ei tullu, eikä uskaltais kyl käyä poliisinkaa puheille, ku sairaalas puhalsin 1.45, vaikkei se siis ollu min syy yhtää et 7 äijää tulee vetää turpaa. yllättävän vähäl mä selvisin, nilkat tosi kipeet, sormi/rystynen saattaa olla poikki ja on paketis, ja nenäst tul aika paljo senkkaa, ja hampaat on kipeet ja ylähuuli ku siihi tul osumaa aika hyvin.
neljää ekaa pysty hakkaan nii paljo ite, et koko lössi lähti karkuun, siitä käsivammat. 7 tyyppii tosiaa tul päälle ja pisti mua kuonoo, 5. vasta sai maihin mut, ja sitäedelliset sai lyötyy päähä. maasta sitte taisi mennä taju ihan pikkuhetkeksi.
en ollu onneks hirmukänneissä, ni ei tän pahemmi käyny, pää on tosi kipeenä, eikä se krapulasta johdu, ku ei sellasta oikeestaa ookkaan. systeri ja sen poikaystävä mut sitte sairaalaa vei näyttää, ku ol aika kipeenä paikat. tänää pitäis sitte käydä tän paketoidun käden kans röntgenissä.
mut osaa kyl olla tosiaa kipee olo, ku on saaanu turpaa, vaik ei murtunukkaa nenä, eikä lähteny hampaita. toinen jalka on iha hirveen kipee, pää nenä ja etuhampaat on tosi kipeä, samoin käsi. mut ne onkii puolustautumisvammoi ne kätee tulleet.
muaha ei perkele tulla hakkaamaa ilman että hakkaajatki saa nyrkistä naamaa iha huolella..

en mä mikää lattiamatto oo, sitäpaitti oisin varmaa teholla, jos en oisi pistäny hanttii niille. niit ol kuitekki 7, ja ei todellakaa ois kiva saaha kunnolla turpaa sellaselta väenpaljoudelta. silti on aika selkäsaunansaanu olo, koskaa ei oo 1 on 7 tappelua viel tullu koettua eikä ees nähtyä. iha täysin vieraita tyyppejä, ja iha tosi puskista tuli se, just et ehin nousta seisomaa, ennenku rupes tulee jo naamaa nyrkkii, ja sitte itte aloin hakkaamaan takaisin,ja sitte+ vähän ajan päästä heräsin maasta.
varmaa saisin itekki siis pahoinpitelysyytteen, kun löin niitä päähän useampaa iha kyselemättä, siksei poliisii.. tilannetta ei edesauttanuminkäälaine provosointi, mä en sellasii harrasta ikinä, ei kuulu mun tapoihin pyrkii tappeluihi, ja siin puolustautuessanikii mä oikeest huusin niille täysii et lopettakaa ny jumalauta..mut ei siit mittää apuu ollu.
e. olin siis siinä hesen eessä kavereitten kanssa syömässä ku sivusilmällä näin et nyt rupee tulee porukkaa kimppuu, ja sitte alkoki saman tien toi matsi mä vastaa 7.
e2. pitää vissii hommata joku thainyrkkeilijämuija et se vois puolustaa mua vastasuudessa, jos näin kävisi;) onneks ei tän pahemmi sentäs käyny..;) oisi nimittäi voinu käydä tosi huonosti.