Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

joo no voi vittujen vittu.. sinne meni cd:t.. ei mulla oo kotivakuutusta joka ne korvais..... voi elämänkäpy... nyt on ihan törkee vitutus.. pakko vetää tänään kännit ja kattella vaikka jalkapalloa.. ei saatana

Kevät - olisi maailman mukavinta aikaa ja vuoden kaunein aika :love:, mutta eikö nuo stanan isommat ja pienemmät mopot tule pilaamaan sen päristelyllään, keulimisilla ja kaahailuilla. Laittaisivat nyt mokomat perkeleen :david::it niihin päristimiinsä äänenvaimentimet.

vituttaa kun en saanut haluamaani työpaikkaa. Sen voisi vielä sulattaa, mutta kun kauppias sanoo soittavansa keskiviikkona minulle, siis viime viikolla, ei mitään kuulukkaan. Sitten kun itse tänään laittaa mailia firmaan niin kyllä kerrotaan että päätökset on jo tehty eikä minua valittu. On se niin vitun vaikeata soittaa.

Kyseessä siis tilanne jossa vain 5 ihmistä pääsi haastatteluun, kauppiaan mukaan siis.

Kyllä muakin vähän "hiertää" etten päässyt VR:n haussa nettihakua pidemmälle, tänään tuli postissa että kiitos mutta ei kiitos henkinen kirje.

joo tollasen ymmärtää vielä, mutta kun kauppias päin näköä sanoo soittavansa mulle keskiviikkona ja antaa vielä ymmärtää että paikka olisi suht varmasti mun, koska tosiaan useampi paikka tarjolla ja 5 pääsi haastatteluun. Antaa aika epäluotettavan kuvan kyllä koko firmasta, että taidanpa vähän lafkaa boikotoida tästä lähtien. :D

Heh tulipas muuten juuri vastaus firmasta kun kysyin miksi minua ei valittu.." palkkasimme kesätyöntekijöiksi henkilöitä joilla on jo alan työkokemusta". Kyseessä siis myyjän työ ja itsellä todellakin on kokemusta alalta. Miksi muuten mut olisi haastatteluun kutsuttu kun laitoin jo silloin cv:n liitteeksi. Aika teennäiseltä vaikuttaa..

Totta, siis en omaa tilannettani yrittänyt verrata omaan tilanteeseesi. Ottaa kyllä vaan pattiin tunti tunnilta enemmän, osaksi siksi että tuli tehtyä hakemus hätiköidysti. Toisaalta olin jo alunperin aika verma etten sinne pääse mutta kun olisi edes haastatteluun päässyt hurmaamaan rekrytoijat :D Nyt on muutenkin sellainen olo että mitä vittua sitä tulevaisuudessa tekisi, juri lopetan yhden amk linjan ja haku on uuteen, muttei kiinnosta tippaakaan kuluttaa 4 vuotta koulussa ja kituutella opintotuella. Toisaalta käymällä koulun voisi varmistaa kohtuullisen elintason ja eikä tarvitsisi ola ihan alimmalla tasolla sylkykuppina. Vittu en kyl tiiä pitäiskö myydä kaikki pois ja lähtee maailmalle...

Ittellä aika sama fiilis kun pitäs päntätä yliopistolle parhaillaan ja maailmalle tekis mieli :/. Pitäis vaan nyt joku duuni löytää, mutta jos kaikki on nykyään tälläsiä yrityksiä niin ei tule helppoa olemaan.

Joopa, kesäksi vaan pätkätöitä tiedossa; tosin kahdessakin eri paikassa. Rupee siinä sitten jotain kesällä suunnittelemaan, kun ei koskaan tiedä koska joutuu menee töihin. Jos taas liian usein kieltäytyy omiin menoihin vedoten...Ei soitella töihin enää :curs:

Olo on surkea, ei mikään paikka ole kipeä, mutta ei vain jaksa... Ei jaksa kävellä, heikottaa.. Ei jaksais kirjottaa y,ms... Heikko!

Ja kouluun pitäs mjennä nyt. Hooh.

Todettiin sit poskiontelon tulehdus. Samalla sit huuhdottiin molemmat poskiontelot! :hyvä::hyvä: Viikon antibiootti kuuri ja samalla paussia salilta! VITTU:curs:

Munanaama mp-kyttä löi sakot jostai vitun ketjujen suojakopan puuttumisesta, laittomista etuvaloista, ja liian taitetusta rekisterikilvestä -.- voi vittu mikä pelle. Eilen sain piikkini ajoon. Noh, kusemisestakin olis saanu onneks enemmän sakkoa...

Kaveri sai sakot kans taitetust rekkarist :D Piikillä ajeli myös.

No niin, asiaan; kaikki vituttaa nyt.

Munanaama mp-kyttä löi sakot jostai vitun ketjujen suojakopan puuttumisesta, laittomista etuvaloista, ja liian taitetusta rekisterikilvestä -.- voi vittu mikä pelle. Eilen sain piikkini ajoon. Noh, kusemisestakin olis saanu onneks enemmän sakkoa...

Ööh, okei. Sun mielestäkö pitäisi saada ajella laittomalla ajoneuvolla ilman kenenkään puuttumista asiaan? Vittu mikä pelle oot.

Oisin saanut tänään unelmaduunipaikan, mutta homma kariutu haastattelun loppuvaiheessa siihen, kun tuli ajokortti puheeksi ja minulla sitä ei vielä ole. Voi vittu että pistää vituttaamaaaaan.:curs:

Liikkatunnilla erehtyi pitkästä aikaa tosissaan yrittämään kun futista pelailtiin ja niinhän siinä kävi että nilkka venähti. Tuttujuttu futisajoilta, eli lepoa vaan:down:

Back
Ylös Bottom