Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitäis lähteä laivalle, rahat on melkeen finaalissa ja niistä vähistäkin riistetään loput.
Olen aika satavarma, että salikorttini piti mennä vanhaksi huomenna, eikä eilen. Piti sekin sitten ladata jo nyt, vaikka olin suunnitellut vasta seuraavalla viikolla.
Lisäksi kävin tänään erikoislääkärin vastaanotolla. Aikaa meni reilut 2 min.(hei, miten voit, kaikki hyvin, heihei!) ja käteen lätkästiin parin kympin lasku :eek: Mä en tajua miks tk-lääkäri mut tonne lähetti kun saman asian ois voinu hoitaa puhelimitse niin, että tk-häiskä ois konsultoinu tota erikoislääkäriä ja ilmottanut mulle tulokset puhelinajalla.
Palkka tulee vasta parin vko:n päästä, en tiedä millä sinne asti mahtaa pärjätä. Töitä ois mut ei saa tehdä (jos opintotukea mielii saada). Opiskelijaelämä on perseestä!

Kaikessa muussa kyllä kehittyy mutta penkki osoitti taas tänään olevansa minua vastaan. Vituttaa koko liike aivan suunnattomasti:curs:

Vituttaa kun reväytin ojentajan salilla. Ja flunssaa pukkaa taas, johan tässä pari tervettä päivää jo olikin.. Saatanan saatana :curs:

Huomiseksi ihan älytön kasa rästihommia kouluun ja lisäksi 12 tunnin päivä tiedossa koulut+työ. Rahaa ei tilillä juuri ole ja reenit (mitkä reenit?) menee aivan päin persettä. Dieetti kusee ja lihakset lähtee, kohta oon laihaläski köyhä stressaantunut alkoholisti :down:

Vatsatauti perkl. :curs:

Eilinen ilta kului mukavasti wc-pöntöllä istuen vati kädessä, ja tuntu että kaikki tuli ulos. Karmea jano, mutta tilkkakin vettä aiheutti laattaamisen. Noh, tänään näköjään jo vesi pysyy sisällä..

Vittu salille ei päässy aamusta... No, salilta on kymmenen kilsaa kotiin ja koulun alkuun 2,5h Pisti vituttaa, varsinkin, kun soitin salin pitäjälle, että on kumma kun ei pääse sisälle, se vaan sanoi, että se on tässä kolme päivää ny hajalla ennen kuin korjaaja tulee ja korjaa sen (siis sellasen kortinlukijan)

Vittu meinasin jo alkaa huutamaan sille puhelimeen, että ei perjantaina, vaan jumalauta nyt heti tuut avaamaan tän saatanan oven mulle...:curs: Mutta empä sitte huutanu... No jouduin ootelemaan siellä koulun käytävillä sitten sen kaks ja puol tuntia.

Eniten kuitenkin vittutti se, että heräsin turhaan puol seittemä

Hoitakaa muutkin hommanne näin :thumbs: :jahas:

vittu, joku pölli mun pyörän sillä aikaa ku olin töissä.

no ei se niin justiinsa ku pyörä oli luokkaa 100e jippopyörä, lokari paskana, ketjut aivan ruosteessa ja muutenkin aika rapakunnossa. mutta tota suuremmalla syyllä vituttaa, tuskin kukaa tota "tositarkotukseen" pölli, eli eiköhä löydy jostai ojasta palasina... :jahas:

Menin sitte paskomaan matikan YO:t ja kaikilla muilla mennyt iha helvetin hyvin. Voi vittu että osaakin vituttaa, just se aine minkä piti mennä hyvin. Vitut mä minnekkää kauppakorkeeseen olisin edes halunnu...Sen voin sanoa että dietti loppu nyt, näin infernaalista vitutusta ei kestä samanaikaisesti dietin kanssa.

ps. Voiko vitutukseen kuolla?

"Feministi" naiset jotka vauhkoavat tasa-arvosta, kuitenkin jakamalla miehet ja naiset eri leireihin kuin olisi kysessä jokin sota.

Vituttaa ihmiset, vittu että maailma on täynnä idiootteja. Eikä nyt ole siis tapahtunut mitään, vituttaa vaan kun ihmiset on ihan vitun tyhmiä.

niin. Wastedin sigu kertookin kaiken.

Vituttaa _NIIN_ ankarasti, ku dietti ei meinaa oikeen lähtee millään toimimaan, kalorit on selvästi laskettu, niin että kehosta pitäis lähtee rasvaa pois ja äkäisesti. :curs:

1: Eilen leikattiin viisaudenhammas poies.
2: Ei Pääse salille 2-3viikkoon.
3:Särkee niin perkeleesti turpaa että huh huh.
4: Vituttaa entistä enemmän kun en varmaan pääse kesän tavotteisiin.
5: Ei pysty syömään kunnon ruokaa!

Kuukauden selvinpäin!! Kovin suoritus kahteen vuoteen.

Ranne edelleen kipeä. poliisit kävi kyläs eilen. Ja muijaa niin vitun ikävä ettei mitään jakoa :itku: Sit se on viikon suomes ja lähtee 1kk vaihtoo olen miettiny miten sitä jaksaa odotaa. Ei ole mitään tekimistä kun kaverit varattuja ja ei tee mitään :jahas: Siis oikeasti että voi hajottaa kuolen tähän paskaan oloon :(

Ranne edelleen kipeä. poliisit kävi kyläs eilen. Ja muijaa niin vitun ikävä ettei mitään jakoa :itku: Sit se on viikon suomes ja lähtee 1kk vaihtoo olen miettiny miten sitä jaksaa odotaa. Ei ole mitään tekimistä kun kaverit varattuja ja ei tee mitään :jahas: Siis oikeasti että voi hajottaa kuolen tähän paskaan oloon :(

Mulla oli just pari kuukautta sitte tyttöystävä 4kk toisella mantereella duunissa.

Treenaa koko aika niin hemmetisti niin menee nopeasti aika (toimi ainakin mulla, olin ihan rikki kunnes keksin ruveta vääntämään punttia ihan helvetisti). Ja Skype on tietty ihan ehdoton (ja webbikamera, paljon kivempi kun näkee toisen!).

Jos kaverit ei huoli porukkaan jos sulla ei oo tyttöystävää mukana niin hanki uudet kaverit. ;)

Back
Ylös Bottom