Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa että jotkut välittää paskaakaan siitä mitä joku Ari Koivunen sanoo. :piis::)
EDIT: Kesä on perseestä kun ei voi päivisin tehdä mitään kun on liian kuuma ja hikeä pukkaa aivan järjettömiä määriä.

Kesä on :kuola: . Vittu minihameet ja kaikki

No se. :hyvä:
Tosin se huono puoli on että taas eilenki ois voinu olla autolla aikas lähellä :wtf::kuola: ja *kräsh* :D

Huomenna matikan koe enkä tajua mitään. Vitun vittu.

kyllä se siitä. Sit vaan uusintaan ja luet kunnolla...

tai säkällä läpi ja antaa koko jutun olla...

mä vedin kaikki kokeet ja kirjotukset hälläväliä-asenteella ja aina meni paremmin kun kavereilla, jotka oli lukenu...

Joo tätäkin esiintynyt monasti, että parempia arvosanoja lukematta tullut kun kavereilla, jotka lukee hurmoksissa kokeisiin ja tekee + lukee läksyt. Oon kyllä melko hälläväliä-tyyppi ollu seiskaluokan ekasta päivästä. Silti KA ollu aina yli kaheksan; kielistä tulee vähintään ysiä (venäjästä vähint. kymppi), reaaliaineista lukematta 7-8 ja matikka sitten joku 5-7+. En vaan voi käsittää matikkaa, inhottavaa ja käsittämätöntä paskaa, josta ei ole mitään hyötyä... ainakaan mun mielestä, eikä mieltä voi kääntää. Joo sori kirjotusasu ynnä muu cepeily, oon vähän uninen :dance:

Joo tätäkin esiintynyt monasti, että parempia arvosanoja lukematta tullut kun kavereilla, jotka lukee hurmoksissa kokeisiin ja tekee + lukee läksyt. Oon kyllä melko hälläväliä-tyyppi ollu seiskaluokan ekasta päivästä. Silti KA ollu aina yli kaheksan; kielistä tulee vähintään ysiä (venäjästä vähint. kymppi), reaaliaineista lukematta 7-8 ja matikka sitten joku 5-7+. En vaan voi käsittää matikkaa, inhottavaa ja käsittämätöntä paskaa, josta ei ole mitään hyötyä... ainakaan mun mielestä, eikä mieltä voi kääntää. Joo sori kirjotusasu ynnä muu cepeily, oon vähän uninen :dance:

Matikasta ei ole hyötyä? no kyllä siitä on mutta harvassa alassa tekee noilla lukioiden keijomatematiikoilla mitn.

Vaihdoin liittymää, halvempaan. No halvemmaksi tuli ainakin se, että nyt ei sitten puhelussa kuule asiaa kuin toinen osapuoli. En tiedä oikein kenen etu se on, koska mua tällänen toiminto ei palvele paskanvertaa. Sms:t kulkee normaalisti, mut voi vittu jos yrität soittaa jollekin "Haloo haloo kuuluuks mitään tuuttuut".

Testasin puhelinta toisen liittymän kanssa, puhelimessa ei ainakaan vikaa ole, vielä. Kohta saattaa ollakin kun, palaa käpy lopullisesti ja nakkaan sen seinään.

Vaihdoin liittymää, halvempaan. No halvemmaksi tuli ainakin se, että nyt ei sitten puhelussa kuule asiaa kuin toinen osapuoli. En tiedä oikein kenen etu se on, koska mua tällänen toiminto ei palvele paskanvertaa. Sms:t kulkee normaalisti, mut voi vittu jos yrität soittaa jollekin "Haloo haloo kuuluuks mitään tuuttuut".

Testasin puhelinta toisen liittymän kanssa, puhelimessa ei ainakaan vikaa ole, vielä. Kohta saattaa ollakin kun, palaa käpy lopullisesti ja nakkaan sen seinään.
Nyt ei vissiin oikein mikään luonaa:/

Mua vituttaa lähinnä se, että haluisin uuden tietokoneen, että saisin pelata AoC:ia, mutta sitten joudun perumaan/viivästyttämään muita suunnitelmia ja toisaalta, kannattaako mun edes lähteä enää MORPG koukutukseen johon tiedän että syöksyn jos AoCin alan. Aaarrggghhghg...

Nyt ei vissiin oikein mikään luonaa:/

Mua vituttaa lähinnä se, että haluisin uuden tietokoneen, että saisin pelata AoC:ia, mutta sitten joudun perumaan/viivästyttämään muita suunnitelmia ja toisaalta, kannattaako mun edes lähteä enää MORPG koukutukseen johon tiedän että syöksyn jos AoCin alan. Aaarrggghhghg...

ÄHÄ! Puhelimessa on siis vika, mikki paskana. Voi vitun vitun vittu ja helvetin vitun vitun vittu. johan tuo onkin melkein vkon vanha.

Pannutin auton. Tai en mie sitä tehny, vaa joku mersu ajo mun päälle, tuli sivusta etukulmaa, just metrin taaemmas oisi osunu, ni oisi jopa sattunukki.

