Pitäis lähteä laivalle, rahat on melkeen finaalissa ja niistä vähistäkin riistetään loput.
Olen aika satavarma, että salikorttini piti mennä vanhaksi huomenna, eikä eilen. Piti sekin sitten ladata jo nyt, vaikka olin suunnitellut vasta seuraavalla viikolla.
Lisäksi kävin tänään erikoislääkärin vastaanotolla. Aikaa meni reilut 2 min.(hei, miten voit, kaikki hyvin, heihei!) ja käteen lätkästiin parin kympin lasku
Mä en tajua miks tk-lääkäri mut tonne lähetti kun saman asian ois voinu hoitaa puhelimitse niin, että tk-häiskä ois konsultoinu tota erikoislääkäriä ja ilmottanut mulle tulokset puhelinajalla.
Palkka tulee vasta parin vko:n päästä, en tiedä millä sinne asti mahtaa pärjätä. Töitä ois mut ei saa tehdä (jos opintotukea mielii saada). Opiskelijaelämä on perseestä!
Olen aika satavarma, että salikorttini piti mennä vanhaksi huomenna, eikä eilen. Piti sekin sitten ladata jo nyt, vaikka olin suunnitellut vasta seuraavalla viikolla.
Lisäksi kävin tänään erikoislääkärin vastaanotolla. Aikaa meni reilut 2 min.(hei, miten voit, kaikki hyvin, heihei!) ja käteen lätkästiin parin kympin lasku
Mä en tajua miks tk-lääkäri mut tonne lähetti kun saman asian ois voinu hoitaa puhelimitse niin, että tk-häiskä ois konsultoinu tota erikoislääkäriä ja ilmottanut mulle tulokset puhelinajalla.Palkka tulee vasta parin vko:n päästä, en tiedä millä sinne asti mahtaa pärjätä. Töitä ois mut ei saa tehdä (jos opintotukea mielii saada). Opiskelijaelämä on perseestä!
ei kohta enää kyllä jaksais.