Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku vitun John Kymi ajoi taas alinopeutta kehä I:llä VASENTA KAISTAA! Ja kun menin ohittamaan sen Speden oikealta puolelta, niin hän alkoi välittömästi vilkuttelemaan pitkiä!!!!!!!!!!!

Juup, alinopeus ja pitkien vilkuttelu on kyllä asiatonta, mutta kehätiet ei ole motareita, eli oikee kaista ei ole hitaille ja vasen nopeille, niillä ajellaan sitä kaistaa miltä tulet poistumaan ks. kehätieltä. Ja kun kaikki ajelisi rajoitusten mukaan liikenne soljuis aika vaivattomasti, mutta aina löytyy noita hidastelijoita tai kaahailijoita..

Originally posted by gotto
Ehkä se johtuu siitä, että kaikki miehet, riippumatta siitä, kuinka kovia ovat, ovat kuitenkin vielä pikkupoikia, joille nainen on jotenkin pelottava ilmestys. Sitä on hankala selittää, mutta itsekin aina tuntee ittensä vaan jotenkin niin kömpelöksi naisten edessä. :confused:

- ninjaedit - typoja.

Olet täsmälleen oikeassa. Ei sitä tosiaan osaa selittää, mutta juuri noin se on. Naiset ovat aivan helvetin outoja ja ihania olentoja.Nuorempana.

Jossain vaiheessa elämää silmät aukeavat ja tajuaa, että naisetkin ovat ihan vain ihmisiä, eikä niitä enää pelkää... Haisevat, kuorsaavat, pierevät, röyhtäilevät, rähjäävät ja vittuilevat, jne. Ihan niinkuin me äijät. Eikä se silti vähennä sitä viehätysvoimaa, joka heissä kuitenkin aina on. Täytyy vaan osata katsoa sen ulkokuoren, tai sen sukupuolen läpi sitä ihmistä, joka siellä on.

Mutta silti ihmettelen, että joku mies jaksaa/viitsii/kehtaa elää noin käyttäytyvän naisen kanssa, kuin tämä Rujo. Mitä se sukupuolien välinen tasa-arvo oli? Onko se nykyisillä nuorilla miehillä noin päin. Muijasi vetää sua narussa kuin lelukoiraa ja lyö, kuin mätää kukkoa ja ainoa mitä teet asialle, on puristella nyrkkiä ja itkeä pakkikselle!!!!!!

Toi John Kymi oli muuten hyvä! Täytyy alkaa käyttämään sitä tietyille tyypeille....

5 viikkoa sitten multa leikattiin nielurisat, ja siitä seuras 2 viikon paussi kaikesta urheilusta. Kymmenen päivää sen jälkeen rupesin jo ajattelemaan että kohta pääsee taas salille. Mutta ei mitään, keskellä yötä leikkaushaava aukes ja sieltä tuli litrakaupalla verta.

Ei muuta kun ambulanssilla sairaalaan, ja sopivasti siellä ei ollu ketään lääkäriä joka olis osannu polttaa haavan kiinni, joten sitten ambulanssilla Seinäjoelle. Siellä ne poltti haavan kiinni ja pari päivää olin sitten siellä ja pääsin lopulta kotiin.

Nyt olen yhden kerran ehtinyt olla salilla ja heti iski kauhea flunssa päälle. Perkele että vituttaa!:itku:

Originally posted by VahvaJussi
Hahhah! anteeksi, ei pitäisi nauraa mutta kyllä se hymyn saa suupieliin ku on nyt kirjoittanut kaikki ja käynyt kaikki lukion kurssit. Nyt on ~9kk täyttä hengausta ennen armeijaa! Voi keskittyä täysin siemauksin treenaamiseen. :thumbs:

:offtopic:
Etkös sää VahvaJussi ollut porista? Iteltä on myös ohi kirjotukset ja tällä hetkellä on treenit lähteneet taas käyntiin ja lujaa Atlaksella :kippis1:

Mä näin tässä eräänä päivänä muutamia kummallisuuksia salilla:

