Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun mun parempi pomo sanoi itsensä irti tänään. Sanoi, että kyllä minulle on duunia sen uudessa työpaikassakin, mutta näyttää tosi hyvältä cvssä jos nyt lähden, kun vasta kaksi kuukautta sitten aloitin täällä.

Yläkerran mummon tilalle muuttanut jotain uusia tyyppejä, jotka heräävät puoli kuuden maissa, eikä juttelua ja kolistelua kuunnellesssa enää oma uni tule silmään. Kuten olen aina tuumannut, paras naapuri on kuollut naapuri.

Vituttaa porukoiden suhtautuminen omaan prätkäunelmaan.

Pitääkö sitä nyt tämän ikäiselle vielä kitistä turvallisuudesta, loukkaantumisista, rahan tuhlaamisesta ym? Olisko se parempi elää elämänsä tekemättä mitään, mahdollisimman turvallisesti, alkamalla seurustelemaan jonkun ei niin kiinnostavan naisen kanssa, onpahan joku asenteella ja vääntää lapset, lopettaa aktiivinen salitreeni kun on kuulema rumaa ja epäterveellistä jne.

Kiva miettiä sit eläkkeellä ollessaan ettei koskaan tehnyt mitään mitä nuorena haluis? Tai sitten jos vaikka sattuu jäämään rattijuopon alle, tai saamaan syövän jne. Yhtälailla nekin voi elämän pilata eikä kummankaan todennäköisyydet ole mitään kovin pieniä. Ei ymmärrä tota suhtautumista.

Et ole ainoa. Kyllä omatkin ja kavereilla sama juttu, kun pyörää alle tuli. Mielestäni ihan ymmärrettävää, eipä tuo motoilu mitään turvallisinta ole. Ja siinä ovat oikessa, että rahaa palaa :) . Mutta palaa siitä baarissakin, että ihan mihin rahansa haluaa laittaa. On ne pyörät vaan niin :haart:

Vituttaa, kun mun parempi pomo sanoi itsensä irti tänään. Sanoi, että kyllä minulle on duunia sen uudessa työpaikassakin, mutta näyttää tosi hyvältä cvssä jos nyt lähden, kun vasta kaksi kuukautta sitten aloitin täällä.

Eihän sitä kahden kuukauden työskentelyä tarvitse merkitä CV:hen.

en mä ainakaan merkinnyt, ku olin hikisen kk:n yhdes paskapaikas. en edes puhunut nyk. työssäni, et oon ollu jossain täs välillä.

Vituttaa..:curs: Tekis mieli vetää perseet, mutta työ estää senkin. Prkl..

Tänään se tapahtui. Söin banaanin ennen treeniä ja perätilaan alkoi kertyä ilmaa, kun kyykkäilin vitosia. Joku tyttö teki prässiä kolmen metrin päässä mun takana. Kesken sarjan ass-to-grass kyykyssä tajusin, että suolen päässä on ilmapallo joka on pakko päästää ulos tai sarja katkeaa. Ajattelin, että antaa suolen laulaa kun musiikki oli niin kovalla, ettei tyttö varmaan kuule. Päästin kaksi pärinäpierua kyykyn ala-asennossa ja tein sarjan loppuun. Tämän jälkeen vettä hörppiessä tajusin, että mulla oli kuulokkeet korvissa ja rokki soi kovaa. Salilla ei soinut musiikki.

Eihän sitä kahden kuukauden työskentelyä tarvitse merkitä CV:hen.

Niin, noin juuri toimisi järkevä ihminen. Kylläpäs taas olin aika:david:. Ei oikeasti edes tullut mieleen moinen vaihtoehto...

Voi vittu kun vituttaa tänään urakalla. Muutin uuteen kämppään pari kk sitten ja heti alusta lähtien yläkerrasta kuulu joka ikinen aamu klo 06 jumalaton tumputus. Ei johdu siis siitä mitä ajattelette,pervot. Joku äijä juoksee jtn vitun ympyrää kämpässään noin reilun tunnin klo 06 aamulla ja sama juttu illalla. Ja juoksee KANTAPÄILLÄ! Vanha talo viel kyseessä ni hermothan siin menee. Noh nyt se on loppunut, kuuluu enää klo 06 aamulla. Tilalle sitten tullut joku wannabe perhoskoira tms joka "haukkuu" tuolla kämpässään aamusta iltaan viimisen viikon aikana 24h. Oikeasti toi alkaa olemaan jo hieman vituttavaa.:(

Tässä ei nyt sinänsä mitään komediaa ole, mutta kuitenkin: salilla jossa käyn, on monesti kaks sellasta helvetin isokokoista äijää(salikokemusta näillä hepuilla on ja paljon :rolleyes:)... Tekevät aina joko kyykkyä, penkkiä tai jalkaprässiä(hirveän karjumisen kanssa tietysti, (monta kertaa on pitänyt poistua nurkan taakse nauramaan:lol2:)), tosin melko suurilla painoilla... On melko monipuolista reenaamista kyseisillä tyypeillä :david: :david:

iJoku äijä juoksee jtn vitun ympyrää kämpässään noin reilun tunnin klo 06 aamulla ja sama juttu illalla. Ja juoksee KANTAPÄILLÄ! Vanha talo viel kyseessä ni hermothan siin menee. Noh nyt se on loppunut, kuuluu enää klo 06 aamulla. Tilalle sitten tullut joku wannabe perhoskoira tms joka "haukkuu" tuolla kämpässään aamusta iltaan viimisen viikon aikana 24h. Oikeasti toi alkaa olemaan jo hieman vituttavaa.:(

Heh, äijähän selvästi treenaa. :hyvä:
Se koira on sitten varmaan yksin kotona, jos tollai haukkuu. Siitähän voisi kyllä naapureille käydä sanomassakin.

lasi.jpg

Saatanan teinimannet :curs:

Etupaneelin olivat osanneet irrottaa mutta mankkaa ei. Ei se tainnu olla edes kiinni muuta kuin vetää irti..

Back
Ylös Bottom