Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

työt, mä olen ihan kypsä vaihtamaan alaa, firmaa ja planeettaa...Mikä ihme joillakin (raksa-alan) miehillä on ryhtyä uhkailemaan, kun jokin homma ei mene putkeen? Etenkin kun se, joka on luurin päässä, ei ole asiaan mitenkään osallisena. Tää kyseinen firma on täynnä näitä kyrpiintyneitä ukkoja, jotka vain ja ainoastaan osaavat hyökätä.

Käy sanomassa.

Emmä millään ymmärrä, miksi ihmiset eivät uskalla mennä huikkaamaan, vaikka kyseessä olisikin joku hirvee karpaasi. Kysyy vain, "eikö tuolla olisi parempi tehdä, kun muiden tarttis päästä kyykkäämään?"

Rupesin kattoon verkkopankista mc-kortin ostoksia ja saldoa niin huomasin että ne HELVETIN liisinsyöjät olivat kopioineet mun kortin phuketissa!!! nyt sieltä oli mennyt joku USD 25 ostos. oon ollut stadissa jo hyvinkin silloin joten ei oo mun ostos. Voi että mua oikeen pohjanmaan murteella sanottuna pistelee vihaksi.

No tossa lauantai iltana eräs herrasmies teki ylätaljaa sillä perus tangolla.Veti selkä tikkusuorana ja aina ylhäältä syliin asti.
Mun mielestä ei muistuttanut edes mitään pulloverin versiota?
Mutta ei noista koskaan tiedä jos ovat just jotaan legendaarisia Vinge Girondan sisäpiirin erikois liikkeitä?

T

No tossa lauantai iltana eräs herrasmies teki ylätaljaa sillä perus tangolla.Veti selkä tikkusuorana ja aina ylhäältä syliin asti.

Ihan normiliike esim. keski-ikäisten akkojen keskuudessa. 5kg painoa ja sitten forkuilla väännetään talja ylhäältä napaan asti. Tehdään 2x30 sarja, ja sen perään habaa 2,5kg painoilla. Loppuun reisien loitonnus ja sitten suihkuun ja föönaamaan.

Miehet tekee samaa. Toinen alphauros versio on pistää täysi pakka koneeseen ja alaselällä vetäistä pakkaan momenttia. Pakan ollessa vielä alkuvoimallaan menossa ylös käydään äkkiä lyömässä takaraivoa lattiaan ja annetaan taljan lopulta kiskaista ukko takaisin ylös. 2x4 sarja ja kädet on sen jälkeen 5cm pidemmät.

Netti ei toimi kunnolla, eikä mitään hajua mistä johtuu, vitun kiva.

Eilen otti päähän ja kovasti tyttöystävältä saatu vatsatauti. :urjo:

Onneksi tänään ei ole laatta lentänyt, mutta heikottaa silti kuin perkele.

Se kun ei oo saanu luettua paljon yhtään ja ihmeen yrjö olo ollut pari päivää kuitenkaan en ole laatannut. Heikko olo. Ja vituttaa myös kun hakemastani työpaikasta ei ole kuulunut mitään vaikka lupailivat soitella.

Taitaa olla poskiontelon tulehdus :curs::curs:

kodari76; Miehet tekee samaa. Toinen alphauros versio on pistää täysi pakka koneeseen ja alaselällä vetäistä pakkaan momenttia. Pakan ollessa vielä alkuvoimallaan menossa ylös käydään äkkiä lyömässä takaraivoa lattiaan ja annetaan taljan lopulta kiskaista ukko takaisin ylös. 2x4 sarja ja kädet on sen jälkeen 5cm pidemmät.[/QUOTE sanoi:
En oo viikkoon nauranut näin hyvin,kiitos:hyper:

Vituttaa ja masentaa maailmantalouden tila: alkava ruoka- ja energiakriisi. Mihin kaikkeen se tässä johtaakaan, kun läntisen kulttuuripiirin ulkopuoliset maat eivät saa nytkään pidettyä kansalaisiaan kurissa. Ensin mellakoidaan omaa hallitusta vastaan, seuraavaksi muita?
Ruoan hintakin on noussut Suomessakin kivasti. "Keskimäärin seitsemän prosenttia", eli käyttämissäni tuotteissa 20-50% kolmessa vuodessa. (Esim. Milbonan rahka 0,89€ -> 1,39€, nousua 78% muutamassa vuodessa. Litran jugurtti 0,89€ -> 1,09€ tänä alkuvuonna, nousua 22%. Halvimman lihan kilohinnat noin kahdeksasta eurosta tarjouksia lukuun ottamatta kymppiin. Ja niin edelleen.) EKP ja dollarin huono jama ovat hillinneet hintojen nousua Suomessa reilusti. Entä jos esimerkiksi dollari vahvenee ja tämä ei enää päde? Maailmanmarkkinahinta tonnikalalla on kaksinkertaistunut, riisin kolminkertaistunut...

Oluen ystävän huom: Humalan hinta on viime aikoina kymmenenkertaistunut, muutkin kustannukset ovat ainoastaan nousussa.

Maailmalla on varastossa vehnää enää kahdeksitoista _viikoksi_. Kolmeksi kuukaudeksi, vähän vajaa. Mitäs sitten syötetään eläimille?
http://www.taloussanomat.fi/showImage.php?imageId=28543

Oluen ystävän huom: Humalan hinta on viime aikoina kymmenenkertaistunut, muutkin kustannukset ovat ainoastaan nousussa.
Tästä olen itsekkin huolissani, varsinkin pelkään että harvinaisemmat olut merkit saattavat nääkeltyä kun suuret yhtiöt saavat helpommalla humalaa. Toisaalta eihän se "hienoja" ihmisiä haittaa, moni asiasta tietämätön pitää edelleen olutta vain junttien juomana jolla vedetään perseet.

Samasta aiheesta muuten vitutusta, ei ihme että oluen ystäviä pidetään juntteina, R-kioskin mainoksessa joku hehkuttaa Karhua parhaimpana oluena(no joo ei siinä vielä mitään pahaa ole) ja Järvenpään olutfestareilla pääesiintyjinä Matti Nykänen ja Johanna Tukiaisen tanssiryhmä. Kiitti tästäkin niin vitusti.

Autoon murtauduttiin yöllä ja mun soitin vietiin. Plus lukot paskana.. vittu.. kaikki triviumin, opethin, ac/dc:n, metallican, megadethin, black sabbathin ja panteran levyt meni myös.. voi vittu vitun vittu

Back
Ylös Bottom