Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pientä ongelmaa finanssipolitiikan kanssa, ja hirveetä säätöä duunin kanssa. Vituttaa kyllä aika kiitettävästi. No, täytyy ajatella positiivisesti, väliaikainen tilannehan tämä vaan on. Lohduttaa ihan älyttömästi..:itku:

Vituttaa näpytellä matikan juttuja koneelle. Kaikki yksitellen ja jokaikinen välivaihe näkyviin. Laskimen kytkeminenkään ei auta, koska kyseessä ovat sen verran monimutkaiset laskutoimitukset. Tänään pitäis yrittää kirjoitella sellaset 10sivua, huomenna loput -_-

:(. Vituttaa

Alaselkä tosta oikeelta puolelta jotenkin puristuksissa (joku s-nivel ilmeisesti), hyväkun paskalle taipuu aamusin... mutta kyllä se siitä vähän vertyy kun lähtee liikkuun yms. Onko ideoita? Muutakun, että lääkäriin... sinne oon menos jossei kohta ala aukeneen, kuukauden päivät tää on jo ollu. Venyttelyy ja liikuntaa on tullu kuitenkin harrastettuu.

Ainiin, istuma"työtä" on tullu tehtyy nyt jo pidempään, eli tullu istuttuu se 8-16h pvässä koneella.

Alaselkä tosta oikeelta puolelta jotenkin puristuksissa (joku s-nivel ilmeisesti), hyväkun paskalle taipuu aamusin... mutta kyllä se siitä vähän vertyy kun lähtee liikkuun yms. Onko ideoita? Muutakun, että lääkäriin... sinne oon menos jossei kohta ala aukeneen, kuukauden päivät tää on jo ollu. Venyttelyy ja liikuntaa on tullu kuitenkin harrastettuu.

Ainiin, istuma"työtä" on tullu tehtyy nyt jo pidempään, eli tullu istuttuu se 8-16h pvässä koneella.

Se on SI-nivel. Lääkäriin, hierojalle, fyssarille...

Jätin sormen raskaan ulko-oven väliin. Sormenpään koko on kaksinkertainen normaaliin nähden ja kynsi kokonaan sininen. Lisäksi toisellakin puolella sormea näkyy mustelma. Sattuu vieläkin vietävästi ja pulssi tuntuu erinomaisesti sormenpäässä. Tässä odottelen innolla kynnen irtoamista. :dance:

Läppärin miniplugin oikea kanava ei toimi. Ei pysty kuuntelemaan kuulokkeilla ärrrrr....

Huomenna... Siis tänään alkaa työt. Argh. Kasiksi paikalle ja vuorokausirytmi on kohillaan. Jep jep.

Miten tässä nyt näin oikein taas kävi. Otin äsken pilsun (yleensä tunkemalla pilleriluiskan suuta vasten ja painamalla pilsun läpi suoraan suuhun). Jotain tapahtui, ja nyt on alahuulessa ihmeellisen syvä viilto. Verentulo ei lakkaa, aina kun otan haukun aamupalasta leualle vierähtää verta.
Ei tässä enää kauaa ekaan kokoukseen ja päivä muutenkin tänään todella pitkä. Kiva mennä kaikkialle pitäen jotain tuppoa huulessa.
Toivottavasti huuli paranee nopsasti eikä tähän tartte mitään apuja haavan parantamiseen, olisipa kiva näyttää vielä astetta typerämmältä joku tikki huulessa.

Jahas taidan olla tulossa kipeeksi.. Ei tässä muuten mitään mutta just kun treeni menee hyvin ja muutenkin ois tässä kaikenlaista säätämistä:(

Mä irtisanoin eilen nykyisen vuokra-asunnon ja maksan siis vuokraa vielä kesäkuun. Tein eilen asuntoyhtiön tädille enemmän kuin selväksi ettei tätä asuntoa esitellä tuleville asukkaille ilman, että minulta kysytään sopiva aika. Tästä vähän väännettiin, mutta kyllä se ämmä joutui myöntämään, että koska maksan vuokran niin asunto on hallinnassani ja tänne ei ole ilman lupaani tulemista.

Nyt sit yövuoron jälkeen ihan unessa olin kuulevinani jotain ja nousin ylös (onneksi vetäisin kylpytakin päälle kun nukun alasti). Vitun kiva ylläri, kaks huoltoyhtiön jätkää ja asuntoa katsomaan tuleva pariskuntahan pojottaa mun eteisessä. Ei kai siinä muuta kuin "ULOOOOS!!!!". Kyllä toinen huoltoyhtiön pojista yritti kysyä että eikö nyt vois pitää näyttöä ja kyllä he pimpotti ovikelloa. Mä olin sitä mieltä että ellei se sekunnissa häivy asunnosta niin nakkaan sen parvekkeen kautta (5.kerros). Soitin sit samantien VVO:lle ja kysyin onko niillä paljonkin ymmärtämisongelmia suomen kielen suhteen niin heillä oli kyllä tieto ettei asuntoa saa näyttää ilman 1a) kyselyä minulta sopivasta ajankohdasta, 2b) ilman minun läsnäoloani (niin kauan kun mun tavarat on täällä).

