Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulin tossa äsken salilta ja takana oli niin kovia kyykkysarjoja että kuolema oli lähellä. Pistimpä puoli litraa maitoo ja kaakaojauhetta sheikkeriin, sheikkeri pöydälle ja just kun olin lähössä jauhoja hakeen kaapista, niin käsi teki jostain käsittämättömästä syystä härkäpäisen liikkeen ja sheikkeri lennähti lattialle. Lopputulos oli se että tietokoneen näppäimistö, subbari, kaijuttimet (karvapäälysteiset amis-kajarit:D), nahkatuoli ja lattia ihan kaakaon peitossa.

Vittuuntuneena tästä hain hirveen kasan paskapaperia ja koitin niillä epätoivosesti pyyhkiä, kunnes hokasin hakee rätin. Sain suht hyvin pyyhittyä ja kävin sitten heittään viisaana ihmisenä sen jalkapallon kokosen paskapaperinipun pönttöön ja vedin. Vesiraja nousi istuimelle asti ja sen jälkeen kuului pöntön armoton tuskanhuuto, kuin laivalla ikään. Alas ne meni kuitenkin. Että sellasta pikku kivaa näin perjantaina.

Jumalautasaatana ku on tylsää! Ei mitään tekemistä, ei siis kertakaikkiaan mitään. Kellokin jo senverta paljon ettei oikeen ehdi enää purkamaan paineita extemporesalikeikalle... Kavereistakaa kuulunu tänää mitää, kaikki jossain. Olis kyl joku illanistujainen paikallaan tai jotain. TYLSÄÄ!

Jumalautasaatana ku on tylsää! Ei mitään tekemistä, ei siis kertakaikkiaan mitään. Kellokin jo senverta paljon ettei oikeen ehdi enää purkamaan paineita extemporesalikeikalle... Kavereistakaa kuulunu tänää mitää, kaikki jossain. Olis kyl joku illanistujainen paikallaan tai jotain. TYLSÄÄ!

Tiedätkö, sä veit ihan täysin täydellisesti sanat mun suustani. Tohon vois viel lisätä, että kolmen tunnin päästä tulee 18vuotta täyteen, ehkä sitä jos yhen sais käydä jossain ottamassa 12 jälkeen. Yksinkö :jahas: Huomenna kuitenkin pitkästä aikaa mukia :rock:

Vittu, kenkää tuli, potkut tuli kun salama kirkkaalta taivaalta. sinäänsä outoa ja vittumaista sillä pomo ei ollu mitään vihjaillu ennen suuntaan ja kumminkin firmalle tuotin 350-400€ päiväs.

Sitten vittu luotto tiedot on vaarassa ja ulos ottomies kolkuttaa ovelle kun mut kusetettiin yhteen paska vuokraukseen messiin ja laskut vahingoista tulee mulle vaikka en ole edes mitään vuokrannut, vittu soikoon

Sori vitun hokeminen mutta vittu että syö taas miestä tää elämä, no ainut suunta ylöspäin

Tuttu tunne. Ollut tosin jo pidemmän aikaa :(.

Naapurit piti pippaloita seinän takana VITTU KAHTEEN ASTI YÖLLLÄ! Ylläri, kun oli varmaan porukka sen ikäistä etteivät baariin edes pääsisi. Aamulla piha aivan täynnä röökin natsoja, rikottuja kaljapulloja (no okei, "vain 3 kappaletta") jne.

Kiva oli herätä 7.15 töihin, kun nukahdin vasta kahen jälkeen. Olisin soittanu kytät muttakun mies ei antanu.

PRKL! Kohta tungen varmaan paskaa niiden:curs::curs::curs::curs: postiluukusta, vituttaa JA VÄSYTTÄÄ niin paljon.

Vaikka asiahan ei minulle kuulu, eikä ketään kiinnosta, mutta jos saanen kysyä miksi miehes ei menny niille asiasta ilmottaan?

Tuli mieleen, kun ite asuin kerrostalossa niin kyllä mä kävin hakkaan ovee jos mä tai muitsku meni aamulla töihin. Jos se ei auttanu soitin kytille. parikin kertaa tuli soitettua yössä jos bileet meinas silti jatkua.

Ei se mulkun maine mua kiinnostanu yhtään. Taloyhtiössä on järjestyssäännöt ja jos ei osaa niiden mukaan elää voi lähtee sitten vittuun sieltä asumasta.

