Eiks noit jotaa ampumisjuttuu ollu niinku viimevuonna, mut syksypuolel?
ja kotipaikka on ksnk.
Viimeks ku mä oon kouvolas ollu vappuun (=tätä ennen), oltii kavereitten kanssa keskuspuistossa, ni siellä jotku mätki porukkaa rautaputkella päähän, ja sitte tuli poliisit ja ambulanssi,ja se oli iha sika verinen se jota ol hakattu. Ittee kävi siin anttilan mäkin luona yksi aineis ollu kaveri retuuttaa ja lyömää, ja sen mä sain maahan, ja ei käyny mitää oikein. Se ol kyl sit tuttu.
Viimeks tätä ennen vappuna olin 3v sitte suomessa. Ja ihan taatusti on muute viimenen kerta ku mä lähen liikkeelle sillo ku on tollane yleinen ördäysjuhla, Kouvolaan en mee ainakaan, vittu. Muutekki tuntuu et tätä väkivaltaa on ihan tarpeeksi täälpäin suomea.
Vituttaa mua vähän sellaset kaveritki, jotka hädän hetkellä haihtuu takavasemmalle piiloo, eikä puolusta yhtää, ja ainoo mitä tekee on hakee paperii et voi pyyhkii verta nenästä siihen, sitäki tuli ku sanoin, et tuokaa ny joku vittu sitä paperia, ku oon ihan veressä.
En kyl noitten kanssa lähe ikinä enää sellaa et ite oon mitää juonu.
Sitte ku soitin mutsille ni tuli kauheet syytösryöpyt niskaa siitä että ihan mun vika se oli, kun sain pataani, mitäs join liikaa, ja mitäs menin kaupungille, ei tipantippaa mitää sympatiaa eikä huolestumista, eikä mitään. Sanoin sille, et nii i, sä oot varmaa sitä mieltä sitte, et jos joku nainen raiskataa, ja se on hyvännäkönen, ni se on iha sen oma vika, mitäs ei syöny itteää rumaksi sotanorsuksi, jota ei kukaa raiskaa.
Vituttaa ku luulis et just sympatiat oisi mun omalla äidillä niinku ees etäisesti mun puolella, mut ei ku ei. Onneks sentäs ei mitää poliisiasiaa tullu, mä en tykkää niist yhtää.
e: nii joo tulipas sellanen tästä mieleeni, että ihmettelen ihan vitusti niitä jotka tulee toisten kimppuu ilman syytä, tai edes syyn kanssa, ikinä en oo kertaakaa lyönyt, tai tehny mitään muutakaan fyysistä väkivaltaa kellekään, ainoat kerrat ku ihmisiä oon lyöny on ollu sitä, kun mua ollaa tultu pahoinpitelemään, mä en oo koskaan alottanu yhtää tappelua, ainakaan en muista;) en oo väkivaltanen, vaa oon rauhantahtonen tyyppi, ja muutenki aika pehmo siin mieles, et mä en oo se kovanaamatyyppi.