Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan teinimannet :curs:

Etupaneelin olivat osanneet irrottaa mutta mankkaa ei. Ei se tainnu olla edes kiinni muuta kuin vetää irti..

Kaikkein eniten tommosessa vituttaa se, etteivät mulkut osanneet edes koko radiota varastaa.
Vituakos sitä enää mitään pelkällä mankalla tekee. :curs:

Kaverilta veivät nistit pelkän mankan, vaikka etupaneli oli hansikaslokerossa ja vahvari takakontissa yms.

Tässä ei nyt sinänsä mitään komediaa ole, mutta kuitenkin: salilla jossa käyn, on monesti kaks sellasta helvetin isokokoista äijää(salikokemusta näillä hepuilla on ja paljon :rolleyes:)... Tekevät aina joko kyykkyä, penkkiä tai jalkaprässiä(hirveän karjumisen kanssa tietysti, (monta kertaa on pitänyt poistua nurkan taakse nauramaan:lol2:)), tosin melko suurilla painoilla... On melko monipuolista reenaamista kyseisillä tyypeillä :david: :david:

Tuuksä nauraa sit mullekki ? (paitsi jalkaprässi nyt on vaan homobodareille)

Tässä ei nyt sinänsä mitään komediaa ole, mutta kuitenkin: salilla jossa käyn, on monesti kaks sellasta helvetin isokokoista äijää(salikokemusta näillä hepuilla on ja paljon :rolleyes:)... Tekevät aina joko kyykkyä, penkkiä tai jalkaprässiä(hirveän karjumisen kanssa tietysti, (monta kertaa on pitänyt poistua nurkan taakse nauramaan:lol2:)), tosin melko suurilla painoilla... On melko monipuolista reenaamista kyseisillä tyypeillä :david: :david: Ja kunhan saan naurettua jatkan 41:stä penkkisarjaa ja tämän jälkeen teen vielä 8 eri liikettä hauikselle jonka jälkeen on kiva pullistella peilin edessä!

korjattu^^

On Peto siinä oikeassa, että välillä nämä kaikista isoimmat kaverit ääntelevät kuin heitä nussittaisiin perseeseen joka toistolla. Vaikka sitä painoa oliskin paljon niin turha sitä on kaikille muille toitottaa karjumalla kuin tapettava jossain kympin sarjassa joka toistolla.

Just. Itse en kyllä ainakaan yhtään rupee hienostelijoitten takia pidättelemään ääntelyitäni, jos kovasti satun treenaamaan ja ne tuntuu luonnostaan tulevan. Ja joo, monipuolista treeniäkin teen, pääosin penkkiä, mavea ja yritän joskus jopa kyykätä, näiden lisäksi räpellän jotain apuliikkeitä jos sattuu huvittamaan. Haahaa, varsinaista salikomediaa. Ehkä jodenkin kannattaisi keskittyä enemmän siihen treenaamiseen, kuin toisten treenin töllöttämiseen ja kokeilla vaikka itse joskus treenata kovasti ja kunnolla, eikä nyhertämällä ja hipihiljaa.

Just. Itse en kyllä ainakaan yhtään rupee hienostelijoitten takia pidättelemään ääntelyitäni, jos kovasti satun treenaamaan ja ne tuntuu luonnostaan tulevan. Ja joo, monipuolista treeniäkin teen, pääosin penkkiä, mavea ja yritän joskus jopa kyykätä, näiden lisäksi räpellän jotain apuliikkeitä jos sattuu huvittamaan. Haahaa, varsinaista salikomediaa. Ehkä jodenkin kannattaisi keskittyä enemmän siihen treenaamiseen, kuin toisten treenin töllöttämiseen ja kokeilla vaikka itse joskus treenata kovasti ja kunnolla, eikä nyhertämällä ja hipihiljaa.

nimenomaan:lol2:

Just noita neitejä (sukupuoleen viittaamatta) jotka ovat siellä reidenlähentäjä laitteellaan ja kuvittelevat pienessä päässään:
"miksi sitä nyt pitää karjua noin, tekisivät niinkuin minäkin"
Ja jatkavat sitä 40 toiston sarjaa siinä reidenlähentäjä laitteessa...
Antakaa muiden olla jos ei ole oikeasti joku pielessä siinä treenissä.

On Peto siinä oikeassa, että välillä nämä kaikista isoimmat kaverit ääntelevät kuin heitä nussittaisiin perseeseen joka toistolla. Vaikka sitä painoa oliskin paljon niin turha sitä on kaikille muille toitottaa karjumalla kuin tapettava jossain kympin sarjassa joka toistolla.
En nyt kyllä ole mikään isoin kaveri salilta, mutta onko se jotenkin väärin jos raskaassa sarjassa hengittää vähän kovempaa ja antaa kaikkensa? Tietysti ehkä hivenen typerää karjua/huutaa...

Itseäni naurattaa ihan yhtä paljon nämä g-pojat reidenloidontajissa kuin myös nämä 50kg:n painoja lattialle paiskovat kovat jätkät - joskus ne 50kg kiekot jätetään myös hyvin mielin tankoihin. Kyllä sitä voi kyykätä 300kg:lla ilman, että käy potkimassa sarjojen välissä salikoneita kuin Zidane konsanaan ja huutamassa "vittu mä oon paras!". Kyllä itse treenatessa voi huutaa vaikka kovaan ääneen "tapa se huora", mutta jos itse kyykyn jälkeen menee rähisemään, niin kuinka hyvä asia se on? Ja oon todistanut näitä em. asioita monesti.

Joo, ollaan vaan. Luonnollisesti se, että vittuttaa sellainen älytön huomion kerääminen karjumalla kuin tapettava tarkoittaa sitä, että mitään ääntä ei saisi päästää. Jees, hyvä meiniki, mä lähen tästä nyt tekee 150-125-100 pudotusarjan reidenlähentäjä-laitteeseen ja kyyläämään kaikkia.

Jaa-a, itse kyllä sen takia noin negatiivisesti noihin ihmettelyihin suhtauduin, koska en koskaan ikinä ole itse törmännyt mihinkään ylitsevuotavaan ja huomionhakuiseen räyhäämiseen, en varsinkaan oikeesti isoilta ja vahvoilta (ja mitään rhp:ita tai vastaavia ei suuremmin meiä salilla näy, joten en niiltäkään :D ). Karjahteluita ja örinää kyllä olen kuullut, mutta se on kyllä ollut jotain ihan muuta kuin huomion kerjäämistä.

Niin niin. Toiset päästävät pientä örinää treenatessa ja kolistelevat painoja. Toiset yrittävät olla mahdollismman hissukseen ja pitää paineet sisällään. Jotkut taas ovat jotain tältä väliltä -- Mitä sitten?! :D Ihmiset on erilaisia

Kyllä mua ainaki huvittaa aina ku joku huutaa salilla. Ei siinä silti mitään vikaa oo, sais huutaa enemmänki.

Back
Ylös Bottom