Isännöitsijä ja naapureiden vuokranantaja sai kuulla kyllä mun ilmottelua ihan viikoittain.
Kyllähän sieltä tuli sitten muutettuakin pois, kun löyty paljon parempi kämppä.

ps. oon nuorivanha käpy.

Naapurit piti pippaloita seinän takana VITTU KAHTEEN ASTI YÖLLLÄ! Ylläri, kun oli varmaan porukka sen ikäistä etteivät baariin edes pääsisi. Aamulla piha aivan täynnä röökin natsoja, rikottuja kaljapulloja (no okei, "vain 3 kappaletta") jne.

Kiva oli herätä 7.15 töihin, kun nukahdin vasta kahen jälkeen. Olisin soittanu kytät muttakun mies ei antanu.

PRKL! Kohta tungen varmaan paskaa niiden:curs::curs::curs::curs: postiluukusta, vituttaa JA VÄSYTTÄÄ niin paljon.

Isännöitsijälle valitus vaikka sähköpostilla, toimii. Tiedän kokemuksesta että seinään koputtelu ei auta mitään mutta valituksesta aina säikähtää.. Mun pippalot loppu ku sain pari virallista valitusta :D

V
Ei se mulkun maine mua kiinnostanu yhtään. Taloyhtiössä on järjestyssäännöt ja jos ei osaa niiden mukaan elää voi lähtee sitten vittuun sieltä asumasta.

ps. oon nuorivanha käpy.

:lol2: Oon samaa mieltä. Miehen mukaan se olis vaan ollu liikaa. (?). Mä taas olisin voinut ihan vittuillakseni ne kytät soittaa.

Mut kosto on suloinen. Tulin just duunista himaan (ja lähden parin tunnin päästä uudestaan, kohta päikkärit) ja nyt tampataan kaikki tän kämpän matot. Mattoteline on bilettäjien ikkunan alla. MIKÄÄN ei ole vittumaisempaa kun se, että on kaamee darra, ja joku paukkaa mattoja menemään. :lol2::lol2::lol2::lol2:

Ei helvetti, varsinaisesti ei vituta mutta johonkin pakko purkaa.

Mahtava herätys oli aamulla kun isä tulee herättelemään vakavalla äänellä ja äiti itkee keittiössä, muutaman vuoden nuorempi (16v) serkku menehtynyt eilen tapaturmaisesti.. :(:(

No voi rassukkaa :D Pitäiskö tänään vähän :kippis1: ?

Isännöitsijälle valitus vaikka sähköpostilla, toimii. Tiedän kokemuksesta että seinään koputtelu ei auta mitään mutta valituksesta aina säikähtää.. Mun pippalot loppu ku sain pari virallista valitusta :D
Se isännöitsijälle valittaminenkaan ei enää auta.
Pitää kerätä nimiä siihen valitukseen ja muistaa kellon ajat yms yms.
Isännöitsijät kun eivät usko jos yksi valittaa.
Meilläkin on tuossa pari kerrosta ylempänä semmoinen lähemmäs 50v pariskunta joka soittaa välistä rokkia läpi yön.
Jos menet pimpottamaan niin ei avata vaikka oottelinki niin pitkään että biisi loppuu jotta kuulisivat.
Kytät olen sinne kerran soittanut kun alkoi se äänenpaine olemaan sietämätöntä luokkaa.
Vituttaa se että pitäs mennä tuolla rappukäytävässä pimpottelemaan muiden ovia ja kyselemään että kuulitko viime yönä musiikkia?
Tulee jokseenkin urpo olo.
Vaikuttaa siltä että ne naapurit on siinä ympärillä kanssa sitä luokkaa että kestävät noita kemuja kun ei koskaan tiedä milloin se oma mopo keulii.
Yhtä pariskuntaa en ole koskaan nähny selvinpäin jnejne
Plus sitte se alakerran perheväkivaltapoppoo:jahas:
Omaan kämppään säästäminen meneillään ja ASP ehdot täyttyy vasta vuonna 2010.
Vielä saa nauttia Pasilan hienosta atmosfääristä.

Päätä särkee ihan saatanasti ja näin ahistavia unia:(
Noh, onneksi aurinko paistaa ja pyörätiet on kunnolla sulanu niin pääsee juoksemaan:whip:

Back
Ylös Bottom