Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:offtopic: Tuo pystypunnerrus käsipainoilla on sellainen liike, että siinä on hankalaa saada se eka toisto tehtyä, koska siinä kädet lähtevät alempaa kuin muissa toistoissa. Siksi itse heilautan vauhdilla ne painot ylös, ja vähän autan selällä sen ekan toiston. Sitten kun ne saa sinne yläasentoon, niin muut toistot onnistuu helpommin.

:offtopic: Tuo pystypunnerrus käsipainoilla on sellainen liike, että siinä on hankalaa saada se eka toisto tehtyä, koska siinä kädet lähtevät alempaa kuin muissa toistoissa. Siksi itse heilautan vauhdilla ne painot ylös, ja vähän autan selällä sen ekan toiston. Sitten kun ne saa sinne yläasentoon, niin muut toistot onnistuu helpommin.
Olet muuten oikeassa, ite yleensä pyydän jonkun auttamaan et saa painot ylos, sen jälkee ei oo ongelmaa saada joku 8 toisoo:D

Pistetään nyt tänne vaikka kuuluis enemmänkin otsikon "Silloin olin :david:" alle..
Noeihän tossa mitään, saa olla aika keijo:david: että tuollainen aiheuttaa kanssaihmisissä komediaa. Tekevälle sattuu:)

itteä naurattaa ton tapaset lähinnä sillon kun joku näkee mun tekevän tietyillä painolla ja tulee tyyliin "mikätoikinluuleeolevansamäpäsnäytänsille"- asenteella ja sitten kummastelee kun ei raura liikukkaan. mutta kyllähän tekevälle sattuu, ittekkin otan usein tiukkoja kolmosia koska ne kuuluu ohjelmaan. paskat. !

Itseasiassa vielä tällä hetkellä ei vituta Capitalsin tappio OT:lla aivan älyttömästi, aika tyhjä olo. Kai se vitutus lyö kohta päälle...

Automyyjät: asiakaspalvelu unohdetaan aivan totaalisesti, kun kaupat on tehty. Tilattu auto on ensinnäkin 2 kk:tta myöhässä ja itse piti kysyä kolme kertaa, että koska se auto on nyt tulossa. Nyt sitten myyjällä on pokkaa ehdottaa, että ottaisin takkiin 2000 euroa sovitusta myyntihinnasta, jotta hän saisi vaihdossa tulevan auton varastohintaa alemmas. Ei voi olla totta...

(eli tilattu auto tulee leasingillä firmalle ja vaihtoauto, josta saan rahat, on mun oma)

Automyyjät: asiakaspalvelu unohdetaan aivan totaalisesti, kun kaupat on tehty. Tilattu auto on ensinnäkin 2 kk:tta myöhässä ja itse piti kysyä kolme kertaa, että koska se auto on nyt tulossa. Nyt sitten myyjällä on pokkaa ehdottaa, että ottaisin takkiin 2000 euroa sovitusta myyntihinnasta, jotta hän saisi vaihdossa tulevan auton varastohintaa alemmas. Ei voi olla totta...

(eli tilattu auto tulee leasingillä firmalle ja vaihtoauto, josta saan rahat, on mun oma)

sporteme, olen itse väsäämässä palautetta erääseen espoolaiseen autoliikkeeseen myyjän käytöksestä. Oltiin tilaamassa uutta autoa ja vanha auto oli tarkoitus laittaa vaihdossa. Ilmeisesti kyseisellä myyjällä oli joko huono päivä tai joku muu asennevamma, mutta oli todella nihkeä kun piti "vanhaa" autoa käsitellä kaupan yhteydessä ja antoi yli 10 000€ alhaisemman tarjouksen vanhasta autosta kuin saman merkin toinen liike.
Ihan järkyttävän huonoa asiakaspalvelua, vaikutti ihan siltä, että me olisimme olleet häneltä anelemassa, että saisimmeko nyt tilata uuden auton ja huolisitteko te tämän vanhan auton nyt mitenkään vaihdossa. Helvetti sentään, kyseinen auto on ihan priimakunnossa, 6v. vanha ja alle 100 000km ajettu.
Ilmoitin miehelle heti liikkeestä lähdettyämme, että tuon myyjän kanssa ei tehdä mitään kauppoja. Onneksi toisesta liikkeestä sai ihan erilaista palvelua ja hintakin oli kohdillaan!

