Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep, tulee itekin välillä heitettyä kesken kovan reenin paidat ja housut pois ja pistettyä kunnon show pystyyn! Jotkut kattoo vähän kieroon, mutta se on vaan sitä kateutta.

Tämän on pakko olla vitsi! (tai jotain ironiaa)

Samalla salilla pyörii eräs mies jonka reeniohjelma koostuu ilmeisesti pelkästään kyykystä tai rinnallevedosta. Eihän siinä mitään, mutta kun reeni ohjelma on suurin piirtein 30x1 toisto, välissä parin minuutin tauko ja painoja on aina 40-50 kg niin pikkaisen pistää ihmettelemään. Ei tämäkään nyt varsinaista salikomediaa ole, mutta vähän hymyilyttää tuo reenityyli kuitenkin.

Onkohan kyseessä jokin vähän tunnettu reeniohjelma? :D
Joku entinen painonnostaja?

Veli kertoi semmoista että veti mielen aika vakavaks.. Ois voinu kertoo jo vähän aikaisemmin mut onneks on kunnossa.. Jotenkin ei enää houkuttele auringossa oleskelu..

Flunssakin on vielä kaiken lisäks.. Vittu!!

Vittu ku vituttaa tää pakkaaminen...muuttaminen on kyllä NIIN perseestä... :rolleyes:

Noh, tiistaina viimeistään tää rumba on ohi - kunhan vielä saa purettuakin kamat!

Perkele! Piti mennä tänään turkuun kaverin kanssa. Bussi olis lähteny klo 08.05 ni tämä mies sitte peruu reissun puol kahdelta yöllä ilman mitään kunnon perusteluita, oli vaan sellasia paskoja selityksiä esim. "Tää tuli aika hätäsest", juu nii tuli.. eihä tätä tiedostettukaa ku 2 viikkoa!

olis siistii jos kesäl paistais aurinko, eikä satais 3 viikkoa putkeen

Jotain semmosta ;)
Satuin olemaan viestiä kirjoittaessani niin kännissä, että en olisi tuntenut ironiaa vaikka se olisi potkinut minua perseelle.

Niin joo, pitää lähteä dokaamaan lisää.

Vituttaa kyl tasasesti aina hetkittäin nykyään. 30v kriisi, se on niin vitusta ku olla ja voi. Ei mee päivääkään ilman että kelaa sitä ikää ja kaikkee paskaa, tuntuu et aika loppuu kesken. Ei jaksa kyl nyt avautua siitä sen enempää mut eniveis, nii paljo ollu tekemättä ja elämää on hukattu että nyt voisin ekaa kertaa elämässä sanoo et useita vuosia vois kelaa taaksepäi ja muuttaisin montaki juttua.

Noh, naurattais melkeen jos ei vituttais. Otan tyynenä tän vitutuksen nyt vastaan, tulee mitä tulee, ei se parane vittujakaan murehtimalla.
Sama vika. Tosin ehkä mun kohdalla ei voida puhua mistään kolmenkympin kriisistä (vielä :D), vaan yleisestä ikäahdistuksesta, joka on iskenyt tasaisin väliajoin yläasteesta lähtien. Nyt on taas huonompi kausi - nakertaa niin perkeleesti, kun en ole ikinä uskaltanut ottaa pienintäkään riskiä tai olla edes joskus aktiivinen (jos olisin yhtään passiivisempi, olisin kuollut). Sitten kitisen menetetyistä mahdollisuuksista ja tuhlatusta ajasta, enkä kuitenkaan saa aikaiseksi ainuttakaan konkreettista toimenpidettä, jolla tätä puuduttavaa Päiväni murmelina -tyylistä elämää pystyisi oikeasti muuttamaan mielenkiintoisemmaksi.

Radioasemien väliörinät.

Pahimmat ovat Radio Rock, NRJ ja varsinkin Voice.

Rockissa jo tuolle vitsailtiinkin, mutta ei sitä jaksa kuunnella.
"One man one desire" -ääni örisee aina jossakin välissä jotakin. Ei vaan jaksa! Pakko vaihta kanavaa, kun tulee kymmenettä kertaa samaa paskaa välispiikiä. "Soitetaan mitä halutaannn.". Summer in te voice...".
Ei vittu!

Perkele! Piti mennä tänään turkuun kaverin kanssa. Bussi olis lähteny klo 08.05 ni tämä mies sitte peruu reissun puol kahdelta yöllä ilman mitään kunnon perusteluita, oli vaan sellasia paskoja selityksiä esim. "Tää tuli aika hätäsest", juu nii tuli.. eihä tätä tiedostettukaa ku 2 viikkoa!

Mun piti lähtee tänään klo 1300 tampereelle hotelli vklopuksi ryyppäämään, mutta istun nyt kotona ja en oikeen vielä tiedä mitä tapahtu.. Suunnitelma meni kuulemma viikolla eteenpäin, :down:

Ainoo hyvä juttu tässä on se, että tulee taas 7 päivää lisää nuuskaamatonta elämää sillä varmasti olisin tänään muuten ratkennut

Noh, naurattais melkeen jos ei vituttais. Otan tyynenä tän vitutuksen nyt vastaan, tulee mitä tulee, ei se parane vittujakaan murehtimalla.