Yhdellä jannulla oli tyyny mukana salilla. En tiedä onko tämä jotenkin yleistäkin, mutta mulle oli eka kerta kun näin. No, en tarkemmin jäänyt kyttäämään mitä kaikkea käyttöä tälle tyynylle oli, mutta enimmäkseen se lojui seinustalla olevalla penkillä. Kerran näin tämän tyypin laittavan tyynyn selkänsä taakse reisiojennusta tehdessään, eli kait sillä jokin tarkoitus oli :)

Toinen tapaus oli pystysoutua tekevä heppu. Hän teki liikkeen erittäin pitkällä liikeradalla, eli liike alkoi alhaalta kädet suorina ja päättyi niin että tanko oli pään päällä ja pää taivutettuna niin taakse kuin menee. Oli kyllä naurussa pidättelemistä kun tangon noustessa leuan tasolle niin pää alkoi kääntymään taakse ja tanko revittiin väkisin pään päälle. Tällä samalla kaverilla oli kädessään näppylähanskat, eli sillaiset valkoset missä on mustia "näppylöitä", yleinen nimitys varmaan puutarhahanskat tms. Luultavasti niillä saa ihan hyvän otteen tangosta, mutta hyvät naurat niistäkin irtosi :D

Originally posted by ozzie
Miksi me miehet ollaan liian usein niin helvetin pehmeitä naisten edessä????

Aikansa sitä jaksaa pimpistä ja seurasta maksaa, mutta yleensä ensimmäisen kimppa-asumiskierroksen jälkeen alkaa oppia että ei helvetti, kyllä sitä lihaa saa vähemmälläkin satsauksella ja pelleohjelman katselulla kehiin.

Eli jos mamma törsäsi sinunkin puolesi rahoista niin ei muuta kuin nyrkkiä pöytään ja sanot että kai se nyt sitten maksaa rahat takaisin ja hoitaa yhteiset menot niin kauan että vaaka on taas tasapainossa.

Jos ei onnistu niin kannattaa katsella uutta eukkoa - kyllä niitä järkevästi ja loogisen tasapuolisestikin ajattelevia tähän maailmaan sopii. Missään nimessä ei kannata jumittua siihen ensimmäiseen pirttihirmuun vaan sen yksinäisyyden pelossa (kokemus puhuu...).

Mä olen tehnyt tutkimusta ja havainnut seuraavia asioita:

* Dippi on hyvä suorittaa niin, että jokaisen liikkeen välissä seistään tukevasti maassa. Ylös ponnistetaan jaloilla ja ojentajilla, alas tullaan kädet rentouttamalla.
* Ylä- ja alataljoja, joissa on muoviset kädensijat, on huomattavasti parempi vetää jos kädet ovat magnesiumista valkoiset kuin kokainistin nenä. Isommat romut nousevat kun heijaa kropalla kunnolla. Näin eräskin mies valisti vaimoaan salilla.
* Kun tehdään ojentajia taljassa, muista hakea mahdollisimman pitkä liikerata. Ala-asennossa taljaa painetaan kropalla ja lopussa suurehko ranneliike.
* Ristikkäistaljassa on hyvä harjoitella köyhän-miehen-golfausta. Yhden käden taljasta kiinni ja hutkimaan. Kannattaa kokeilla ykköstä!
* Pitkät sarjat kasvattavat lihasta, senhän jo tiedättekin. Siksi meidän salilla vedetään 25-40 kilolla saatanan pitkiä sarjoja.
* Jos penkkipunnerruksessa painot ovat jopa 60 kiloa, painoja ei kannata tuoda rintaan saakka. Ne on hyvä pysäyttää kymmenen senttiä ennen rintaa. Kauhealla huudolla avustettuna saattaa nousta kymmenenkin kertaa.
* Yleisimmät, siis parhaimmaat saliliikkeet ovat penkkipunnerrus eli pena, hauiskääntö eli haukka ja pystypunnerrus käsipainoilla. Kerran kuussa jalkaprässi.
* Kyykky on selkäliike.
* Vipunostoja tehtäessä käsipainoilla, muista ponnistaa jaloilla vauhtia.
* Käsipainokulmasoudussa paino ikään kuin "heijataan" ilmaan, niin ei tarvitse kuluttaa kaikkea voimaa nostamiseen. Sarjan päätteeksi paino pudotetaan mahdollisimman korkealta lattialle.
* Samettikäsineet sopivat vanhemmallekin herralle punttihanskoiksi.
* Perinteiset istumaannousut, nuo vatsaliikkeiden kuninkaat, ovat helpoiten suoritettavissa istualtaan niin, että tehdään ylhäällä pientä nytkytystä, ei kuitenkaan rutistusta. Alas ei mennä.
* Kun pohkeita tehdään prässissä, sen voi hyvin yhdistää normaaliin jalkaprässiliikkeeseen: jalat koukkuun, ponnistus ja perään pieni pohjenytkäytys.

