Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen salin pukkarissa olin hetken melko ymmällä jonka jälken repesin nauruun: pukukaappien ovissa oli erään lisäravinnemerkin mainos jossa otsikko oli "Naisetkin tarvitsevat proteiineja ja energiaa!" Aaaaaa..ihanko totta:O Emmä kestä...

No jaa..hetken kun mietin ni ehkä se ei salin vakioasiakaskunnalle ole komediaa vaan erittäin hyödyllistä tietoa..tiedä sitten.

Käväisin eilen salilla kuukauden sairastelun jälkeen.

Indica, jos nyt olet tyhmä "merkonoomiplanttu" niin miten ajattelit siitä edistyä fiksuksi KTM:ksi? Kouluko sen tekee puolestasi? Sama ihminen tulet edelleen olemaan kauppakorkeasta valmistuttuasikin ja kuten olen aiemmín jo sanonut, ei mikään maailman titteli korjaa sitä mikä on syy tuohon ajattelutapaasi.

On hyvä ja oikein että on unelmia ja on kunnioitettavaa että niiden toteuttamiseksi ollaan valmiita tekemään töitä, mutta se että perustaa kaiken kunnioituksen itseään ja muita ihmisiä kohtaan tittelinsä/koulutuksensa perusteella on yksinkertaisesti lyhytnäköistä ja kostautuu tavalla tai toisella myöhemmin. Yleensä huonoin seurauksin. Fiksua olisi kohdata mörkönsä nyt ja hoitaa itsensä kuntoon, ne maisterin paperit eivät sitä puolestasi tee.

Kaikella kunnioituksella.

Indica, jos nyt olet tyhmä "merkonoomiplanttu"

Niin, no mä tarkoitin sitä, että mulla on itsellä jonkunlainen näkemys, että mä en ihan patajää kauppa-apulaistasoa ole, ja mä tein virhevalinnan aikanaa, ja nyt oon prosessissa korjaamassa tuota. e: mä en suostu siis siihen, että ainoa mitä mukamas fiksuudesta oisi, on haitta siitä, että aina koulussa keräsi vitusti negatiivista huomiota muita jätkiä 3 numeroa paremmalla keskiarvolla. Kyllä mä aattelin viedä omat rajani pitemmälle, eli mitä kautta tahansa päästä eroon siitä, että musta tulisi joku hel****n hyllyttäjä prismaan. no offense, mut en usko viihtyväni sellaisena.

Ei herneitä nenään sitten.

Ja toinen mitä tarkoitin, on se että ympäröivä yhteiskunta on ainoa arvioija, sillä ei ole mitään väliä mitä itse ajattelee itsestään.

(=kai mä aika vi**n tyhmä olen, ku mä saan aina selitellä sanojani, oon ku joku ulkomaalanen, en kai osaa oikein ilmaista itseäni)

Ja toinen mitä tarkoitin, on se että ympäröivä yhteiskunta on ainoa arvioija, sillä ei ole mitään väliä mitä itse ajattelee itsestään.

(=kai mä aika vi**n tyhmä olen, ku mä saan aina selitellä sanojani, oon ku joku ulkomaalanen, en kai osaa oikein ilmaista itseäni)
Päinvastoin. Sillä on paljon enemmän väliä mitä ajattelet itsestäsi kuin sillä oletko siwan kassa vai toimitusjohtaja. Siwan kassa voi olla hyvä tyyppi ja se toimitusjohtaja vittumainen pyrkyri.

Kyllä mä luulen että se on tämä, minkä takia joudut selittelemään ja moni ei ymmärrä. Kun ainakin itse tuntemistani henkilöistä ehkä 0,1 % saattaisi olla tätä mieltä. Useimmat ajattelevat niin, että se mitä mieltä olet itsestäsi heijastuu lopulta pääpiirteittäin muiden tai "yhteiskunnan" ajatuksiin. Poislukien todennäköisesti elämäntapajuopot ja niin edelleen.

Aika mielenkiintoisesti sanottu..

Itse ajattelen asian juuri toisinpäin. Itse olen ainoa arvioja, sillä ei ole mitään väliä mitä ympäröivä yhteiskunta ajattelee!

Helpottaa elämää ja stresssiä kummasti. =)

Pohjaako tämä kaikki siihen, että tolla jannulla on helvetin huono itsetunto ja sitä yritetään paikata bemareilla, tutkinnoilla, yms. Elämässä pitää nauttia siitä mitä juuri tällä hetkellä on, muuten jää elämä elämättä. Ei sitä ikuisesti voi katsella kateellisena aidan toiselle puolelle.

niimpä.. jää lautailu tänäki vuonna vähäiseks :curs:

Ja villahattut.... ei vois vähempää enää lautailu kiinnostaa kun jostain iglun sisältä aina autoa aamulla etsii ja tuota lumen paskaa on kaikkialla....
Tervetuloa kasvihuone ilmasto jos vaan lumesta ja pakkasta päästään eroon....

Matt Nickerson myytiin Ilvekseen. Ei näin, shaatana.

Niimpä, mua vituttaa se että se meni jäämään kiinni, eikä se että se on käyttänyt. Sitte moralisoidaan taas ihan joka tuutista ihan helvetisti, ja liitolta menee tuet ja sponsorit. Kaksinaismoralismi kukkii taas ja multa menee verenpaine tappiin kukkahattutäteilyn ja sensellasen kanssa vittu

Onko varmaa? Ja eihän pelaa tänään enää ässissä? Näin vaan vedonlyönnin puitteissa kyselen....
Diili on saletti ja mies on jo Tampereella. Tää oli viimeinen niitti Ässien kahden viimeisen kauden perseilyyn. Vittu että vituttaa.

Jep jep saatana. Vaikka rakastankin lunta ja talvea yli kaiken niin vituttaa kun huomenna pitää mennä töihin jo 4.45. Yleensä en saa unta ennen kahta ja tänään kävin treenaa jalat, voi olla aika vittumaista kävellä vielä parin tunnin yöunilla.

Back
Ylös Bottom