Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Netti on taas reistaillut koko viikon. :curs: Aina aamupäivät ja iltapäivät poikki, sitten illalla rupeaa pelittämään.

Onneksi tiistaina vaihtuu tämä kaapeli 24-megaiseen ADSL:ään.

Noin vuosi pari sitten rupesin hölkkäämään ja pitämään kuntoani yllä(en kuitenkaan vielä bodannut, se alkoi muutama kk sitten). No, sitten ysiluokan syksyllä cooper-testi, juoksin 2700m, parhaiten siitä ryhmästä vaikka mukana oli timmissä kunnossa oleva jääkiekon pelaaja. Sitten kun oli juoksut juostu, ei KUKAAN, ei edes se henkilö joka laski ne mun kierrokset uskonut että juoksin sen 2700m. Itsekin laskin kierrokset ja 2700 metriä tuli tasan. Sanoi sitten että "laskin varmaan kierroksen liikaa" ja tuli sitten 2400m. Vittu kun se helevetin liikunnan opettajakaan ei voinut uskoa asiaa perkele. Niin ja tuo jääkiekkotyyppi juoksi 2650m, muistan vielä kuinka juoksin koko matkan toisena, ja viimeisillä sekunneilla pyyhkäisin sen ohitse. Vuosi siitä takaperin juoksin 2200m, että parannusta tuli pikkasen. Vähänkö vitutti, ja asia vituttaa edelleen! Vituttaa kun ei edes nyt lukiossa voitu cooperia juosta tuossa syksyllä, olisin pistänyt vielä paremmaksi!! No ei voi mitään, nyt hommaan helevetilliset lihat kun ei toi fitnessi kerran ole mun lajini.

kk

Käy sanomassa sille uudelle ukolle: "Muista sit ens kerralla ku pussaat tota tyttöä, että mun kulli on ollu sen suussa..."

Jää tarkkailemaan ilmettä.

Loisto idea:D Täytyy kokeilla! Taitaa sen jälkee mun v-mäinen olo, joka päässä vallitsee siirtyä hänelle ;)

&#"%"#¤&%&" "#%&%&"#%&"! %&"#%%&"%&"%& "#%¤!&#& &#/&"#)#" &"#%%"!##¤%"

Uitin sitten puhelimen limussa... :itku:
Saatanan paska tölkki oli itekseen auennut laukussa ja koko sisältö ui. Pankkikorttikaan ei toimi, mutta pankistahan saa rahaa. Enemmän harmittaa kaikki numerot, jotka fiksuna likkana olen tallentanut puhelimen muistiin... Puhelin ei siis lähde enää päälle... Kuivasin paineilmalla, ei auttanut. 4 ihmistä suositellut pesemään vedellä ja kuivaamaan. No, ajattelin että sama se ja nyt on vedellä huuhdeltu ja lämmityslaitteella kuivumassa. Saakohan joku matkapuhelinliike ne tiedot sieltä pelastettua? Mulla ei ole kortilla yhtäkään puhelinnumeroa... :itku:

&#"%"#¤&%&" "#%&%&"#%&"! %&"#%%&"%&"%& "#%¤!&#& &#/&"#)#" &"#%%"!##¤%"

Uitin sitten puhelimen limussa... :itku:
Saatanan paska tölkki oli itekseen auennut laukussa ja koko sisältö ui. Pankkikorttikaan ei toimi, mutta pankistahan saa rahaa. Enemmän harmittaa kaikki numerot, jotka fiksuna likkana olen tallentanut puhelimen muistiin... Puhelin ei siis lähde enää päälle... Kuivasin paineilmalla, ei auttanut. 4 ihmistä suositellut pesemään vedellä ja kuivaamaan. No, ajattelin että sama se ja nyt on vedellä huuhdeltu ja lämmityslaitteella kuivumassa. Saakohan joku matkapuhelinliike ne tiedot sieltä pelastettua? Mulla ei ole kortilla yhtäkään puhelinnumeroa... :itku:

Se puhelin olisi kannattanut viedä korjattavaksi heti, kun tuo onnettomuus tapahtui. Nyt kun sitä on lilluteltu vähän joka nesteessä voi osat olla aika huonossa hapessa. Noh ,mutta kannattaahan sitä käydä arvuutettavana, että josko sille jotain voisi tehdä.

Se puhelin olisi kannattanut viedä korjattavaksi heti, kun tuo onnettomuus tapahtui. Nyt kun sitä on lilluteltu vähän joka nesteessä voi osat olla aika huonossa hapessa. Noh ,mutta kannattaahan sitä käydä arvuutettavana, että josko sille jotain voisi tehdä.

No enpä usko, että kuudelta aamulla on mikään liike auki ja töihinkin piti tulla, joten iltapäivään menee reilusti... :itku:

Itselläni aikakin lähtenyt puhelin pelittämään tuommosen jälkeen. Mitänyt välillä vähän tökkii eikä meinaa toimia, mutta kyllä sillä puhumaan/tekstaamaan pystyy.

Kait sulla on akku ollut irti koko operaation ajan?

Tottakai! Ja sim-kortti myös :rolleyes:
Kunpa kerrankin kävis hyvä tuuri... Mutta ei, epäonnen tähdet ja sitä rataa.

Kävin taasen yliopistolla syömässä.

Violettejä legginssejä, paksuja turkooseja sukkahousuja, piripöllyssä äidin vanhoista pöytäliinoista itse ommeltuja mekkoja + se pakollinen patomursuosasto rekkamiehenhymyineen :urjo:

Vittu naiset, jotain rajaa!

Kävin taasen yliopistolla syömässä.

Violettejä legginssejä, paksuja turkooseja sukkahousuja, piripöllyssä äidin vanhoista pöytäliinoista itse ommeltuja mekkoja + se pakollinen patomursuosasto rekkamiehenhymyineen :urjo:

Vittu naiset, jotain rajaa!

Pois humanistisesta ja kauppikseen..:D

Vituttaa kun oon kauppiksessa töissä mutta 3 hengen tutkijankammiossa päivät pitkät ja tiedän että koulu on suurimman osan ajasta täynnä ihan törkeän hyvännäköisiä neitoja enkä näe niitä juuri koskaan (paitsi nätit työkaverit ja nekin on nyt pari viikkoa ulkomailla).

Ei oo kyllä ihan hirveen ankara vitutus mutta saa se silti kyrsiä.

Vitun Elisa. Vihaan tota lafkaa. Lähettivät liittymän sulkemisen jälkeen avausmaksuja jostain maksamattomista maksuista joita ei satavarmasti ole ollut. Minulla ei tietenkään ole enää tallessa vanhoja sähköpostiviestejä tai laskuja joista olisin voinut tarkastaa asian. Luulin että kun en ole enää asiakas niin ei tulisi liittymästä laskuja...

Niin ja sitten vielä toinen yritys. Mikä helvetin laskutuslisä 7e/kk se on jos haluat maksaa koko laskun kerralla ja silti pitäisi maksaa koko laina-ajan laskutuslisät?

Back
Ylös Bottom