Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Asentelin eilen WinXPn uudelleen ja se formatoi kaikki kovalevyn osiot, vaikka yhdestä pienestä puhuttiin. Sinne meni sitten kaikki musiikki, tekstit jne. Varmuuskopiot olivat yli puolivuotta vanhoja. :(

Kävin vetämässä käsi-treenin SAIRAAN KOVAA, kun oli saanut koneen edes jotenkin tolpilleen. Treeni meni hyvin, mutta paikat eivät jääneet edes kipeäksi. :(

Angiina ja sitä seurannut antibioottikuuri. Muuten oireeton tauti mutta 4 päivää kuume 39,5. Painoa lähti 5 kiloa, suurin osa kai sentään nestettä. Ruokaa ei kyllä kamalasti mennyt alas kun ei maita tuossa olotilassa ja muutenkin suurimman osan ajasta nukkuu.

Originally posted by pollo
Sinne meni sitten kaikki musiikki, tekstit jne. Varmuuskopiot olivat yli puolivuotta vanhoja. :(

Hommaa sellanen ohjelma kuin GetDataBack for NTFS niin sillä saa palautettua tiedostoja vaikka ois formatoinut kovalevyn.

:thumbs:

Edit: Tästä löytyy GetDataBack

Totinen vitutus iskee ku lukee noita vanhoja postejaan, varsinki ku toi wwe:n tähdet-theadi tuotiin taas pinnalle. Ei vittu ku on voinu olla tyhmä johonki aikaan!! Mikä vitun logiikka mul on ollu laittaa :D tai:thumbs: joka vitun postin perään?! Sinänsä ihme, ettei ylläpito bannannu.
Toinen mikä vituttaa on ku tää mun huone on ku kaatopaikan ja huussikuopan risteytys. No, siivoomallahan se paranee, mutta ku aika ei taho riittää... eikä puhti

hmph. Olen kyllästynyt siihen mitä opiskelen ja haluaisin lopettaa koulun heti joulun jälkeen mutta kun ei ole duunipaikkaa tiedossa joten luultavasti sit joutuisin karenssiin (?) enkä saisi mistään rahaa PRKL joten pitää luultavasti jatkaa tätä opiskelua vaikka ei yhtään kiinnosta. :curs:

:(

Vituttaa se että jouduin jättämään reenit pariks kuukaudeks koska ekaks hajos ranne. Ja sitten kun se oli lähes parantunut niin tuli joku saatanan kurkkutauti. Koululääkäri ei tienny mikä se oli. Mutta kurkku oli niin v*tun kipee ettei pystyny syömään. Sillon burana oli ystäväni. No nyt se on ohi ja reenit taas kulkee.

Paino se vaan laskee.

Minulla on varmaan elämäni pisin flussa päällä. 1,5 kuukauteen ei ole voinut treenata, koskaan en syö lääkkeitä mutta nyt tuli vedettyä antibiootteja. Ajattelin aluksi parantua kunnolla ennen kuin menen treenaamaan mutta nyt on ajatukset alkaneet muuttua, täytyy varmaan kohta unohtaa parantuminen ja mennä kipeenä vetämään kevyet.

Paino tippunut 91 -> 86 ja kunto löysistynyt. Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi ja lopputyötä pitäisi tehdä.

Vituttaa yleisainejakso amiksessa. Ei oo kovin vaikeeta, mutta on niin vitun tylsää ja kiinnostaa ku kilo paskaa.

Eikä voi lintsatakkaa paljoa, nimittäin selvittämättömien poissa-olojen raja on jotaa 6h. Jos menee sen yli niin tulee hylsy.

