Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa muuten vaan. Vitutus ei henkilöidy kehenkään ihmiseen tai valikoidu tiettyihin asioihin. Ainoa selvä syy vitutukseen voisi olla kaktus nielussani. Yleismaailmallinen perusvitutus. Tänään on kylläkin kupsupäivä, ehkäpä se vitutus siitä vielä taittuu.

kännykkä hukku :(

ensin se hajos jouluna, korjasin sitä pari viikkoa sitte ja tänää se katos töissä, jäi varmaan asiakkaan autoon...pitäs viel selvitellä rekisterinumeroiden perusteella asiakkaiden puhelinnumerot, soitella ja kysellä onks ylimäärästä luuria näkyny...:)

Simat ja muut vappupaskat vasta perjantaina... Vittu.

mut hakattiii i+han paskaksí, mä jouduin meneen sairaalaan ja kaikkee, 7 tyyppii tuli hakkaan mut, en tiiä ketä oli, mut 4 ekaa pystyin hakkaan itte, 3 viimistä písti sairaalakuntoon ny mut!
on käsi paketissa, vitun kipeä, jalkaterät kipeät ja hampaat ihan vitun kpeät, särkee koko suuta ja vituttaa, ku en pystyny 7 eri kaverií hakkaamaa niistä jotka kävi kimppuun...nyt mua luullaa joksku+ vitun homoksi varmaan!!!!

ku en pystyny puolustautuun 7 éri tyyppii vastaan..

e. nyt on oikea käsi luultavasti poikki

Mitä vittua?
Toivottavasti paranet, eikä sattunut mitään pahempaa.
Ihme touhua.

Järjetöntä väkivaltaa ja ihan paskan säkän periaatteella kohteet.

Stemppiä.

joo kouvolan kävelykadun hesen edes tuli jätkii pistään mua turpaan, 4 ekaa pystyin pistää itte ekana turpaan,, sitte heräsin iha veressä maasta ja mut oli 7 tyyppiä hakannut, ja systeri vei mut sairaalaa,jossa todettii et mun oikee käsi todennäkösesti on poikki, ja huomenna pitäisi mennä näyttään lääkärii sitä, nyt se on lastassa. ja just pääsin 10m sitte sairaalasta... vittu että vituttaa..

Vituttaa, kaveri sähelsi jonka seurauksena puhelin vessanpönttöön ja paskaksihan se meni, perkele. Sin män kaikki numerot ku en oo sim kortille niitä tajunnu tallentaa.:curs: Miten, tietääkö joku meneekö kuvatki paskaksi tommosessa tapauksessa jossa phelin ottaa kosteutta (kamera puhelin), jos se muistikortti on sisällä?
Joka tapauksessa vituttaa ihan järjettömästi ku tietää miten kalliiksi se korjaaminen tulee ja muutenki on rahat vähissä:(

joo kouvolan kävelykadun hesen edes tuli jätkii pistään mua turpaan, 4 ekaa pystyin pistää itte ekana turpaan,, sitte heräsin iha veressä maasta ja mut oli 7 tyyppiä hakannut, ja systeri vei mut sairaalaa,jossa todettii et mun oikee käsi todennäkösesti on poikki, ja huomenna pitäisi mennä näyttään lääkärii sitä, nyt se on lastassa. ja just pääsin 10m sitte sairaalasta... vittu että vituttaa..
No voi vittu!
Onko tekijöistä tietoa?

Toivottavasti saadaan homma selvitettyä eikä sulle käynyt sen pahemmin. Onneksi manskilla taitaa valvontakameroita riittää.

Tuliko sinne poliisit ennen kuin kävitte Kuusaalla?