Meidän salilla näitä tekee sekä nuoret että vanhat.

Originally posted by Sherm Stick
Kerran menin salin pukkariin ja siellä oli 2 jätkää juttelemassa (mun takana). Sidoin siinä kengännauhoja, kun toinen jätkä kysy siltä toiselta ihan pokkana "Ootko masturboinu tänää?", toinen vastasi "En.", kysyjä siihen "aijaa, mä oon 2 kertaa"...oli naurussa pidättelemistä.B]

Toi on aivan salettina ollut meitsi....mitäs hävettävää wänkkäämisessä on, häh?!!

Originally posted by Pain
Toi on aivan salettina ollut meitsi....mitäs hävettävää wänkkäämisessä on, häh?!!
En mä sanonu, että siinä ois jotaa hävettävää, eikä siinä ookkaa :wänk:

Toinen kämppäkaveri(asun 3 huoneen solukämpässä) ryyppää jo kolmatta päivää kavereidensa kanssa tuossa naapurihuoneessa. Ei se muuten hirveästi vituttaisi, mutta kun keittiö on taas täynnä tyhjiä pulloja, pizzalaatikoita ja vastaavaa. Lisäksi eilen heräsin päiväuniltani korvatulpista huolimatta ennen aikojaan tämän samaisen kämppäkaverin kimeisiin kiljahteluihin(heti viinaa juodessaan tämä kämppis menettää äänenvoimakkuutensa hallinnan ja samalla hänen äänensä muuttuu sellaiseksi äänenmurroksesta kärsivän teinin vingahteluksi) oli treenipäivä ja olisin tarvinnut kunnon päiväunet. :curs:

No ei siinä mitään, lähdin sitten illalla salille ja treenini kulki lopulta hemmetin hyvin. Hyvillä mielin tulin takaisin kämpälle, josta kämppis ja sen kaverit olivat haihtuneet baariin keskustaan. Kävin sitten laittamaan rahka+4-viljan hiutale+fun light-sapuskaa itselleni, kun huomasin, että keittiössä tuoksahtaa hieman oudolta. Hetken ihmeteltyäni huomasin, että joku oli oksentanut keittiön tiskialtaaseen...

...minun tiskieni päälle...

...eikä ollut edes siivonnut kunnolla oksennustaan pois, vaan tiskialtaan pohjalla oli vielä hurmaavaa valkoista oksennusta. Voin kertoa, että rahkamössön syöminen vaati pientä yritystä tuon jälkeen. Varsinkin kun se muutenkin tuo ulkonäöllisesti mieleen oksennuksen.

Täytyy sanoa, että myöhemmin (=paljon myöhemmin) olin ihan hyvilläni, että kämppis kavereineen oli jo ehtinyt häipyä kämpästä siihen mennessä, koska niin kovasti olin hiilenä siinä vaiheessa. Kämppis ja sen kaverit ovat sellaisia surkeita 60-kiloisia vegetaristi-vinkuheiniä ja he eivät välttämättä olisi ymmärtäneet humalaisessa itsetunnossaan olla riittävän pahoillaan tuosta hölmöilystään. Jos ne nimittäin tuon jälkeen olisivat käyneet vielä miestelemään minulle kolmestaan, kun olisin avautunut niille oksentelusta yms., niin seurauksena olisi väistämättä ollut pienimuotoinen turpaanlyöntikisa(en siis tosiaan suutu helposti tai turvaudu väkivaltaan, mutta rajansa kaikella). Selvinpäin tuo kämppikseni tuntuu jopa pelkäävän minua, vaikka en ole antanut hänelle edes mitään syytä siihen ja hän vaikuttaa muutenkin sellaiselta hiljaiselta hiirulaiselta. Humalassa taas, kämpässään lukkojen takana se sitten kavereidensa kanssa uskaltaa olla olevinaan kova jätkä. Puheessa joka toinen sana on vittu ja muutenkin siellä on välillä hirveää uhoamista.
:curs:

