ahh.. niin tuttu tunne :DJumalauta että hävettää taas mennä maanantaina kouluun eilisten hölmöilyjen jälkeen. Kaikille ei viina sovi, ei muuta.
niin ja muijat vituttaa :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ahh.. niin tuttu tunne :DJumalauta että hävettää taas mennä maanantaina kouluun eilisten hölmöilyjen jälkeen. Kaikille ei viina sovi, ei muuta.
Mene ulos parin tunnin kävelylle. Sitten voit ainakin kuvitella tehneesi tänään jotain.Hieno ilma eikä mitää tekemistä... :dance:
edit: vituttaa siis ihan homona
Ei tullu ei...SAAKUTTIEi tullut taaskaan lottovoittoa, vittu.
Lähdin tänään metrolla keskustaan. Nousin steissiltä keskustaan Kaivokadulle. Vastaan tuli somali. Ohittaessani hänet hän kääntyi ja kamppasi minut.
En provosoinut häntä mitenkään, en edes katsonut häntä. En ehtinyt reagoida mitenkään vaan lensin ihan naamalleni katuun. Olin pari sekunttia ihan pihalla kunnes käännyin katsomaan taakseni ja somali oli pysähtynyt katsomaan minua. Huusin hänelle, että minä tapan sinut ja nousin pystyyn. Somali lähti juoksemaan karkuun mutta liukuportaiden alapäässä sain hänet kiinni. Otin häntä vasemalla kädellä kauluksesta kiinni ja iskin häneen 3-4 oikeaa koukkua päähän. Sitten hän pääsi karkuun ja en jaksanut juosta enempää.
Asiat, jotka vituttavat minua:
-Olin ihan syytön tilanteeseen.
-Vituttaa, että tuollainen pikku apina uskaltaa kamppaa minua.
-Kaikki ne treenitunnit unohtuivat, kun tuli tositilanne.
-En todellakaan lyönyt mitään puhtaita iskuja vaan heilutin kättäni kuin heinämies.
- olisin uskonut pystyväni tappamaan nyrkeilläni tuollaisen apinan mutta en näköjään pystynyt.
- minun olisi pitänyt juosta apina uudestaan kiinni ja tappaa hänet mutta tilanne oli niin yllättävä, että en vain osanut reagoida.
Ohessa pari epäselvää kuvaa paidastani, joka on ihan veressä. Takaan muuten, että seuraava somali, joka katsoo minua pahasti saa tyylipuhtaan suoran naamaansa.
Tuo veri tuli/tulee kyynärpäästä, joka osui maahan kaatuessani. Veri meni paidastakin läpi takkiin saakka. Lievä ketutus...
Joku stanan urpo oli parkkeerannu autonsa meikän ruutuun.. oman auton saa parkkeerata sitten johonki kadun varteen:curs::curs: kuinka kukaan voi olla niin tyhmä että ajaisi autonsa autokatokseen missä on viel numeroidut parkkiruudut... ei kellään olis riittävän isoa maasturia tai vastaavaa niin vois hinata sen auton vaikka Tampereen keskustorille...
edit. jos joku hervannassa pyörivä vihreän sd polon omistaja tuntee piston sydämessään niin helvettiin se kottero mun ruudusta..