Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tuossa lomilla käytyä Helsingin suunnalla ja tietenkihän lomalla treenit pyörii yhtä lujaa. Sattui samalle salille joku hullu koti ninja:lol2:

Kun tein penkkiä ja siinä sitten levähtelin niin ninja teki edessäni taljassa habaa jonka jälkeen teki aina minuun päin jotain kunfu liikkeitä ja katsoi sen jälkeen sitten minua vihaisesti. Katsoin sitten että "mitä vittua" ja tämä ninja jatkaa huitomista ja taas habaa.. Sälli oli minua kyllä 30kg pienempi mutta varmaan 10 vuotta vanhempi... Missä järki:jahas:

Tuli tuossa lomilla käytyä Helsingin suunnalla ja tietenkihän lomalla treenit pyörii yhtä lujaa. Sattui samalle salille joku hullu koti ninja:lol2:

Kun tein penkkiä ja siinä sitten levähtelin niin ninja teki edessäni taljassa habaa jonka jälkeen teki aina minuun päin jotain kunfu liikkeitä ja katsoi sen jälkeen sitten minua vihaisesti. Katsoin sitten että "mitä vittua" ja tämä ninja jatkaa huitomista ja taas habaa.. Sälli oli minua kyllä 30kg pienempi mutta varmaan 10 vuotta vanhempi... Missä järki:jahas:

loistavaa:hyvä:

En tiedä oliko komediaa vai mitä, mutta ainakin helvetin vaarallista: Joku kaveri teki melko räjähtävää penkkiä ampumalla tangon reilun metrin korkeuteen handuista. Siis makasi selällään penkillä ja heitti tangon ilmaan ja koppi. Ihan pelotti sen kaverin puolesta.

En tiedä oliko komediaa vai mitä, mutta ainakin helvetin vaarallista: Joku kaveri teki melko räjähtävää penkkiä ampumalla tangon reilun metrin korkeuteen handuista. Siis makasi selällään penkillä ja heitti tangon ilmaan ja koppi. Ihan pelotti sen kaverin puolesta.
MITÄ HELVETTIÄ? :kuvia: Paljon oli painoo tangossa?

Heh, ei ehkä ilman suojuksia kannattais tollasta yrittää. Alastullessa osuu vielä näpeille ja siitä sitten nupille. Ei hyvä...

Toissa päivään kun olin salil niin ajattelin JUST TOTA liikettä :hyper: Ajattelin sitä kun tanko painoineen, jos viellä reilusti malmia, tippuu korkealta naamalle. Luulin että ei kukaan ikinä ole tehny(paitsi smithissä joku) eikä tee tota liikettä, väärässä olin :D

Jamppa näyttää olevan aika passelissa kunnossa. Olettaisin myös tukilihasten olevan keskivertopomppupenkkaajaa paremmassa tikissä. Ettei siinä mitään. Rohkeasti vaan uusia liikkeitä kehiin. Itse kyllä käyttäisin varmistusrautoja heittopenkissä...

Siis nuo liikkeet paljastavat että kyseessä on todella kovan luokan treenaaja. Mieletön räjähtävyys varsinkin noissa kimmoisuuspunnerruksissa.

Nordealla ei toiminu missään maksut eilen.

Tarkotin nettipankki maksuja. Itelle tuli ainakin posti että siä on jotain vikaa ja sitä korjataan..

Ei suoranaisesti vituta, mutta silti. Olisin tällä hetkellä makaamassa +40 asteen lämmössä, hankkien tumman rusketuksen. Vittu en voinut arvata että Suomen kesä on tällainen arktinen kylmyyys.

Kävin tostaina viisauden hampaan poistattamassa.
Veren vuoto näytti jo hellittävän perjantaina ja kipuna oli enää migreenimäinen jysäri päässä.
Töissä olo oli kyllä helvetin raskasta kun ei ollut kipulääkettä ja väsymys oli valtava.

Yöllä sitten rupesi haavan kirvely leviämään korviin asti ja kurkku kipeytyi.
Vuodosta päätellen verihyytymästä ei tainnut olla enää mitään jäljellä aamulla. Pureskelin sitten taas sitä pumpulia 40minuuttia ja vuoto väheni hiukan.

Iltaan mennessä kivut olivat pääasiassa poissa (kurkkukipu poistui päivällä) ja verenvuotoja ei enää nimeksikään.
Yöllä sitten taas tuli kurkku tuli perkeleen kipeäksi ja haavaa rupesi kirvelemään...

Keitän nyt ensimmäiset kahvit moneen päivään ja poltan vaikka sillä sen haavan umpeen.

Huomenna sentään aukeaa taas hammashoitola.

Lienee parasta ottaa pilli mukaan töihin.

Ärsyttävää, kun yrittää pyytää kaveria salille tai vaikka pelaamaan tennistä, niin aina pitää löytyä joku hiton turha tekosyy. Joskus ei vain jaksa lähteä, joskus on lihakset kipeet salitreenistä ja toisinaan säässä on mukamas jotain vikaa. Esim. jos on vetänyt selän/yläkropan salilla, niin mielestäni voi ihan hyvin pelata tennistä. Se on kuitenkin sikäli kevyt laji, että mua ei itseäni ainakaan haittaa, jos lihakset on arkoina kovan treenin jälkeen. Muutaman kerran jälkeen noi tekosyyt alkaa toistamaan itseään ja vitutus siirtyy kuulijalle.

Jumalauta missä on se uhrautuvuus, että voi vähän antaa periksi, että asiat joskus onnistuisivat? Minä ainakin pelaisin mieluummin tennistä kaverin kanssa kuin jumittaisin kotona tietokoneella.

Ärsyttävää, kun yrittää pyytää kaveria salille tai vaikka pelaamaan tennistä, niin aina pitää löytyä joku hiton turha tekosyy. Joskus ei vain jaksa lähteä, joskus on lihakset kipeet salitreenistä ja toisinaan säässä on mukamas jotain vikaa. Esim. jos on vetänyt selän/yläkropan salilla, niin mielestäni voi ihan hyvin pelata tennistä. Se on kuitenkin sikäli kevyt laji, että mua ei itseäni ainakaan haittaa, jos lihakset on arkoina kovan treenin jälkeen. Muutaman kerran jälkeen noi tekosyyt alkaa toistamaan itseään ja vitutus siirtyy kuulijalle.

Jumalauta missä on se uhrautuvuus, että voi vähän antaa periksi, että asiat joskus onnistuisivat? Minä ainakin pelaisin mieluummin tennistä kaverin kanssa kuin jumittaisin kotona tietokoneella.

Just tää sama asia häiritsee mullakin. Kun koittaa pyytää kaverii salille nii aina tulee että "en jaksa" tai "söin just" tai jotai vastaavaa, ja lopulta meen sinne salille aina yksin.

Mikä siinä on että en ole nähnyt kertaakaan miellyttävää tv-meteorologia? Jokaisella kanavalla joku hyypiö joka ei osaa puhua/pukeutua tmsp. Ei nyt vituta mutta hitto jaksa kuunnella ketään noista edes minuuttia. Jotenkin niin luonnottomia kameran edessä.

Back
Ylös Bottom