Originally posted by Evil Joe
Mä olen tehnyt tutkimusta ja havainnut seuraavia asioita:

* Jos penkkipunnerruksessa painot ovat jopa 60 kiloa, painoja ei kannata tuoda rintaan saakka. Ne on hyvä pysäyttää kymmenen senttiä ennen rintaa. Kauhealla huudolla avustettuna saattaa nousta kymmenenkin kertaa.

Meidän salilla näitä tekee sekä nuoret että vanhat.

Ei oo tullu koskaan mieleen että ehkä osa tekee lankkupenkkiä ilman lankkua? Ainakin aikoinaan voimanostoleirillä oli yhtenä treeninä tää "ojentajapenkki" räjähtävillä toistoilla.

Nojoo, myönnän että oon itekkin nähnyt tätä tehtävän ennemminkin egopenkkinä ku ojentajapenkkinä :thumbs:

Originally posted by Sumppari
Ei oo tullu koskaan mieleen että ehkä osa tekee lankkupenkkiä ilman lankkua? Ainakin aikoinaan voimanostoleirillä oli yhtenä treeninä tää "ojentajapenkki" räjähtävillä toistoilla.

Nojoo, myönnän että oon itekkin nähnyt tätä tehtävän ennemminkin egopenkkinä ku ojentajapenkkinä :thumbs:

Salilla jossa käyn, monet kovat penkkaajat lämmitelee esmerkiks 60kg juuri tuolla tyylillä. Ei ole tullut koskaan kysyttyä mikä siinä hommassa on pointti...

Höm. Samalla viikolla tapahtui kaikkee, höm, mieltä ylentävää. Muija jätti ihan yht äkkiä ennalta-arvaamatta, meni ruotsin tentti päin persettä, sain ylinopeus sakot ja kännipäissäni eksyin ja jouduin kävelemään laskuhumalassa yli 10 km.. kunnes soitin taksin joka vei viimeisetki rahat. Eiköhän tää tästä.

Originally posted by Rock^
Etkös sää VahvaJussi ollut porista? Iteltä on myös ohi kirjotukset ja tällä hetkellä on treenit lähteneet taas käyntiin ja lujaa Atlaksella :kippis1:

:confused: No en tosiaankaan ole Porista, enkä varmasti ole niin väittänytkään. Mistäs oot tollasta saanut päähäs? :) Oon ihan Helsingistä.

Originally posted by andor
Siis kirjotitko kaiken nyt syksyllä vai miten? Kävitkö lukion 2 vuodessa?

Hö? 3½:ssa vuodessa. En ole täyttänyt vielä 19 jos sitä ihmettelet.

Originally posted by IronMind
Et aatellu sitten kevään pääsykokeisiin lukea ollenkaan?

Ei ole keväällä mitään pääsykokeita mulla.

Originally posted by Arska
Salilla jossa käyn, monet kovat penkkaajat lämmitelee esmerkiks 60kg juuri tuolla tyylillä. Ei ole tullut koskaan kysyttyä mikä siinä hommassa on pointti...

Joo mutta toi :david: ei pysty parempaan.

Eilen salilla tehtiin taljaa sillä tavalla, että vedettiin makuuasentoon ja sitten 20cm nytkäytys loppuun käsillä.
Myöhemmin katoin, että se sama mies ois tehny forkkuja , mutta ei se istukin penkin keskellä laski kädet poikittain penkille ja nykäs noin reilut kymmenen senttiä ylöspäin eli hauisliike. Mutkatangossa oli 2* 2.5kg levyt päissä. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom