Tuli tuossa lomilla käytyä Helsingin suunnalla ja tietenkihän lomalla treenit pyörii yhtä lujaa. Sattui samalle salille joku hullu koti ninja:lol2:
Kun tein penkkiä ja siinä sitten levähtelin niin ninja teki edessäni taljassa habaa jonka jälkeen teki aina minuun päin jotain kunfu liikkeitä ja katsoi sen jälkeen sitten minua vihaisesti. Katsoin sitten että "mitä vittua" ja tämä ninja jatkaa huitomista ja taas habaa.. Sälli oli minua kyllä 30kg pienempi mutta varmaan 10 vuotta vanhempi... Missä järki:jahas:
Kun tein penkkiä ja siinä sitten levähtelin niin ninja teki edessäni taljassa habaa jonka jälkeen teki aina minuun päin jotain kunfu liikkeitä ja katsoi sen jälkeen sitten minua vihaisesti. Katsoin sitten että "mitä vittua" ja tämä ninja jatkaa huitomista ja taas habaa.. Sälli oli minua kyllä 30kg pienempi mutta varmaan 10 vuotta vanhempi... Missä järki:jahas:
Paljon oli painoo tangossa?
Ajattelin sitä kun tanko painoineen, jos viellä reilusti malmia, tippuu korkealta naamalle. Luulin että ei kukaan ikinä ole tehny(paitsi smithissä joku) eikä tee tota liikettä, väärässä olin :D
no eihän siinä, kaikki tyylillään.