Ei parane eikä muiden jutut varmaan paljon lohduta, mutta kerronpa silti: kolmenkympin tällä puolella elämästä on tullut monella tavalla paljon tasapainoisempaa ja helpompaa. Saman huomion on moni muukin tehnyt tuolla pakkislaisten vanhainkodissa, Old School osastolla. :)

Kuinka tyhmä pitää olla ettei ole jo tähän ikään oppinut, että kampaajalle taiteellisen vapauden antamisesta ei koskaan, toistan koskaan, seuraa mitään hyvää. Tyhmä minä :wall:

Vittu saatan että vittu kun voi vituttaa. Ostin saatana tommosen hillittömän tv-tasohärdellin joka kootaan moduuleista. Vittu joka saatanan vittu paketissa on yksi pohjalevy josta joku saatanan vittu puolalainen urpo on unohtanut porata reijät. Miten vitussa tuon nyt kokoaa?! No ei vittu saatana mitenkään vittujen vittu saatanan perkele. Nyt menee sitten vittu saatanan vittu 6 vitun viikko että tuon vittu saatanan vitun telkkarin saa vitun tasolle vittujen vittujen vittujen vittu. :curs: ONKO VITTU ASIAKKAAN TARKOITUS OMISTAA JOKU VITUN CNC-KONE ETTÄ SAA VITTU HUONEKALUT KOOTTUA, KYSYN VAAN PERKELE!

Koko vittu heinäkuun on nyt vieraita eikä vittu ole edes huonekaluja/telkkaria saa olkkariin. VOI PERKELEEN PERKELE!

Kuinka tyhmä pitää olla ettei ole jo tähän ikään oppinut, että kampaajalle taiteellisen vapauden antamisesta ei koskaan, toistan koskaan, seuraa mitään hyvää. Tyhmä minä :wall:
Otan osaa. Ongelman ydin on kuitenkin väärä kampaaja, ei taiteellisen vapauden myöntäminen. Minä nimittäin pystyn luottamaan karvapoliittisissa asioissa vakiokeritsijääni varauksetta, koskapa ko. herra ei kaikessa ammattitaitoisuudessaan ole tuottanut pettymystä kertaakaan :worship: Helpottaa elämää huomattavasti, kun kampaajan armoille antautuessaan ei tarvitsekaan pelätä pahinta ja lopputuloksen nähtyään hatuttautua pysyvästi vähintään pariksi kuukaudeksi.

Radioasemien väliörinät.

Pahimmat ovat Radio Rock, NRJ ja varsinkin Voice.

Rockissa jo tuolle vitsailtiinkin, mutta ei sitä jaksa kuunnella.
"One man one desire" -ääni örisee aina jossakin välissä jotakin. Ei vaan jaksa! Pakko vaihta kanavaa, kun tulee kymmenettä kertaa samaa paskaa välispiikiä. "Soitetaan mitä halutaannn.". Summer in te voice...".
Ei vittu!
Jep, kun noita koko työvuoronkin kuuntelee niin alkaa kummasti ärsyttää. Töissä on keskusradio ja viikoittain vaihtuvat kanvat, kyllä radiota mielellään kuuntelee mutta kun joka biisin välis tulee noita örinöitä. :curs:
EDIT: ei näkyny embedinä http://youtube.com/watch?v=4OgfQWBEyNg
"jos ei ne mainosta jotain hammastahnaa niin ne mainostaa sitä omaa asemaansa. Se musta on ihan järjetöntä, kai mä nyt tiedän mikä asema mulla päällä on!?" :D

Vittu kun loukkasin jalan. Tyhmänä piti hypätä roskalavan reunalta vinolle kalliolle. Nyt jalka on niin kipeänä ettei sille voi astua ollenkaan. Saa nähdä mitä maanantain kyykkytreenistä tulee...

Otan osaa. Ongelman ydin on kuitenkin väärä kampaaja, ei taiteellisen vapauden myöntäminen. Minä nimittäin pystyn luottamaan karvapoliittisissa asioissa vakiokeritsijääni varauksetta, koskapa ko. herra ei kaikessa ammattitaitoisuudessaan ole tuottanut pettymystä kertaakaan :worship: Helpottaa elämää huomattavasti, kun kampaajan armoille antautuessaan ei tarvitsekaan pelätä pahinta ja lopputuloksen nähtyään hatuttautua pysyvästi vähintään pariksi kuukaudeksi.

Joo, tiedetään. Mun vakikarvurirouva on lomalla jonnekin elokuulle, niin piti turvautua johonkin pissikseen. Toisaalta ei tää nyt pahan mallinen loppupelistä olekaan, kunhan nyt kasvaa vain vähän.

Aamulla oli + 30 cm harjaa, nyt + 10 cm :D

Back
Ylös Bottom