Vituttaa kun tuossa 45 min sitten heräisin kamalaan räminään. Joku oli laittanut radioherätyskellon täysille! Traumaattinen kokemus, sikiunesta herää tollaiseen metakkaan. Yritäppä tässä nyt sitten nukkua. Kissa paskantaa hiekkalaatikkoon ja sekin pitäisi puhdistaa. Paskantaisi ulkona prkl. Ja tuli vielä mätkytkin maksettavaksi. Lähtisin juoksulenkille tuulettamaan aivojeni ja vitutustani mutta kun sataa kaatamalla vettä niin rupeis vituttamaan vielä enempi ja saisin kummiskin taudin. Hmph.:jahas:

Mul on mun kokoseks suht paska voimataso, mutta se nousee suht nopessti treenaamalla, mutta kun aina tulee joku paska este. Tos kesäl olin juuri pääsemäs kuntoon, kunnes kerran treenin jälkeen söin vahvasti maustettua lihaa, ku palanen meni väärään kurkkuun. Illal telkkari katellessa huomasin et oli kurkku ihan pirun kipeä(silleen et nielaseminen sattu) ja seuraavana aamuna oliki jotai 38,5 astetta kuumetta. Tulos: 3viikon treenitauko.:curs:

Sit tossa kesäloman lopulla en millään tahtunu sopeutua noihin pitkiin koulupäiviin ja jouduin ottaa mun entiset salikengät ulkokäyttöön ja tilata uudet. Tulos: 2 viikon tauko.

No ton tauon jälkeen kaikki alko menee suht hyvin, ja aattelin et nyt mua ei pysäytä mikään, nii eikö mitä! Eilen Hackissa pohkeita tehdessä vasen olkapää napsahti ja nyt se on pirun kipeä. Tulos: ties kuin pitkä tauko

Mä olen aina ollu sitä mieltä et tämä ilman paitaa treenailu on semmonen salilegenda mutta voi tuska että meinasin kyllä revetä pahemman kerran kun kävin tänään puntilla. Pari alottelijaa veteli boxereissa penkkiä, farkutkin oli otettu jalasta pois. voi hyvää päivää sentään. :david: :D

Vituttaa aika runsaasti kun tuli ihan yllättävä 300 euron lasku maksettavaksi, ja kun opiskelija on, ei tuo rahakaan puussa kasva.. :curs:

VOI KILIN VITTUKU VITUTTAAAA ! ! ! YKSI KAKSI KOLME !!!!1111

Helvetin kiva tulla 14 tunnin työpäivän jälkeen himaan ja huomata, että jääkaappi sanonu sopimuksen irti ja lämmittäny ittensä:curs:

EI MITÄÄN syötävää ja hirvee nälkä. Kaikki lihat ja saatanan broilerit lämpimiä kun vanhan nunnan perse...PERKELE.

...kun ei HST treenin 15REP tokalla viikolla saanut lähes mistään liikkeestä tehtyä niitä toistoja mitä piti. Salikin vaihtui uuteen joka ei tunnukaan niin kivalta kun vanha, motivaatiokin lähentelee nollaa...

*tuttaa

Ma olen totaalisen ihastunu tyyppiin joka on varattu, kuten ma myös. :kuola:

Millas tästä selvitään? Joka osaa neuvoa on kyllä totaalisen:david:

Vituttaa niin vitusti!!! Mopo ollu huollossa 3 viikkoa ja ens viikolla varmaan saan sen takasin niin vittu sillä enää paljoa huvita ajella ku tulee lumet ja pakkaset eikä oo talvirenkaitakaa!!!!! Saatanan perse!!!

Originally posted by HooEee
VOI KILIN VITTUKU VITUTTAAAA ! ! ! YKSI KAKSI KOLME !!!!1111

Helvetin kiva tulla 14 tunnin työpäivän jälkeen himaan ja huomata, että jääkaappi sanonu sopimuksen irti ja lämmittäny ittensä:curs:

EI MITÄÄN syötävää ja hirvee nälkä. Kaikki lihat ja saatanan broilerit lämpimiä kun vanhan nunnan perse...PERKELE.

Ei tuolle oikeesti voinut olla nauramatta! :lol2: Anteeksi...:(

Back
Ylös Bottom