Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitutta mulkut isät jotka hylkää oman lapsensa.
Käy sanomassa sille uudelle ukolle: "Muista sit ens kerralla ku pussaat tota tyttöä, että mun kulli on ollu sen suussa..."
Jää tarkkailemaan ilmettä.
&#"%"#¤&%&" "#%&%&"#%&"! %&"#%%&"%&"%& "#%¤!&#& &#/&"#)#" &"#%%"!##¤%"
Uitin sitten puhelimen limussa... :itku:
Saatanan paska tölkki oli itekseen auennut laukussa ja koko sisältö ui. Pankkikorttikaan ei toimi, mutta pankistahan saa rahaa. Enemmän harmittaa kaikki numerot, jotka fiksuna likkana olen tallentanut puhelimen muistiin... Puhelin ei siis lähde enää päälle... Kuivasin paineilmalla, ei auttanut. 4 ihmistä suositellut pesemään vedellä ja kuivaamaan. No, ajattelin että sama se ja nyt on vedellä huuhdeltu ja lämmityslaitteella kuivumassa. Saakohan joku matkapuhelinliike ne tiedot sieltä pelastettua? Mulla ei ole kortilla yhtäkään puhelinnumeroa... :itku:
Se puhelin olisi kannattanut viedä korjattavaksi heti, kun tuo onnettomuus tapahtui. Nyt kun sitä on lilluteltu vähän joka nesteessä voi osat olla aika huonossa hapessa. Noh ,mutta kannattaahan sitä käydä arvuutettavana, että josko sille jotain voisi tehdä.
Kait sulla on akku ollut irti koko operaation ajan?

Kävin taasen yliopistolla syömässä.
Violettejä legginssejä, paksuja turkooseja sukkahousuja, piripöllyssä äidin vanhoista pöytäliinoista itse ommeltuja mekkoja + se pakollinen patomursuosasto rekkamiehenhymyineen :urjo:
Vittu naiset, jotain rajaa!
Pois humanistisesta ja kauppikseen..:D

:lol2:Pois humanistisesta ja kauppikseen..:D