Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ääh.. Tosi elämä vie liikaa aikaa hyviltä harrastuksilta, kuten ajan kuluttamiselta Pakkiksen foorumeilla. Alan jo vieraantua nettiä selailevista nörttitovereistani, kun oikeat ihmiset houkuttelevat minua pois pikselien maailmasta. Elävän maailman kiusaukset ovat kenties liian kovat jopa niinkin vannoutuneelle ruuduntuijottelijalle kuin minulle.

Pelastakaa joku minut ennen kuin lopullisesti vajoan valheellisen tosimaailman viekoituksiin!

Perkele.. tarttis kirjottaa raportti vanhassa kaupungissa kävelemisestä :curs: Ei kiinnosta ei sitten yhtään..
Kävelemäänhän minä en todellakaan ole sinne nyt menossa, kirjotan ilman kiertelemistä..
Ja huomiseksi ajattelin jättää novellianalyysin (4 sivua) :itku:

kylläpäs nyt on kauheata kun joutuu 4 sivun novellianalyyysin tekemään :D
Tulee itellä mieleen kauhukuvia lukioajoista, mutta onneksi on takana. Näin jälkeenpäin ajatellen lukio on kyllä perkeleen helppoa duunia. Siellä ollessaan toki tuli kyllä valitettua just samoista asioista :D

Tostahan se pänttääminen ja lukeminen vasta alkaa..

Ei tullut taaskaan lottovoittoa, vittu.

Lähdin tänään metrolla keskustaan. Nousin steissiltä keskustaan Kaivokadulle. Vastaan tuli somali. Ohittaessani hänet hän kääntyi ja kamppasi minut.
En provosoinut häntä mitenkään, en edes katsonut häntä. En ehtinyt reagoida mitenkään vaan lensin ihan naamalleni katuun. Olin pari sekunttia ihan pihalla kunnes käännyin katsomaan taakseni ja somali oli pysähtynyt katsomaan minua. Huusin hänelle, että minä tapan sinut ja nousin pystyyn. Somali lähti juoksemaan karkuun mutta liukuportaiden alapäässä sain hänet kiinni. Otin häntä vasemalla kädellä kauluksesta kiinni ja iskin häneen 3-4 oikeaa koukkua päähän. Sitten hän pääsi karkuun ja en jaksanut juosta enempää.

Asiat, jotka vituttavat minua:

-Olin ihan syytön tilanteeseen.
-Vituttaa, että tuollainen pikku apina uskaltaa kamppaa minua.
-Kaikki ne treenitunnit unohtuivat, kun tuli tositilanne.
-En todellakaan lyönyt mitään puhtaita iskuja vaan heilutin kättäni kuin heinämies.
- olisin uskonut pystyväni tappamaan nyrkeilläni tuollaisen apinan mutta en näköjään pystynyt.
- minun olisi pitänyt juosta apina uudestaan kiinni ja tappaa hänet mutta tilanne oli niin yllättävä, että en vain osanut reagoida.

Ohessa pari epäselvää kuvaa paidastani, joka on ihan veressä. Takaan muuten, että seuraava somali, joka katsoo minua pahasti saa tyylipuhtaan suoran naamaansa.

Liitteet

• IMAG0001.webp
    IMAG0001.webp
    48,5 KB · Katsottu: 497
  • IMAG0002.webp
    IMAG0002.webp
    50,6 KB · Katsottu: 1 020
Cthulhu, tuliko tuo omasta nokasta? Jos ei, niin kannattaa 3kk päästä käydä ottamassa hivit... (ilmeisesti tuli, ei tossa paperimytyssä muuten olis noin paljon.. vai olisko? :)

Ens kerralla lyötävä kovempaa.

Lähdin tänään metrolla keskustaan. Nousin steissiltä keskustaan Kaivokadulle. Vastaan tuli somali. Ohittaessani hänet hän kääntyi ja kamppasi minut.
En provosoinut häntä mitenkään, en edes katsonut häntä. En ehtinyt reagoida mitenkään vaan lensin ihan naamalleni katuun. Olin pari sekunttia ihan pihalla kunnes käännyin katsomaan taakseni ja somali oli pysähtynyt katsomaan minua. Huusin hänelle, että minä tapan sinut ja nousin pystyyn. Somali lähti juoksemaan karkuun mutta liukuportaiden alapäässä sain hänet kiinni. Otin häntä vasemalla kädellä kauluksesta kiinni ja iskin häneen 3-4 oikeaa koukkua päähän. Sitten hän pääsi karkuun ja en jaksanut juosta enempää.

Asiat, jotka vituttavat minua:

-Olin ihan syytön tilanteeseen.
-Vituttaa, että tuollainen pikku apina uskaltaa kamppaa minua.
-Kaikki ne treenitunnit unohtuivat, kun tuli tositilanne.
-En todellakaan lyönyt mitään puhtaita iskuja vaan heilutin kättäni kuin heinämies.
- olisin uskonut pystyväni tappamaan nyrkeilläni tuollaisen apinan mutta en näköjään pystynyt.
- minun olisi pitänyt juosta apina uudestaan kiinni ja tappaa hänet mutta tilanne oli niin yllättävä, että en vain osanut reagoida.

Ohessa pari epäselvää kuvaa paidastani, joka on ihan veressä. Takaan muuten, että seuraava somali, joka katsoo minua pahasti saa tyylipuhtaan suoran naamaansa.

Vihaksi pistää kyllä tommoset asfalttinaamat, kun random vastaantulijoihin käyvät... Toivottavasti mitään "bonuksia" et tuosta setistä saanut! :(

edit. Känni päällä ja saatanan kalapuikot ei lämpene tuolla uunissa... Nälkä.

