Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

no vittu, viel ku, vaikka lattian saaki hiottua, ni isoi kuoppii ei, ja siin hiomises on iha vitun iso homma, myö hiottii mökil lattia viime kesänä, herranen aika se ol pitkäkestonen projekti se lattiaremppa.

vituttaa muute iha sikana, työterveyshuoltooha sitä pitäisi sitte sairauslomaa mennä kinuaan jos sellasta voisi saaha, se ei oo auki tänään, ja mä en saa palkkaa saikulta todennäkösesti, ku oon vielä koajalla, ja varmaanki saan fudut tän takia. senlisäksi mä en ees oo kotona huomenna, ja sinne en pääse ku aikasintaa tyylii kolmelta. ja työt alkaa varttii yli neljä, enkä ees tiiä monelta se voisi olla auki se työterveyshuolto. ja normilääkärin antamat saikkulaput voi meijän töissä käyttää pomon vessapaperiksi.

kai pitää mennä vaa duunii ja ottaa tää lasta pois kädestä, ja vetää tarpeeks särkylääkkeitä, et pystyy ees jotenkii olee huomenna, ja sitte lauantaille ja sunnuntaille hakea saikkua, jos saa.

Oliko niillä apinoilla yhtään minkäänlaista motiivia? Ei saatana, people=shit.

en mä niitä provosoinu, en mä tuntenu, enkä usko että niillä mitää motiivia oli, ja ehkä motiivina ol vaa se et pääsee vetää turpaa ihmisii.

kyl mä kävin baarissa tanssimassa ja suutelemassa yhen tytön kanssa, joka ol varattu, mut sitäkää ei nähny sellaa juuri kukaa, eikä sen poikaystävä ollu paikalla eikä mitää, eikä se nainen oisi kyllä tullukkaa mun kanssa tanssiin, jos se poikaystävä siellä jossai oisi ollu, mutta ei tässä mitää sellasta motiivia pysty keksimää tolle. rändom katuväkivaltaa.

Voi jumalauta Indica, piti käydä lukemassa mitä oikeen on tapahtunu... paska mäihä... noi on tosi mulkkuja tapauksia kun harvoin jää tekijät kiinni. Mun puolesta randomväkivallasta voisi panna useammaksi vuodeksi linnaan.

Hakkaisivat toisiaan jos ahdistaa. Toivottavasti ei oo pahasti luita poikki ettei tuu pitkää treenitaukoa. Mun lattia ei vituta enää yhtään kun näin kuinka paskoja juttuja muille on käyny. Lautaa saa aina lisää, mutta turpaan saaminen vituttaa todella pitkään.

olin siis siinä hesen eessä kavereitten kanssa syömässä ku sivusilmällä näin et nyt rupee tulee porukkaa kimppuu, ja sitte alkoki saman tien toi matsi mä vastaa 7.

Mihinkä ne sun kaverit katosivat? Minä en ainakaan tuollaisia kutsuis kavereiksi jos yksin jättävät tappeluun.

mut hakattiii i+han paskaksí, mä jouduin meneen sairaalaan ja kaikkee, 7 tyyppii tuli hakkaan mut, en tiiä ketä oli, mut 4 ekaa pystyin hakkaan itte, 3 viimistä písti sairaalakuntoon ny mut!
on käsi paketissa, vitun kipeä, jalkaterät kipeät ja hampaat ihan vitun kpeät, särkee koko suuta ja vituttaa, ku en pystyny 7 eri kaverií hakkaamaa niistä jotka kävi kimppuun...nyt mua luullaa joksku+ vitun homoksi varmaan!!!!

ku en pystyny puolustautuun 7 éri tyyppii vastaan..

e. nyt on oikea käsi luultavasti poikki

Laitapa kuvia, en usko ennen :thumbs:

Vituttaa, että kun on ignoorannut postaajia, näkee niiden postit silti. Älkää lainailko, prkl!:curs:

Ja syy miksi oikeasti tähän topiciin tulin, on se, että viikonlopun mahtireissu viroon uhkaa mennä vituilleen yhden osapuolen sairastuttua. Ei vittu mikä ajoitus. :curs::curs::curs::curs:

Joku neropatti meni kännissä kokeilemaan mun penkistä eilisissä bileissä 50 kiloa eikä saanut muuta aikaan kuin 20 kilon levyt lattialle ja nyt puulattiassa on ihan vitun iso kuoppa.

Kandee ehdottomasti ottaa penkistä enemmän kuin mitä pystyy nostamaan, tehdä se kännissä ja ilman lukkoja.

Kandee piilottaa KAIKKI millä voit kuvitella saatavan tuhoa aikaan kun pidät bileet. Mukaanluettuna irtolevypainot JA tanko.

