Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alaselkä tosta oikeelta puolelta jotenkin puristuksissa (joku s-nivel ilmeisesti), hyväkun paskalle taipuu aamusin... mutta kyllä se siitä vähän vertyy kun lähtee liikkuun yms. Onko ideoita? Muutakun, että lääkäriin... sinne oon menos jossei kohta ala aukeneen, kuukauden päivät tää on jo ollu. Venyttelyy ja liikuntaa on tullu kuitenkin harrastettuu.
Ainiin, istuma"työtä" on tullu tehtyy nyt jo pidempään, eli tullu istuttuu se 8-16h pvässä koneella.
Huomenna... Siis tänään alkaa työt. Argh. Kasiksi paikalle ja vuorokausirytmi on kohillaan. Jep jep.
Mä irtisanoin eilen nykyisen vuokra-asunnon ja maksan siis vuokraa vielä kesäkuun. Tein eilen asuntoyhtiön tädille enemmän kuin selväksi ettei tätä asuntoa esitellä tuleville asukkaille ilman, että minulta kysytään sopiva aika. Tästä vähän väännettiin, mutta kyllä se ämmä joutui myöntämään, että koska maksan vuokran niin asunto on hallinnassani ja tänne ei ole ilman lupaani tulemista.
Nyt sit yövuoron jälkeen ihan unessa olin kuulevinani jotain ja nousin ylös (onneksi vetäisin kylpytakin päälle kun nukun alasti). Vitun kiva ylläri, kaks huoltoyhtiön jätkää ja asuntoa katsomaan tuleva pariskuntahan pojottaa mun eteisessä. Ei kai siinä muuta kuin "ULOOOOS!!!!". Kyllä toinen huoltoyhtiön pojista yritti kysyä että eikö nyt vois pitää näyttöä ja kyllä he pimpotti ovikelloa. Mä olin sitä mieltä että ellei se sekunnissa häivy asunnosta niin nakkaan sen parvekkeen kautta (5.kerros). Soitin sit samantien VVO:lle ja kysyin onko niillä paljonkin ymmärtämisongelmia suomen kielen suhteen niin heillä oli kyllä tieto ettei asuntoa saa näyttää ilman 1a) kyselyä minulta sopivasta ajankohdasta, 2b) ilman minun läsnäoloani (niin kauan kun mun tavarat on täällä).
Ei vaan vissiin ollut mennyt huoltoyhtiön pojille saakka tieto. Voi vittu, jos täällä joku käy silloin kun mä en ole paikalla niin eikö se ole jo lähes laitonta?

Vituttaa että jotkut välittää paskaakaan siitä mitä joku Ari Koivunen sanoo. :piis:"Hevi"-Ari Koivunen. Jätkällä pokkaa haukkua mm. Anna Abreun musiikkia paskaksi. Ei hirveesti olis tyypillä varaa haukua, kun katsoo millasta soopaa itse laulaa.