Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se kun idiootit kaupungilla ei osaa olla kunnolla jos alkavat juomaan. Mikä siinä on ettei voi rauhassa juoda vaan sitten kun pimahtaa niin pistetään pataa syyttömiä tai ärsytyskynnys alenee sitten ihan turhista asioista. Ja kaiken lisäksi yleensä ne riehujat on aika kohtuu rauhallisia selvinpäinkin. Eikös Kouvolassa joku vappu kanssa ollu jotain pistoolipoikia keskuspuistossa hillumassa. Hyvä meininki. Mitä lie päässä liikkuu kun aseet mukaan ja juomaan. Saattoi olla joku muukin juhla.

Mistäspäin Indica oot oikein?:)

Eiks noit jotaa ampumisjuttuu ollu niinku viimevuonna, mut syksypuolel?
ja kotipaikka on ksnk.

Viimeks ku mä oon kouvolas ollu vappuun (=tätä ennen), oltii kavereitten kanssa keskuspuistossa, ni siellä jotku mätki porukkaa rautaputkella päähän, ja sitte tuli poliisit ja ambulanssi,ja se oli iha sika verinen se jota ol hakattu. Ittee kävi siin anttilan mäkin luona yksi aineis ollu kaveri retuuttaa ja lyömää, ja sen mä sain maahan, ja ei käyny mitää oikein. Se ol kyl sit tuttu.

Viimeks tätä ennen vappuna olin 3v sitte suomessa. Ja ihan taatusti on muute viimenen kerta ku mä lähen liikkeelle sillo ku on tollane yleinen ördäysjuhla, Kouvolaan en mee ainakaan, vittu. Muutekki tuntuu et tätä väkivaltaa on ihan tarpeeksi täälpäin suomea.

Vituttaa mua vähän sellaset kaveritki, jotka hädän hetkellä haihtuu takavasemmalle piiloo, eikä puolusta yhtää, ja ainoo mitä tekee on hakee paperii et voi pyyhkii verta nenästä siihen, sitäki tuli ku sanoin, et tuokaa ny joku vittu sitä paperia, ku oon ihan veressä.

En kyl noitten kanssa lähe ikinä enää sellaa et ite oon mitää juonu.
Sitte ku soitin mutsille ni tuli kauheet syytösryöpyt niskaa siitä että ihan mun vika se oli, kun sain pataani, mitäs join liikaa, ja mitäs menin kaupungille, ei tipantippaa mitää sympatiaa eikä huolestumista, eikä mitään. Sanoin sille, et nii i, sä oot varmaa sitä mieltä sitte, et jos joku nainen raiskataa, ja se on hyvännäkönen, ni se on iha sen oma vika, mitäs ei syöny itteää rumaksi sotanorsuksi, jota ei kukaa raiskaa.

Vituttaa ku luulis et just sympatiat oisi mun omalla äidillä niinku ees etäisesti mun puolella, mut ei ku ei. Onneks sentäs ei mitää poliisiasiaa tullu, mä en tykkää niist yhtää.

e: nii joo tulipas sellanen tästä mieleeni, että ihmettelen ihan vitusti niitä jotka tulee toisten kimppuu ilman syytä, tai edes syyn kanssa, ikinä en oo kertaakaa lyönyt, tai tehny mitään muutakaan fyysistä väkivaltaa kellekään, ainoat kerrat ku ihmisiä oon lyöny on ollu sitä, kun mua ollaa tultu pahoinpitelemään, mä en oo koskaan alottanu yhtää tappelua, ainakaan en muista;) en oo väkivaltanen, vaa oon rauhantahtonen tyyppi, ja muutenki aika pehmo siin mieles, et mä en oo se kovanaamatyyppi.

O, Hämeenlinnas sitä ainakin riittää!!!!!!!!!!!!!

Missä sä kävit ea:ssa? Ihme juttu, että pistävät sut kotiin, jos käsi on poikki heidän mielestä...? ps. Sanoisin, että köh..(bullshit) koko juttus

Ei siis käsi poikki, vaa siis kämmenessä epäili murtumaa, mutta ei se oo, otin lastan itte pois siitä. MissEvilEve voi kyl todistaa saaneesa kuvamatskua, mis oon naama turvoksissa, ja vakuutan: en oo valehdellu. Kävin paikallisessa aluesairaalassa. JA lääkäri ol joku virolainen nainen.

