeessä joutui olee :-(

Tulipa mieleen, Italiassa asustellessani oli useemman kerran viikossa sähköt poikki. Koska ne meni poikki siitä, että tv, mikro ja hiustenkuivain oli vaikka samaan aikaan päällä. Ja meitä asu siinä kämpässä 4, että tuota noin...

Mutta tää nyt on taas tätä offtopikoimista...

Kaikki ylen kanavat pätkii ihan törkeesti! Muut kanavat näkyykin sitten aivan moitteetta. Voi molo kun ois kerrankin saanu rauhassa olla möllöttää vaan ja kattella kisoja...

Täällä ihan sama tilanne. Eilinen "kevyt" treeni yläkropalle ei ilmeisesti ollutkaan kovin kevyt :jahas:

Treenin jälkeen illalla aloin tekee ruokaa, ja hella poltti sulakkeen, kohtuullisen pamauksen kanssa. Ei lämmintä ruokaa, fine :jahas: Karjalanpiirakat leivänpaahtimeen ja masiina käyntiin -> blackout, sähköt veks koko kämpästä. Tässä vaiheessa alko jo hieman kiristellä... Otsalampun kanssa tutkimaan tilannetta, ei tuu sähköä tauluun, eli talon keskuksesta paukkunu sulake :curs: Pakastin oli melko tyhjä ja jääkaappi myös, joten kylmät piirakat naamaan ja nukkumaan. Aamulla klo. 9 soitto kiinteistöhuoltoon, korjaajahemmo lupas tulla puolessa tunnissa vaihtamaan sulakkeen keskukseen. Kävin hakee lähinesteeltä kahvit, kymmeneltä oli taas sähköt päällä :hyvä:

Oisit saanu illallaki toimii jos oisit soittanu jo sillon huoltofirmaan :)

Voi raukkaa... Pimeessä joutui olee :-(

Kyllä mie ton jotenkin kestin, vaikka joutukin olee yksin ja pelotti ihan pirusti :nolo:

Mömmö sanoi:
Oisit saanu illallaki toimii jos oisit soittanu jo sillon huoltofirmaan

Juu oishan tuon saanu, mutta katoin parhaaks mennä :zzzz: ja ihmetellä aamulla tilannetta uudestaan. Tuli vedettyä kunnon 11h unetkin, kun ei ollu illalla niin mitään tekemistä.

Nyt vituttaa, nyt vittutaa niin ...
Kattelin tuossa noita Insinöörien pääsykokeita ja huomasin, et en osais niistä paljo mitää. Tuntuu niin turhilta noi toisen asteen koulutukset, ku ei siel opetettu ees kunnon matikkaa tai fysiikkaa. Taitaa olla turha, yrittää.. VITTU! .. yrittää kouluttaa ittensä enää eteenpäi. Taidan vaa jäädä armeijan leiviin ja lähtee siellä opiskelee jotain.. Pitäis tuota kielipäätäki (engalntia) petrata vähä, jotta pärjää sitten 20vuoden päästä (suomessa -50c talvella) ku muuttaa tuonne etelämpään.. Menee melkee jo WTF aihee puolelle.. Huomenna aamusta jelppaa systerii muutos, vittu seki viel -.-

E: Vartiakouluu -> portsariks -> kurmottaa juoppoja... ei tällääne nörtti pääse ees sinne -.-
E32: Vittu, meen nuQ!!11!!1!11

Nyt vituttaa, nyt vittutaa niin ...
Kattelin tuossa noita Insinöörien pääsykokeita ja huomasin, et en osais niistä paljo mitää. Tuntuu niin turhilta noi toisen asteen koulutukset, ku ei siel opetettu ees kunnon matikkaa tai fysiikkaa. Taitaa olla turha, yrittää.. VITTU! .. yrittää kouluttaa ittensä enää eteenpäi. Taidan vaa jäädä armeijan leiviin ja lähtee siellä opiskelee jotain.. Pitäis tuota kielipäätäki (engalntia) petrata vähä, jotta pärjää sitten 20vuoden päästä (suomessa -50c talvella) ku muuttaa tuonne etelämpään.. Menee melkee jo WTF aihee puolelle.. Huomenna aamusta jelppaa systerii muutos, vittu seki viel -.-

E: Vartiakouluu -> portsariks -> kurmottaa juoppoja... ei tällääne nörtti pääse ees sinne -.-
E32: Vittu, meen nuQ!!11!!1!11

Noihinhan saa intistä työkokemuspisteitä, eikä ole muutenkaan vaikeaa päästä sisään. Pääsee jopa ilman pääsykoetta syksyllä, kun pitää saada väkeä täyttämättä jääneille paikoille.

Vituttaa talonmies. Se tulee miten ja milloin itteä kiinnostaa, jos sä joskus harvoin sille soitat ja jotain tarvit. Se laiska paskiainen ei muka koskaan pääse samana päivänä, eikä aina edes samalla viikolla.
Tää riita alko pesutuvan avaimesta jone kesti ja kesti saada avainta. Mä soitin pari kertaa ihan fiksusti et ny mä ihan tosi tarttisin sitä avainta, ettei tartte alasti kulkea ku vaatteet loppuu. Lopuksi sitte meni hermo. Mä soitin sille ja sanoin et anna kuule olla, mä meen kirveellä sinne pesutupaan.
Sitte mä olin joku aika sitte tulossa jostain muijan kanssa aamuyöllä ja niin tietenkin, avainnippu jääny sen luo. Mun teki jo siinä vaiheessa mieli vetää rappurallilla lasi paskaksi ja ootella poliisia, sillä tavalla pääsee edes johonki yöksi. Mä alennuin kuitenkin soittaan talkkarin yöpäivystykseen... Voi että sitä sen pienen ihmisen onnea ku se kuuli kuka siellä soittaa neljältä aamulla. Mä arvasin heti siitä ivallisesta äänensävystä " jooo, hehe..tullaan IHAN JUST..." että meikä joutuu seisoon siinä pihassa tasan siihen asti ku niillä alkaa aamuvuoro, ollaan käyty teboililla sumpilla ja katteltu aamun lehdet. Puol tuntia ooteltiin siinä ja mentiin taksilla toiseen osotteeseen. Sanottakoot, et idea lähtemiseen paikanpäältä ei tosiaankaan ollut mun. Mä olisin jääny mielelläni.

Vieläkään en oo saanu avainta julkisiin tiloihin.

:evil:

This is war.

kävin eilen lekurissa poistamassa jonku paiseen ja sinne laitettiin sorbact nauhaa...lekuri sano että tuu vaihtaa se huomen (eli tänään),no kävin ja hoitsu sano et siel on ehkä toinen paise kanssa vieressä ja se nauha pitää vaihtaa päivittäin 3 vko ajan :O sattuu niin perkeleesti sen vaihto. menisiköhän se toinen mahdollinen paise niillä antibiooteilla ohi mitä sain...tai tolla nauhalla...ketuttaa...

Yöllä kutitti toista silmää koko ajan ja tuli sitten hinkattua sitä aina kun kutitti, aamulla en meinannu saada silmää auki ku on niin turvoksissa. Pitää kai kulkea aurinkolasit päässä jos meinaa jossain tänään käydä.

Vituttaa ryssät. Mun kaveri asuu georgiassa. Ei vastaa sähköpostiin. Toivottavasti on kunnossa.

Back
Ylös Bottom