Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulle tipahtelee tasaisin väliajoin Spiritstoren katalogeja postilaatikkoon. En tajuu miks. Paikalliset posteljoonit varmaan nauraa mulle ja pitää mua ihan homona.

Pyhäpäivät ja ihmisten itkeminen siitä.

Pyhäpäivät ja ihmisten itkeminen siitä.

Nii i. Turhaan kaikki itkee siitä, että yks pyhäpäivä sattuu keskelle viikkoa sillon tällön. Töihin varmasti pääsee pyhäpäivinä jos haluaa. Kaupasta voi ostaa maidot ja pullat edellisenä päivänä, että saa mutustella niitä taas innolla, jos lähikauppa on kiinni. Punttiskin voi olla yhden päivän kiinni, kaikista naurettavin selitys. Vitut yks pyhäpäivä kenenkään elämää oikeesti haittaa, jos siitä ei välttämättä halua hirveetä numeroa tehdä. ;)

Höh, kerrankin kun mulla olis ollut jotain hauskanpidollisia suunnitelmia vapuksi (viimeisimmästä muuten kuin kotona nyyköttäen suoritetusta ryyppäjäispyhästä on aikaa arviolta 6 vuotta), tulen tietysti kipeäksi. Vastahan mää seitana toissaviikolla olin sairaana. Sitä paitsi graduohjaajalta palaa varmaan kohta käämit, kun oon jatkuvasti kotona potemassa jotain tautia, eikä hommat oikein etene.

Kaikki Menee Päin Vittua Paitsi Mulkku!

Rintalasta tai joku paikka selästä meni jumiin.. Ei tunnu yhtään hyvältä.. Ja huomenna ois tarkotus mennä salille kyykkäämään..

Ajattelinpa lähteä kauppaan äsken ostamaan jääkaapin täyteen vapun kunniaksi. Palkan piti olla ennen vappua tilillä, noh eipä ollut vieläkään tullut tilille! Vituttaa kun jääkaappi tyhjä ja tili melkein miinuksella. Saakeli kun ei osata pitää lupauksista kiinni ja nyt koko vappu pilalla!

Vittu, ei työpaikkaa herunut! :curs:Minun on päästävä helevettiin täältä saatanan tuppukylästä!:0: Perkeleen hardcore-transvestiitti oli pukeutunut kesämekkoon! Hyi saatana. Oksettavaa! :urjo:Vappu, pitäkää vappunne, minua ei kiinnosta

Back
Ylös Bottom