Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kävelin tyhjä tuoppi kädessä kotona toisess kädessä oli laatikko. laskin lasin lattialle ja rupesin avaamaan ovea kun samalla koira juoksee ovesta ja kaadun sen lasin päälle. ei vittu kun tuntuu lasinsirut selässä mahtavalta...

Vitun polvivamma saatana! Eturistiside ja/tai sivusiteet pamahti polvesta ja lumpio lähti paikoiltaan ja kaikki siinä vituttaa vittu soikoon.

Vituttaa olla oman kodin vankina seuraavat pari viikkoa, AINAKIN! Vituttaa se että on niin perkeleen vaikeaa kaikki, ihan wc-käynnistä lähtien. On vaikea päästä pöntölle, on vaikea löytää asento, on äärettömän vaikeaa saada pyyhittyä oma takapuoli, on vaikea päästä pöntöltä ylös. On vittumaista kun ei voi kantaa mitään koska joutuu etenemään keppien varassa. Ei voi mennä sohvalle koska sieltä ei pääsisi ylös ilman järjetöntä tuskaa [eli olohuone ilmeisesti pari viikkoa bannissa]. Vituttaa se että en voi tehdä juuri mitään normaaleja asioita ja pitää jatkuvasti pyytää toisen apua. Kaikki pitää asetella/järjestää/tuoda mulle kun en itse voi.

Vituttaa myös se että olen vainoharhainen ja pelkään että en tule ikinä koukistamaan polvea tai saamaan sitä täysin suoraksi [vaikka varmaan 95% saman, tai samantyyppisen vamman saaneista parantuu ihan normaaliksi]. Olen varma että kuulun siihen 5% joka konkkaa polvivammaisena läpi elämän ja kärsii vähän väliä jostain vittumaisista tuskista.

HUOH. Helpottipahan tämäkin. Huomaa että 3.5pv sisätiloissa sängystä 5m säteellä liikkuen alkaa tekemään tehtävänsä.

kävelin tyhjä tuoppi kädessä kotona toisess kädessä oli laatikko. laskin lasin lattialle ja rupesin avaamaan ovea kun samalla koira juoksee ovesta ja kaadun sen lasin päälle. ei vittu kun tuntuu lasinsirut selässä mahtavalta...
Ensin nielty kolikko, nyt tuoppi selässä. Seuraavassa episodissa Prayer lisää puita saunan kiukaan pesään, eukko tulee selän taakse jäkättämään, Prayer säikähtäen pahaa aavistamattomana horjahtaa ja halaa kiusta. :wtf:

Mua vituttaa työtoverit, saatanan mälkättäjät.

Stna postimyyntipaskat. Esim. clobber37. Vittu joka paita muka "tarjous" paita ja suluissa korkeampi hinta. SItten sanotaan että ei tarjoustuotteita voi vaihtaa tai palauttaa stna. Vittu asiakkaiden kusettamista laittaa muka joka stnan tuote tarjoustuotteeksi. VItun pellet!

Vitun polvivamma saatana!

Vituttaa olla oman kodin vankina seuraavat pari viikkoa, AINAKIN!

Voimia nyt vaan, toi on tosi ikävää:( Voi polvivammat on ihan perseestä, kun ei aikoihin voi kävellä eikä mitään, ite mopoiässä 4 viikkoa kävelemättä, ja oli ihan hirveää. Tsemppiä kovasti, pikaisii paranemisii.. ja voimia! koita jaksaa, kyl se siit viel iloks muuttuu:)

Itseä vituttaa taas päänsärky ja unettomuus, ei saa oikein nukuttua, ja aamuisin on aivan älyttömän väsynyt olo.