Ei tule hanasta tippaakaa vettä, enkä nyt olisikaan muuta halunnut kuin mennä suihkuun :curs:

Edit. Juuri alkoi tulemaa!

Salilla joku urpo teki penaa ja haukkaa vuoroittain, hauiskääntöä tietenkin kyykkyräkissä. Siinähän odoteltiin ennen kuin päästiin itse kyykkäämään

Mitä hauskaa siinä on jos tekee penkkiä ja hauista vuorotellen?? Itekkin teen monesti.

Toi hauiskääntö kyykkyhäkissä nyt ehkä on vähän hauskempaa mut olisitte nyt avanneet suunne ja kysyneet josko voisi tehdä habansa sivummalla.

Tosta rinta/hauis treenistä on tullut joku ihme komedian lähde...itekkin kannan kohta punnerrus ja scott-penkit jonnekkin keskelle metsää suuren kuusen alle että saa tehdä rauhassa päätymättä pakkiksen komediaketjuun...ärrh!!

Menee hermot noiden kesätöiden - tai niiden puuttumisen - kanssa :curs: Viime kesänä olin yhdessä paikassa töissä koko kesäloman, ja nyt on vain kuukausi varmasti tiedossa. Lisäksi kuulin sen verran ikäviä juttuja erään yrityksen todella sisäsiittoisesta kesätyöntekijäpolitiikasta, että melkein inhottaa mennä ko. lafkaan töihin, jos nyt satun sieltä töitä saamaan.

Muista paikoista tulee valitettavasti-alkuisia kirjeitä postiluukku täyteen. Onneksi sain sentään Lemminkäiseltä pahanmakuista purukumia kirjeen välissä helpottamaan vitutusta. Todennäköisesti tulossa hiton kiva kesä. Kotona istumista eikä pelkoa rikastumisesta, vaikkakaan kesätyöpalkoilla ei voi rikastumisesta edes puhua. Suomessa pitäisi vielä olla joku työvoimapula, että pitää oikein Puolasta asti hinata porukkaa kielitaidottamana tänne, mutta paikallista väestöä ei voikaan työllistää...

Tänää salilla oli kaks nuorta jannua(15-17v?) ja teki penkkiä.
Tais olla jotai 60 kg tangossa.
Kaveri heilu tangon alla ku sitä ois kuristettu, mutta mihinkää se tanko ei noussu.
Kolme kertaa se kokeili ja sit tokas sille kaverille: -sun vuoro tehä..:jahas:

Menee hermot noiden kesätöiden - tai niiden puuttumisen - kanssa :curs: Viime kesänä olin yhdessä paikassa töissä koko kesäloman, ja nyt on vain kuukausi varmasti tiedossa. Lisäksi kuulin sen verran ikäviä juttuja erään yrityksen todella sisäsiittoisesta kesätyöntekijäpolitiikasta, että melkein inhottaa mennä ko. lafkaan töihin, jos nyt satun sieltä töitä saamaan.

Muista paikoista tulee valitettavasti-alkuisia kirjeitä postiluukku täyteen. Onneksi sain sentään Lemminkäiseltä pahanmakuista purukumia kirjeen välissä helpottamaan vitutusta. Todennäköisesti tulossa hiton kiva kesä. Kotona istumista eikä pelkoa rikastumisesta, vaikkakaan kesätyöpalkoilla ei voi rikastumisesta edes puhua. Suomessa pitäisi vielä olla joku työvoimapula, että pitää oikein Puolasta asti hinata porukkaa kielitaidottamana tänne, mutta paikallista väestöä ei voikaan työllistää...

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä :whip:

Ohhoijaa. Vituttaa taas elämä niin paljon ettei oo tosikaan. Ja mä kun luulin että murrosikä meni jo. Tuntuu ettei elämässä oo muuta sisältöä kun treeni ja reeni ja treeni ja duuni (joka sekin on reeniä). Voi saattans että hajottaa.

Naapurit on järkyttäviä haisuleita. Siis ei morjes. Parin naapurin koirat haisee paskalle, samoten rappukäytävä heidän jäljiltään. Pari muuta naapuria taas vetävät röökiä sisällä ja kämppä on elämäntavoista johtuen muutenkin kuin tunkio.

Back
Ylös Bottom