joo no voi vittujen vittu.. sinne meni cd:t.. ei mulla oo kotivakuutusta joka ne korvais..... voi elämänkäpy... nyt on ihan törkee vitutus.. pakko vetää tänään kännit ja kattella vaikka jalkapalloa.. ei saatana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Woimia. :(joo no voi vittujen vittu.. sinne meni cd:t.. ei mulla oo kotivakuutusta joka ne korvais..... voi elämänkäpy... nyt on ihan törkee vitutus.. pakko vetää tänään kännit ja kattella vaikka jalkapalloa.. ei saatana
, mutta eikö nuo stanan isommat ja pienemmät mopot tule pilaamaan sen päristelyllään, keulimisilla ja kaahailuilla. Laittaisivat nyt mokomat perkeleen
:it niihin päristimiinsä äänenvaimentimet.Minulla oli myös viime vuonna yli 5vk kuumetta yhteen soittoon. Siitä se alkaa hellittämään!Huomenna tulee viides viikko kuumetta täyteen :(
Munanaama mp-kyttä löi sakot jostai vitun ketjujen suojakopan puuttumisesta, laittomista etuvaloista, ja liian taitetusta rekisterikilvestä -.- voi vittu mikä pelle. Eilen sain piikkini ajoon. Noh, kusemisestakin olis saanu onneks enemmän sakkoa...
Minulla oli myös viime vuonna yli 5vk kuumetta yhteen soittoon. Siitä se alkaa hellittämään!