No hei jossain on sentään kylmä mua vituttaa tää lämmin ilma muutama aste pakkasta 1-5:( tulis nyt kunnon talvi pääsis jäille. Mua ei haittais vaikka tulis 28 astetta. Kyllä mulle toi 18 kelpais:evil:
Muutama yö sitten naapurissa oli taas kerran kunnon kekkerit. Ei siinä mitään, omakotitalossa kun asun, niin ei mikään naapuritalon sisällä tapahtuva juhlinta haittaa. Mutta pihalla pörräävät corollat, peeveet ja bemarit häiritsee, varsinkin jos neljän aikaan pitää koittaa kenen peli kerää eniten kierroksia.
Onneksi meillä on kohtuu hiljanen talo. Ainoa, joka häiritsee, on se, että naapurin tytön (joka flirttailee mulle aina vittu;)) poikakaveri asuu siellä melkein kokoajan ja laulaa kitaran säestyksellä ihan vitun ärsyttävästi.
Ku asuin 18 vuotiaana poikana kotona vielä, meillä kuoli kans 14 vuotias bichon frise. Tosi koville otti, ja oon monesti miettinykki, et miltähän tuntuis jos menettäs oikeesti jonku läheisen ihmisen. Olis hankala kestää.
Jep, kuolemia kannattaakin ajatella. Siinäpä ihan pikkuriikkisen alkaa hajoilla. Miettiä ketä on tärkein -ja mitäpä sitten kun ei sitä olis yhtäkkiä ollenkaan. Kelle sitä soittais aina ensimmäitteks? Kenen luo menee ilmottamatta? Kaikkinensa. Tulee erityhjä fiilis.
Vituttaa kun on yltiöihastunut ihanan hassuun otukseen. Ei mitään suurta rakkautta vielä missään olla julistettu, mut muuten vaan haluis olla 24/7 seittemän siinä iholla. Vittukun on 600 km:ä välimatkaa. Se on semmonen muutaman tunnin hidaste... Hajoo pää. Mä tahdon sinne iholle. Mut vittu, täytyy mennä huomenna töihin, niinkuin normaalit ihmiset. Jotenki on niin pihi, ettei viiti 2 tunnin takia ajaa 600km:ää autolla eessun taassun. Kopteri pittää hommata.
Multa kuoli 6 kaveria 3 vuoden sisällä. Se oli todella raskasta aikaa,kun olit päässyt yhdestä kuolemasta "yli" niin silloin rysähti ja 3 kuoli. Pahalta nuo kuolemat tuntuu,mutta sen on oppinut hyväksymään ja suhtautumaan eri tavalla. Loppujen lopuksi kaikki me täältä lähdetään ennemmin tai myöhemmin.
Vituttaa tämä persellään oleva unirytmi ja tuo koira joka piereskelee ihan sairaan kamalia hajuja tänne kämppään.....voimia jtt1983
Ihanaa, kun kaikki kinkunsulattajat valtaavat salit aina joulun jälkeen... Pari päivää sitten kävi kyllä pohjanoteeraus sillä saralla. Keski-ikäinen nainen hippihenkisissä vaatteissa (hiukset auki, paljon koruja, värikästä intianpuuvillaa) tuli lähettyvilleni tekemään vinopenkkiä käsipainoilla. Ne painot olivat 1 tai 2 kg ja siinä suorittaessaan miljardeja toistojaan nainen lauleli täydellä äänellä mukana jotain Bonnie Tylerin kappaletta joka sattui tulemaan radiosta. :hyvä: Jouduin hieman puremaan poskiani ettei niin kovin hymyilyttäisi.