näyttäisi olevan väistämätön totuus että jos haluaa kanaruokansa luutomana ja rustottomana niin se elukka on hommattavat teurastuksesta alkaen itse tai ainakin kaupasta kokonaisena. Viimenen kerta kun ostan valmiiksi pilputtua kanaa mihinkään tarkoitukseen, ties mitä perseensilmiä sinnekin on jauhettu
Olisit pistäny suoraan mulkun auton perään auton parkkiin, ja vaikka lapun että voi soitella kun haluaa sen romunsa siitä pois. ;) Itseä vituttaa hyvin usein samalla tapaa kun naapurissa käyvän äijän pitää "mukahienolla" pikkuvolvollaan varata ainakin kahden auton paikat. Vitutusta lieventää kyllä katsoa ikkunasta kun se sitten pujottelee sinne autoonsa kun on sattuneesta syystä autot kylki kyljessä. :thumbs:
Muuten olisinkin näin tehnyt mutta olisin sitten blokannu viereisen ruudun autonkin.. ajattelin että jos ilmottais vaan että laskun katetun autopaikan käytöstä voi varmaan lähettää auton omistajalle, jos vaikka pistäis hinnaksi 30e/h:D
Joku stanan urpo oli parkkeerannu autonsa meikän ruutuun.. oman auton saa parkkeerata sitten johonki kadun varteen:curs::curs: kuinka kukaan voi olla niin tyhmä että ajaisi autonsa autokatokseen missä on viel numeroidut parkkiruudut... ei kellään olis riittävän isoa maasturia tai vastaavaa niin vois hinata sen auton vaikka Tampereen keskustorille...
edit. jos joku hervannassa pyörivä vihreän sd polon omistaja tuntee piston sydämessään niin helvettiin se kottero mun ruudusta..
Soittelet vaan muutaman isomman kaverin avuksi ja nostatte sen auton kahden puun väliin siten, ettei sitä ajamalla siitä saa pois. Oppiipahan se mulkku parkkeeraamaan seuraavan kerran autonsa muualle kuin sinun ruutuusi..:evil:
Kerran kännipäissään tuli nostettua yhden kaverin auto tuollalailla puitten väliin..:D
Mua vituttaa kans tuo muiden maksulliselle autopaikalle pysäköiminen. Mutta ei muuta kuin pysäköi siihen eteen tukkeeksi. Harvalla on munaa soittaa kytät, kun itsekin saa melko varmaan sakot.
Soittelet vaan muutaman isomman kaverin avuksi ja nostatte sen auton kahden puun väliin siten, ettei sitä ajamalla siitä saa pois. Oppiipahan se mulkku parkkeeraamaan seuraavan kerran autonsa muualle kuin sinun ruutuusi..:evil:
Kerran kännipäissään tuli nostettua yhden kaverin auto tuollalailla puitten väliin..:D
Muutama kaveri, kännissä? Autot painaa noin 1500-2000kg. Kuinka monta heppua siinä puskurin reunassa voi olla kiinni? Siitä on vaikea ottaa kiinni ja pitäisi vielä kantaa matkoja. Urbaania legendaa sanon minä...
Muutama kaveri, kännissä? Autot painaa noin 1500-2000kg. Kuinka monta heppua siinä puskurin reunassa voi olla kiinni? Siitä on vaikea ottaa kiinni ja pitäisi vielä kantaa matkoja. Urbaania legendaa sanon minä...
Esim punto painaa alle 1000 kiloa ja siihen saa kiinni 10 kaveria. Kyllä tuollainen pikkuauto siirtyy muutamia kymmeniä metrejä sopivaan paikkaan tarvittaessa.
Niin ja sitten vaan naureskellaan hermostuneesti päälle kun on kaverin autosta lokarinreunat solmussa, "eikä se ymmärrä huumoria." Vastuuta seurauksista ei kuitenkaan haluta ottaa. Broidin auton jotkut "kaverit" nostivat parkkiruutuun poikittain koulun asuntolalla ja voitte vain arvailla saiko niitä kaivamaan kuvetta...
Tästä on väitelty jo aiemmin, mutta +200kg maven tyyppi pystyy nostamaan yksin normaalin henkilöauton (esim. 90-luvun porrasperänen corolla) vetokoukusta poikittain ruutuun. Jos ei muuten, niin pomputtamalla. Tuollanenkin temppu riittää varmasti, sillä parkkipirkkoakin kiinnostaa kahdessa ruudussa oleva auto. ;)
Täyttä offtopiccia kyllä, mutta omalla yläasteella pojat kantoivat puukässän ja liikunnanopettajan auton lipputankojen väliin. Eikai siihen kauheen vahvaa porukkaa sitten tarvita :D
No tuo muutama tarkoitti tässä tilanteessa noin 5-6 henkilöä ja auto minkä puitten väliin siirsimme oli peugeot 205.. Kyllä tuon kokoista autoa saa helposti siirreltyä mikäli niin halutaan..
Ääähh krääh. Mä en ymmärrä, miten musta on lähiaikoina tullut täysin triggerhappy mausteiden kanssa. Pilaan kaikki hyvät safkat laittamalla liikaa kaikkea maustetta. Nytkin pitää yskeä tulta kun laitettiin kanaan pikkasen intialaisia mausteita niiih...
Ehkä pitää ruveta kokkailemaan reseptien ja joidenkin mittalusikoiden avulla niin ei tartte aina niiskutella kun syö.
Mua kans. Pitäis jossain vaiheessa hommata joku ammatti, mutta vaikee ees kuvitella, että opiskelu koskaan enään kiinnostaisi.. Tuntuu että lukion jälkeen ei ole saanu mitään aikaseks.
No eihän sitä olekkaan. Päivät menee ihan huomaamatta. Nyt on maanantai, äskettäin tajusin, että kuinka kivaa olla perjantai-iltana kotona, nyt on jo uus viikko alkanu prkl.
Kohta on vappu ja mulla on vielä kaikkee pääsiäiskamaa kämpässä.
Vitun vittu. Vituttaa ja vihaan itteeni, ku en älyä ottaa koulua tarpeeks vakavasti. Siinä mennään vaan ja ollaan tyytyväinen arvosanoihin, ku pystyis paljon paljon parempaan. Ja niih, siinä sivussa menee kaikki muukin päin persettä. Mutta en sentään ajaudu sanomaan, että "Huonommin ei onneks vois mennä!"
E: Ja poltin ruuankin, kun luin tätä _hiton_ foorumia! :D