Ensin nielty kolikko, nyt tuoppi selässä. Seuraavassa episodissa Prayer lisää puita saunan kiukaan pesään, eukko tulee selän taakse jäkättämään, Prayer säikähtäen pahaa aavistamattomana horjahtaa ja halaa kiusta. :wtf:

Hah, tuli tuosta kiukaasta mieleen kun nuorempana liukastuin saunassa ja läppäsin käden tulikuumille kiukaan kiville. En muista sihisikö käsi oikein, mutta kipeetä teki.

Tällä hetkellä vituttaa niin lupaavasti eilen alkanut treenaus vuoden tauon jälkeen, mutta tänään sitä ollaan jo kipeenä. Jesss!

Itte oon teininä polttanu horjahtamalla olkapään sähkökiukaaseen siihen tuli sitte sellanen kaheneuronkolikon kokonen musta läntti ja se oli ihan älyttömän kipeä reunoilta, ja keskeltä ei sellaa ollu tuntoakaan. Menin viel saunaan uuestaan sen onnettomuuden jälkee ku ei se edes oikein sattunu siinä vaiheessa, ihan ihme juttu ettei. Myöhemmin pitkän aikaa oli tuskaa pitää teepaitaa päällä edes.

Itelläni on kaksivuotiaana nimenomaan kiukaasta tullu tollanen reilu parin euron kolikon kokoinen ruskea palovamma oikeessa kädessä, lienee sattunut aikoinaan :D

Voi helvetti, kun ei edes kerrostalossa voi tulla suihkusta lämmintä vettä kuin sen pari minuuttia.. Mikähän ihme siinä sitten on? :curs:

No perkele minkäs sille voi jos on EVO...

Ite joskus kaavoin "kiuhuvat rasvat" kädelle, oli käsin aika ikävän näkönen. Vieläkin näkyy himmeesti jälet.

E. Niin ja perkele! Olin tossa vasta viikon etelässä lomailemassa ja joka ilta tuli otettua enemmän tai vähemmän. Nytten alkaa kaverit täyttämään 18v. ja tietenkään en osaa kieltäytyä synttäreista:jahas:

E2. Enkä perkele kyllä ala selvinpäinkään känniläisiä kattomaan!

No ny kyllä vituttaa ja ankarasti soneran netti on ollut vitun laginen koko viikon!!! kattoo nopeustestistä niin 500kbs on netin nopeus, eli pystyy ladata sivuilta noin 10kbs kun pitäisi olla 4mb :jahas: Kaiken lisäksi netti pätkii jopa useiksi minuuteiksi!!!!!!!!!!!!!

Meillä kun oli Soneran netti, niin suoraan sanottuna aivan kökkö:down: Ainut vaan että oli ilmanen sillon...

Ei saanut sitten unta. Alkaa näin lomalla ylinukkuminen taas näkyä. Öisin vetänyt unta palloon sen 8-14 tuntia sen normin 5-7 sijasta, niin alkaa kostautua. Alkaa muutamien lomapäivien jälkeen olemaan vaikeuksia saada unta.:D

Vituttaa tuo naapurin pitämä jytke yläkerrassa. Toistuvasti muutaman kuukauden aikana ovat jytkänneet ku tuossa ovat asuneet. Häiritsevää tommonen bassojytke varsinkin kun se rupee tuntumaan jo persauksissa kun istuu tässä tuolissa. Vituttaa kun herää vapaapäivänä 0500 jälkeen musiikin soittoon ja kännisten ihmisten huutoihin kun tulevat baarista. Tässä alkaa miettimään kaikenlaista millä ton touhun saa loppumaan. En kyllä yhtään ihmettele vaikka joku kilahtaisi totaalisesti tollasesta jytkeestä.:curs:

Vituttaa ku kävin äsken kaupassa ja elintarvikkeiden hinnankorotus näkyy näemmä ekana maitotuotteissa, rahkapurkki oli kallistunu 9 centtiä eli tekeehän se jo paljon vuojessa pelkät rahkat. Omat tulot ku ei hirveesti nouse, mutta kaikki kallistuu, vittu.

Back
Ylös Bottom