Muaki vituttaa et nykyää ei voida tapella reilusti. Jengii tuli taas takaapäi lyömää mua takaraivoon ja sit ku käännyin nii naamaan. Nyt o sit kylmäkalle huulte välis pari hammast tulee vissii irtoo. Emmäny pahasti turpaa saanu ku ne oli nii naisii mut vituttaa kuiteski.

ei tullu, eikä uskaltais kyl käyä poliisinkaa puheille, ku sairaalas puhalsin 1.45, vaikkei se siis ollu min syy yhtää et 7 äijää tulee vetää turpaa. yllättävän vähäl mä selvisin, nilkat tosi kipeet, sormi/rystynen saattaa olla poikki ja on paketis, ja nenäst tul aika paljo senkkaa, ja hampaat on kipeet ja ylähuuli ku siihi tul osumaa aika hyvin.

neljää ekaa pysty hakkaan nii paljo ite, et koko lössi lähti karkuun, siitä käsivammat. 7 tyyppii tosiaa tul päälle ja pisti mua kuonoo, 5. vasta sai maihin mut, ja sitäedelliset sai lyötyy päähä. maasta sitte taisi mennä taju ihan pikkuhetkeksi.

en ollu onneks hirmukänneissä, ni ei tän pahemmi käyny, pää on tosi kipeenä, eikä se krapulasta johdu, ku ei sellasta oikeestaa ookkaan. systeri ja sen poikaystävä mut sitte sairaalaa vei näyttää, ku ol aika kipeenä paikat. tänää pitäis sitte käydä tän paketoidun käden kans röntgenissä.

mut osaa kyl olla tosiaa kipee olo, ku on saaanu turpaa, vaik ei murtunukkaa nenä, eikä lähteny hampaita. toinen jalka on iha hirveen kipee, pää nenä ja etuhampaat on tosi kipeä, samoin käsi. mut ne onkii puolustautumisvammoi ne kätee tulleet.

muaha ei perkele tulla hakkaamaa ilman että hakkaajatki saa nyrkistä naamaa iha huolella..:) en mä mikää lattiamatto oo, sitäpaitti oisin varmaa teholla, jos en oisi pistäny hanttii niille. niit ol kuitekki 7, ja ei todellakaa ois kiva saaha kunnolla turpaa sellaselta väenpaljoudelta. silti on aika selkäsaunansaanu olo, koskaa ei oo 1 on 7 tappelua viel tullu koettua eikä ees nähtyä. iha täysin vieraita tyyppejä, ja iha tosi puskista tuli se, just et ehin nousta seisomaa, ennenku rupes tulee jo naamaa nyrkkii, ja sitte itte aloin hakkaamaan takaisin,ja sitte+ vähän ajan päästä heräsin maasta.

varmaa saisin itekki siis pahoinpitelysyytteen, kun löin niitä päähän useampaa iha kyselemättä, siksei poliisii.. tilannetta ei edesauttanuminkäälaine provosointi, mä en sellasii harrasta ikinä, ei kuulu mun tapoihin pyrkii tappeluihi, ja siin puolustautuessanikii mä oikeest huusin niille täysii et lopettakaa ny jumalauta..mut ei siit mittää apuu ollu.

e. olin siis siinä hesen eessä kavereitten kanssa syömässä ku sivusilmällä näin et nyt rupee tulee porukkaa kimppuu, ja sitte alkoki saman tien toi matsi mä vastaa 7.

e2. pitää vissii hommata joku thainyrkkeilijämuija et se vois puolustaa mua vastasuudessa, jos näin kävisi;) onneks ei tän pahemmi sentäs käyny..;) oisi nimittäi voinu käydä tosi huonosti.

jeps.. onneks en saanu puukosta tai joutun9u teho-osastolle;) on vaa nenä ja huuli turvoksissa ja pää kipeä, ehkä sormia poikki, ne on paketissa, ja jalkaterät tosi kipeet.

Joku neropatti meni kännissä kokeilemaan mun penkistä eilisissä bileissä 50 kiloa eikä saanut muuta aikaan kuin 20 kilon levyt lattialle ja nyt puulattiassa on ihan vitun iso kuoppa.

Kandee ehdottomasti ottaa penkistä enemmän kuin mitä pystyy nostamaan, tehdä se kännissä ja ilman lukkoja.

Back
Ylös Bottom