Mulle tipahtelee tasaisin väliajoin Spiritstoren katalogeja postilaatikkoon. En tajuu miks. Paikalliset posteljoonit varmaan nauraa mulle ja pitää mua ihan homona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tipahtelee tasaisin väliajoin Spiritstoren katalogeja postilaatikkoon. En tajuu miks. Paikalliset posteljoonit varmaan nauraa mulle ja pitää mua ihan homona.
Yritysluetteloiden myyjät jotka soittelevat alvariinsa.
Aivastin äsken porkkanamurskat suusta...saatanan kiva keräillä räkäsiä porkkanahiluja
ympäri kämppää.
Joo välil vähän vaikuttaa että ihmiset tylsistyneenä tekee kärpäsestä härkäsen. ei sinänsä, kyllä minuakin vatuttaa useimmiten..Aivan hirveitä ihmiskohtaloita.
Pyhäpäivät ja ihmisten itkeminen siitä.
Kaaduin mopolla kaverin pihalla 30km vauhdissa ja tanko vääntyi ja muutenkin koko mopo on ihan soikeena.
ei_vittu_
Oletko ajatellut, että pienetkin vahingot eskaloituvat? Ajattele, jos joku muija olis nähnyt porkkanan tahrimat kalusteet = no pussy.Aivan hirveitä ihmiskohtaloita.
Törkeen iso finni ilmestyny kyrvän varteen. Saattaa jäädä bj:t saamatta. Tässä on malliesimerkki siitä vahinkojen eskaloitumisesta :curs:

Tässä on sulle kuva nahkamyyrästäni.