Ei vaan vissiin ollut mennyt huoltoyhtiön pojille saakka tieto. Voi vittu, jos täällä joku käy silloin kun mä en ole paikalla niin eikö se ole jo lähes laitonta?

Mä irtisanoin eilen nykyisen vuokra-asunnon ja maksan siis vuokraa vielä kesäkuun. Tein eilen asuntoyhtiön tädille enemmän kuin selväksi ettei tätä asuntoa esitellä tuleville asukkaille ilman, että minulta kysytään sopiva aika. Tästä vähän väännettiin, mutta kyllä se ämmä joutui myöntämään, että koska maksan vuokran niin asunto on hallinnassani ja tänne ei ole ilman lupaani tulemista.

Nyt sit yövuoron jälkeen ihan unessa olin kuulevinani jotain ja nousin ylös (onneksi vetäisin kylpytakin päälle kun nukun alasti). Vitun kiva ylläri, kaks huoltoyhtiön jätkää ja asuntoa katsomaan tuleva pariskuntahan pojottaa mun eteisessä. Ei kai siinä muuta kuin "ULOOOOS!!!!". Kyllä toinen huoltoyhtiön pojista yritti kysyä että eikö nyt vois pitää näyttöä ja kyllä he pimpotti ovikelloa. Mä olin sitä mieltä että ellei se sekunnissa häivy asunnosta niin nakkaan sen parvekkeen kautta (5.kerros). Soitin sit samantien VVO:lle ja kysyin onko niillä paljonkin ymmärtämisongelmia suomen kielen suhteen niin heillä oli kyllä tieto ettei asuntoa saa näyttää ilman 1a) kyselyä minulta sopivasta ajankohdasta, 2b) ilman minun läsnäoloani (niin kauan kun mun tavarat on täällä).

Ei vaan vissiin ollut mennyt huoltoyhtiön pojille saakka tieto. Voi vittu, jos täällä joku käy silloin kun mä en ole paikalla niin eikö se ole jo lähes laitonta?

Heh, sama homma mulla ja silloisella avokilla vuosia sitten. Oltiin nukkumassa, kun yhtäkkiä herätään siihen, että olohuoneessamme on kolme uppo-outoa ihmistä.

Vähän tuli what´ta fuck -fiilis :wtf:

Voi vitun kela, peruin vuoden 2009 toukokuun opintotuen että saan käyttää tukikuukausia kesällä. Noh, yllätys yllätys kaikki näytti eka menevän ok ja jopa päätös tuli päivässä. Sitten tuleekin postista vapaaehtoinen takaisunmaksulappu toukokuulta 2008 :rolleyes:

Toinen kerta vasta kun joku kelan täti "ajattelee" minun puolesta. Viimeks muutama vuosi sitten mulla ei ollut kesällä mitään tuloja (opiskelija olin muun ajan vuodesta + oli säästöjä) ja avokki haki asumistukea. Ilmoitin selvästi tulottomuuteni kelalla ja kaikki piti olla ok. Mitä vielä, menee viikkoja ja postissa tulee lappu että mun pitää ilmoittaa kesätulot. Kyrpä otsassa kelalle puhelu ja sama akka langan päähän. Sieltä vastaa joku mummo että kun ihmisillä on monesti tuloja kesätöistä. Hiljeni kyllä kun kysyin että mitä sinun mielestä se EI TULOJA kesällä tarkoittaa, onko se tuloja vai eikö se ole tuloja?

"Hevi"-Ari Koivunen. Jätkällä pokkaa haukkua mm. Anna Abreun musiikkia paskaksi. Ei hirveesti olis tyypillä varaa haukua, kun katsoo millasta soopaa itse laulaa.

"Hevi"-Ari Koivunen. Jätkällä pokkaa haukkua mm. Anna Abreun musiikkia paskaksi. Ei hirveesti olis tyypillä varaa haukua, kun katsoo millasta soopaa itse laulaa.
Vituttaa että jotkut välittää paskaakaan siitä mitä joku Ari Koivunen sanoo. :piis::)
EDIT: Kesä on perseestä kun ei voi päivisin tehdä mitään kun on liian kuuma ja hikeä pukkaa aivan järjettömiä määriä.

Back
Ylös Bottom