Siis ilmaisin itseäni vähän huonosti, rystysen/sormen/molempien murtumaa toi epäili, ja lastotti käden. Ei se oo kuitenkaan muuta kun turvonnut ja kipeä.

että se siitä bullshitistä.

e: nii ja nyt tästäeteepäin, mä yritän unohtaa tän jutun, ja en mä enää tuu aiheesta mitään sanomaan.
Pelottaa vaa että saanko potkut töistä tän takia, mut ku on silmälasit päässä ni eipä tätä onneksi moni ees tajua, luulee vaa että oon tavallista rumempi kaveri, kun ei oo silmät mustana, sellaa selvisin ihan kivasti;)

Missä sä kävit ea:ssa? Ihme juttu, että pistävät sut kotiin, jos käsi on poikki heidän mielestä...? ps. Sanoisin, että köh..(bullshit) koko juttus

Kyllä mutkin on laitettu yöksi himaan terveyskeskuksesta, vaikka oli käsi poikki. Seuraavana päivänä röntgeniin ja käsi kipsiin.

Kyllä mutkin on laitettu yöksi himaan terveyskeskuksesta, vaikka oli käsi poikki. Seuraavana päivänä röntgeniin ja käsi kipsiin.

Peijas? ;)

Ja tämä viesti todellakin kuuluu vitutusthreadiin. Saatanan kusipäiset leikkilääkärit perkele. Käsi kahdesta kohtaa murtuneena, puhallan ambulanssissa 2,6 promillea. Ennen kolmea siellä saatanan helvetissä, aamukasilta viel jaksan ruinaa EDELLEEN ODOTTAESSA jotain särkylääkettä. En saanu; "ku ei tiedetä mitä oot vetäny" Voi perkele, eikö se saatana riitä että puhallan 2,6.
Ei siinä, sit puolen päivän aikaan saan kipsin käteen. Hiukan ennen yhtä soitan kaverille et miten olis, tuutko hakee. Se tulee. Sanon "hoitajalle", että moikka mä lähden nyt, 10h ilman oikeata apua riittää tässä läävässä. Allekirjoitan paperit että oon lähtenyt menee.
Ja seuraavana päivänä menen oikeaan lääkäriin, saan uuden kipsin joka tuntuu sopivan käteen(!). Ja kuunnella ihmettelyä että onko toi vittuillessaan laitettu noin.
Ja vannon että erittäin rauhallisena ja mitään mölisemättä odotin siel perseessä hoitoa(perse=peijas).
Jumalauta varokaa ikinä joutumasta sinne, se ei edistä terveyttä. Ne puheet siitä mestasta ei todellakaan ole tuulesta temmattuja niinkuin itse joskus vielä kuvittelin.

Hyi vittuperkele kun alkaa vituttaa tätä naputtaessakaan. Saatana oikeuteen pitäis haastaa. :curs::curs::curs:

ohikulkijat yritä puuttua tilanteeseen edes jollain tapaa, olis nyt luullut olevan ties kuinka paljon rauhoittelijoita paikalla.

Koska nämä porukallahakkaajavässyt keksivät sitten, heihin tultiin kiinni -> rauhoittelijat ovat RE:n asemassa rikosilmoituksessa. Pahimmillaan syyte pahoinpitelystä myös rauhoittajille, tai ainakin lievästä.
:(

Koska nämä porukallahakkaajavässyt keksivät sitten, heihin tultiin kiinni -> rauhoittelijat ovat RE:n asemassa rikosilmoituksessa. Pahimmillaan syyte pahoinpitelystä myös rauhoittajille, tai ainakin lievästä.
:(

Jep,viime kesänä oli jätkä menossa kaveriin kiinni,otin takaapäin kiinni ja koitin estellä.
Poliisit tuli paikalle,alkoi mun syyttäminen että tulin takaapäin kiinni.

Kuulusteluihin=kuullaan rikoksesta epäiltynä.
Tässä nyt odotellaan että kuinka homman kanssa käy,kohta vittu vuos odoteltu.
Olisi siis pitänyt jättää kaveri yksin ja poistua takavasemalle. :curs:

Vitun ilmastointikone tiputti vedet lattialle. Varmaan 10 litraa vettä tuossa nyt. Mistä vitusta tuotakin noin paljon tuli :curs:

Ehetyksen klara vappen; tosi tarina.