Tosin tosta ei taida enää kalua tulla, ei se kyl oo minkääarvonenkaa. ei sillä. Eikä minusta ollu mun syytä. Nyt siitä puoltaa ohjaus ihan vitusti oikeaan, ja se täristää ja mitähän kaikkea, eli siis ripustus/tukivarsiakselilla on tullut jotain damagea.

VITUTTAA SE ETTEI OO RAHAA:

koska mä en perkele osta mitään vitun corollaa tai puntoa. Halvin auto mitä mä ostan on e36 coupe bmw. Ja nyt on tilin saldo tyylii 3000 euroa, ei paljoo bemareita ostella vittu.
Eikä kyllä mitään muutakaa. Eli toisinsanoen, pyöräilemään tästäeespäin, auto tulee sitte, ku on varaa ostaa se r33 gt-r skyline japanista. Tän kesän palkoilla sen pystyy jopa laittaan tilaukseen japanista, Ja töitä pitäisi vaan kattella syyskuusta taas eteenpäin. Ei sillä mitään, mut tuli nyt aika vitusti ylimäärästä pyöräilyä. Et sillain.

noh pyöräily on terveellistä, ja tosta paskalintasta oisin halunnu päästä eroon jo aikaa sitte jo sitäpaitti, mut ku nyt tuli vähän väärään saumaan, ku ei oo tilit oikein balanssissa. Se mua vituttaa.

e; kyllä mulla selkä tuli kipeäksi vähän siitä, mut ei se ny nii justiisa oo, menin myös tyhmyyksissäni myöntään et ei poliisii, mun vika, koska en mä ny muistanu että mitenpäin nää väistämisvelvollisuus-asiat menee suomessa. Tais just vaa olla väärin päin, mä tulin oikeelta, toisin sanoen maksettavaahan tosta saattaa jotain tullakki..

Oltiin isän kanssa menossa yhelle saarelle tekemään mökkii meille niin moottoriveneestä ei lähteny kone käyntiin ja sen takia pääsin soutamaan noin kilometrin matkan pikku sivuttaistuulessa.. Ei ollu mikään pieni vene soudella.. söi vähän miestä.. Ja sen seurauksena treenit meni päin vittua..

No mä ennemmin ihan oikeasti ajan vaikka pyörällä ku jollain vitun korollalla. Mulle EI sellasta tule koskaan, ei koskaan, siis ikinä, millonkaan. Eikä muuten Fiattiakaan. BMW, joku Mersu, Audikin, ihan menee, ei siin, tai sitte jotain eksoottisempaa seuraavaksi alle, lähinnä r33 Skylle, en oikein noista Wankeljutuista tiiä, vaikka oonki rx7kaa miettinykki.

Jos ei millää rahaa koskaa mistää saa, ni e36 325i, tai e34 530i--> isompikoneinen. Mut jos ei mitää tollasta oikeeta autoa saa, ni sitte ollaa vittu ilman,.

No mä ennemmin ihan oikeasti ajan vaikka pyörällä ku jollain vitun korollalla. Mulle EI sellasta tule koskaan, ei koskaan, siis ikinä, millonkaan. Eikä muuten Fiattiakaan. BMW, joku Mersu, Audikin, ihan menee, ei siin, tai sitte jotain eksoottisempaa seuraavaksi alle, lähinnä r33 Skylle, en oikein noista Wankeljutuista tiiä, vaikka oonki rx7kaa miettinykki.

Jos ei millää rahaa koskaa mistää saa, ni e36 325i, tai e34 530i--> isompikoneinen. Mut jos ei mitää tollasta oikeeta autoa saa, ni sitte ollaa vittu ilman,.

Kokeile AUTOJA:

70GSX%20Front.jpg

Ei mul tollast oisi varaa ajaa ees. Myönnetää kyllä että iha vitun hieno rassi tossaki on.

800px-Nissan_Skyline_R33_GT-R_001.jpg

Tollasta sitte, ku saan jonkuu 4000 euroa lisää vielä tota hilloa. Minkä luulen olevan tossa sanotaa syyskuussa tienattu.

Imperatiivina on vaa myös koko talven yli hommata aivan mitä tahansa työtä. Siis ihan mitä vaan, kassalla oloa, blokkausta, vartiointia, siivoamista,huoraamista, mitä tahansa, ettei syö autokassaa ruisleipänä.

tai no ei nii tuu käymää, vittu mie en muutekkaa mitää leipää syö.

Vituttaa vaa, että mul oli tarkotus toi käyttis-paska pitää vielä iha vitun kauan, ja pitää talviautona sitä, ettei tartte ajaa oikeella autolla talvella. Kukaa hullukaa mitää Skylineä talvel aja.

Mut edelleen, mä ajan ennemmin oikeesti vaikka sitte vanhalla fillarilla, ku ostan mitään vitun tuulipukukansalaisten paskalinttoja.

Back
Ylös Bottom