Tuo veri tuli/tulee kyynärpäästä, joka osui maahan kaatuessani. Veri meni paidastakin läpi takkiin saakka. Lievä ketutus...

Nyt kun on käynyt ilmi, että veri lähti hyvin vaatteista niin osaan nähdä jo asiassa koomisiakin piirteitä.
Tilanne siis päättyi siihen, että somali pääsi haneen ja jäin paikalleni huutamaan valittuja sanoja hänen peräänsä. Paikalle tuli nekke (mutta ei somali) ja sitten käytiin seuraava keskustelu:

N : peace man, ota iisisti
C : toi saatana kamppasi minut ilman mitään syytä
N : joo mä näin sen mutta ota ihan iisisti
C : niin no ei maailma tähän kaadu
N : (ojentaa kätensä) joo peace man
C : (kättelee nekkeä) joo ei kai tässä mitään
N : anna kaksi euroa
C : häh vittu saatana (lähtee pois)

Vitun homo microsofti.... Taas meni ihan vitun kaikki saatana koneelta vittu vituttaa vedä gates ittes jojoon.. runkkari apina

Viina. Voi vittu mikä morkkis taas.. vittu. Pitäs lopettaa..

En ole kauheasti jaksanut pakkikselle kirjoitella, vaikka vuosia olen aktiivisesti palstaa seurannut. Nyt kuitenkin täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön, sillä niin on suru puserossa.
Vaimo ilmoitti eilen, että haluaa erota. Ei tämä tieto ihan puskista tullut, mutta sattuu silti enemmän kuin mikään koskaan. En ole ikinä osannut edes arvata miten pahalta voi ihmisestä tuntua. Ollaan oltu yhdessä melkein puolet elämästäni ja vaikeuksista huolimatta olen aina kuvitellut, että yhdessä selvitään mistä tahansa. Tästä on nyt pakko selvitä yksin. Että osaakin vituttaa.

Ei oo kerinny salille.. ruokailut menny iha vituiks ja joka viikonloppu jotenki vaa herään kauheesta krapulasta. Ei näin oikee kehity :(

Kuten jo kännithreadissa mainitsin, minun kenkäni varastettiin perjantaina. Oltiin viettelemässä kaverin synttäreitä hänen kämpillään, kun yksi paikallinen apina kavereineen tuli rapussa vastaan. Kysyin että mihis pojilla on matka, ja he ilmoittivat menevänsä MR. X:lle (synttärisankari). Olin ajattelin että kai ne kutsuttu on. Lähdin kuitenkin heidän perässä takaisin kämppään, ja eteisessä he vain kävelivät MR X:n ohi. Siinä vaiheessa tajusin että eipä todellakaan ole kyse kutsuvieraista, joten totesin että pojat voi nyt suksia vittuun. Pienen suunsoiton jälkeen he lähtivätkin.
Jonkun ajan päästä huomasin, että saatana kenkäni oli hävinnyt eteisestä. Lähdin sitten ristiretkelle ympäri kyliä ettimään tätä paskahuosua, ja löysinkin sen. Kengät se oli jo johonkin tumpannut. Kovasti uhkasi vielä tappaa minut yms, mutta yllättäen mitään ei tapahtunut. Vittu että vituttaa tollanen paskahousu, omani otan takaisin vielä jollain tapaa, tai ainakin kostan. Myöhemmin samalla pihamaalla yks jannu tuli hakkaamaan minua kakkosnelosella ilman syytä. Siitä kuitenkin selvittiin sen isommitta vammoita ja homma saatiin sovittua.
Voi vittu mitä porukkaa tuolla onkaan.

EDIT: Vittu että vituttaa tollaset Cthulhun mainitsemat neekerit, siis mitä vittua. Ihan oikein että kävit pätkimässä apaasia turpaan.

Joku stanan urpo oli parkkeerannu autonsa meikän ruutuun.. oman auton saa parkkeerata sitten johonki kadun varteen:curs::curs: kuinka kukaan voi olla niin tyhmä että ajaisi autonsa autokatokseen missä on viel numeroidut parkkiruudut... ei kellään olis riittävän isoa maasturia tai vastaavaa niin vois hinata sen auton vaikka Tampereen keskustorille...

edit. jos joku hervannassa pyörivä vihreän sd polon omistaja tuntee piston sydämessään niin helvettiin se kottero mun ruudusta..

Joku stanan urpo oli parkkeerannu autonsa meikän ruutuun.. oman auton saa parkkeerata sitten johonki kadun varteen:curs::curs: kuinka kukaan voi olla niin tyhmä että ajaisi autonsa autokatokseen missä on viel numeroidut parkkiruudut... ei kellään olis riittävän isoa maasturia tai vastaavaa niin vois hinata sen auton vaikka Tampereen keskustorille...

edit. jos joku hervannassa pyörivä vihreän sd polon omistaja tuntee piston sydämessään niin helvettiin se kottero mun ruudusta..

Olisit pistäny suoraan mulkun auton perään auton parkkiin, ja vaikka lapun että voi soitella kun haluaa sen romunsa siitä pois. ;) Itseä vituttaa hyvin usein samalla tapaa kun naapurissa käyvän äijän pitää "mukahienolla" pikkuvolvollaan varata ainakin kahden auton paikat. Vitutusta lieventää kyllä katsoa ikkunasta kun se sitten pujottelee sinne autoonsa kun on sattuneesta syystä autot kylki kyljessä. :thumbs:

Back
Ylös Bottom