Jep, sellasii noi kaverit on, livahtaa heti ku yhtä riepotellaa kauemmas takavasemmalle, ettei tuu itelle mitään, eikä niille tullukkaan. mitä tulee kuvista: kun en oo vip, en taida pystyä pitään mitn. kuvapäiväkirjaa, enkä ihan täysin julkisee levityksee kuviini halua nettiin, varsinkaan kun ei kiinnosta hirveesti menettää anonyymiteettii. jotain privaa/emailia, mihin voi laittaa niitä, jotta uskotte ihmiset, en mä nyt nii huomiohuora oo, että mä tämmösiä viittin keksii. vittu!

ja jep, mitäs vielä: niin joo on mullaki tiettyi käyttäjii tainnu olla joskus ignorelistalla, mutta en mä nää silti aiheelliseksi tulla niille vittuileen siitä ja toitottaan sitä kaikelle kansalle. kiitos, staralikka, piristit muutenkin pirteetä päivää;) aini, turha kiittää, olenhan ignoratettu, kuten ilmi käy, eihän se tätä ees nää, mut ihanaa vappua silti kaikille:haart:

e. joo ja on ehkä tosiaa aiheellista käydä nyt kohta sitte röntgenkuvauksissa, ja edellee, lääkärintodistusta silti hakemassa, vaikkei työnantajalle kelpaakaan kuin oman työterveyshuollon todistukset, ja se taas on auki vain arkisin

Indica paska mäihä, ihmettelen taas jälleen kerran sitä miksei kaverit auta, tai edes ohikulkijat yritä puuttua tilanteeseen edes jollain tapaa, olis nyt luullut olevan ties kuinka paljon rauhoittelijoita paikalla.

Jos meinaat laittaa kuvia niin laita emailia. Olen utelias.

MissEvilEve, mä laitan kuvii emailiisi, kuhan a.löydän sellasen emailini, jos ei mun oikee nimi käy ilmi, tai avaan uuden, koska mä haluun säilyttää mun anonyymiuteni. Pakkismailiisi saa lähettää?

Joo. Tuohon pakkiksen tai profiilista löytyvään mese-osoitteelliseen. Ihan sama :)

...

Vitutuksesta tuli mieleeni, vituttaa semmonen asia kun ihmiset saattaa kadota ilmoittamatta mitään, eivät vastaa puhelimeen eikä saa kiinni, sitten muut etsii kissojen ja koirien kanssa ja on ihan paniikissa. Vittu jotain vastuuntuntoa perkele. Hirveintä on epätietoisuus.

Eihän se tee väkivallan uhrista syyllistä että on ollut humalassa? Poliisille vaan, ei ne siitä rankaise että joku on ollut vappuna kännissä.

Eihän se tee väkivallan uhrista syyllistä että on ollut humalassa? Poliisille vaan, ei ne siitä rankaise että joku on ollut vappuna kännissä.

Jos nyt oikein ymmärsin niin Indicahan löi/hakkas neljää niistä äijistä. Taitais kyllä tääkin mennä itsepuolustuksen piikkiin.

Joo, mie puolustauduin, ja siitä mun rystysturvotus. Missevileve: nyt on sun emailissa niitä kuvia, missä mä oon naama turvoksissa.

JA tosiaan onneksi ei käyny mitenkään pahemmin, eikä kukaan osunu nyrkillä silmään, eli ulkosesti lähinnä haitta tulee siitä, että näytän siltä, että oisi nuuskaa huulessa paljon. Saattaa tulla kyllä sitte myöhemmin vähän väriäkin niihin turvotuskohtiin, sen näkee sitte.

e: ja suurin haitta tulee siitä että naama on kipeä, ja etuhampaat. Kyynärpäähän sattuu, rystysii sattuu, jalkaterii sattuu, nilkkaan sattuu. Siksi on aika vittumainen olo. Onneksi kuitenkaan hirveesti ei näy päälle mitään, että kyllä sentää varmast töihin kehtaan mennä, lähinnä toi huuli-nenäseutu on turvoksissa, mutta vieraat ihmisethän nyt luulee et toi vaa on poikkeuksellisen ruma kaveri;) ite noi paremmin huomaa, kuinka turvoksissa ne on. Huulen sisäpinnalla on sellanen aika hassunnäkönen verenpurkauma

No joo, en mä nyt Indica sen enempää epäile etteikö sulla olisi noita vammoja tullut. Mutta tuo hiukan pistää miettimään, jos yksi mies hakkaa vaikka nyt seitsemästä päällekäyneestä neljä ellei nyt ole tunnettu taistelulajien harrastaja.

Sanotaa näin että verbi hakata on kyllä nyt tässä kohtaa mun omaa ajattelemattomuutta, tarkoitin siis että mä pystyin lyömään toistuvasti iskuja neljään hyökkääjään, jotka ei nyt saannu sitäkautta muhun paljoa vahinkoa, mutta loppupeleissä niitä oli sittenkin liikaa. Mä kuitenkin oon aika varma että mä sain 90% vahingoista tässä flaidiksessa.

Ja oon mä harrastanu taistelulajeja, mutta huono mä niissä oon, ja huomasi että kaikki hyöty mikä siitä tuli, on ettei mee ihan täytee paniikkiin tilanteessa.

Vituttaa se kun eilen tuli jotain nujakkaa ja siinä rytäkässä tuli monotettua aika tiuhaan ja voimaa säästelemättä, nilkka jotenki venähti tai jotain. Liikkuminen tällä hetkellä sellaista kinkkausnylkytystä.

Olisi tosin pahemminkin voinut käydä kun tuon Indican jutun lukaisi.

Back
Ylös Bottom