Keskiviikko:
Aloitan juomisen siinä viiden maissa, keskustellen samalla henkeviä Independent game developersin chatissa. Saan lisänimen "Crazy Finn", ja minulta kysytään, onko kaikilla suomalaisilla tapana katsoa vauvantappoelokuvia (Antropophagus) ja juoda kaljaa keskellä päivää.
Unohdin ottaa aknelääkkeet (antibiootit, ei sentään Roa) aamulla, joten järkeilen että yhtä hyvin ne voi huuhtoa alas viinalla kuin vedelläkin. Kiskaisen pillerit siis naamariin reilun tapiopaukun saattelemana. Ja ei kun baanalle.
Huomaan että olueni eivät ole ehtineet jäähtyä tarpeeksi, joten juon ne lämpimänä. Vitun pahaa. Onneksi repussa on puolikas tapsapullo, jonka blandaan funlightilla ja fanta freellä. Sekoitus on kamalaa tenolinmakuista myrkkyä, mutta kaverit kehuvat mahtavia blandaustaitojani. Epäilisin sarkasmia, mutta he ovat liian humalaisia harrastakseen sitä.
Jostain syystä kaverit haluavat, että menemme pizzalle ennen baariin suuntaamista. Syön puolikkaan rasvamuhjupitsan, jonka jälkeen olo on kuin perseeseen pannulla pandalla. Päätän etten lähde baariin vaan suuntaan suoraan himaan, tehden samalla selvää lopusta Tapiosta ja laulaen Leonard Cohenia kovaan ääneen. Naapureilla näyttäisi olevan jotkin pihajuhlat, paljon valkolakkeja pihalla. Hoilaan "Give me crack, anal sex..." ja juoksen metsään piiloon.
Kotiin päästyäni huomaan jättäneeni tietokoneeni päälle. Käytän tilaisuutta hyväkseni ilmoittamalla messengerissä oleville kavereilleni, sekä useille elokuva- ja pelifoorumeille humalatilastani. Onnistun myös puolustamaan natsihenkisiä vitsejä eräällä foorumilla ja lupautumaan Larppaamaan entisen työkaverini kanssa. Sammun aamuyöllä.

Torstai:
Herään ensimmäisen kerran klo 10. Hyppään sängystä alas, konttaan huoneeni roskikselle ja oksennan n. 5 kertaa. Vähän oksennusta lentää lattialle ja säkkituolin päälle. Totean suoritukseni kiitettäväksi ja kömmin tyytyväisenä takaisin nukkumaan.
Herään uudestaan tuntia myöhemmin. Tällä kertaa suoriudun vessaan asti. En kuitenkaan viitsi oksentaa pönttöön, koska se vaatisi pystyssä olemista. Oksennan makuulta suihkun viemäriaukkoon. Tökin sulamattomat pizzanpalat sormilla ritilän läpi, ja taas tyytyväisenä suoritukseeni pesen hampaat, juon appelsiinimehua ja menen nukkumaan. Appelsiinimehu maistuu paskalle.
Herään lopulta kolmelta iltapäivällä, menen suihkuun, pistän veden jääkylmälle ja vapisen suihkun lattialla. Tämän jälkeen pesen hampaani uudestaan. Kitalaesta vuotaa verta. Hyvä. Menen takaisin sänkyyn ja katson loppupäivän Milleniumia.

Tänään:
Herään, ja totean että minulla on kahden päivän krapula. Jätän salin suosiolla väliin, ja tyydyn vain polkemaan kuntopyörää 45min. Uskaltaudun vihdoinkin tietokoneelle, mutta välttelen tietoisesti foorumeita joihin epäilen kirjoittaneeni humalassa. Pari kaveria tulee leikkisästi muistuttamaan fiksuista puheistani. Tekee mieli tehdä harakiri. Vetäisen safkaa naamaan, luen pakkista, ja turnoff-keskustelun innoittama päätän ajella munakarvat helvettiin. Ja kainalokarvat samalla.
Onnistun viiltämään reiän kainaloon ja nyt pallit syyhyävät.

Ai vituttaako? No ei tietenkään :evil:

Back
Ylös Bottom