Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Stressiä ja ahdistusta, lukio ahdistaa sen verran että nyt jo välttelen sinne menoa, nejäs vuos menossa, 67 kurssia suoritettuna ja nyt pitäs 4 ruotsin kurssia käydä kevääseen mennessä.

Jäljellä matikka ja äidinkieli kirjoitettavana, vituttaa kun yöunet on huonoja ja ahdistaa, ei meinaa treenistä tulla mitään.:(

Vittu kun väsyttää aivan sikana. Viimeiset kolme viikkoa ollut ihan epätodellinen olo arkisin. Ei vain saa nukuttua tarpeeksi. Viime viikolla nukuin keskimäärin n. 4 tuntia yö, kun ei vain uni tule. Eilen sain sentään noin 6 tuntia unta palloon.
En tiedä pitäisikö hommata jotain kirkasvalohalogeenejä aamuksi ja juoda pullo kossua ennen nukkumaanmenoa.

Toinen asia mikä ärsyttää on Osuuspankin toiminta. Kävin pankissa sanomassa, jotta haluaisin maksusuunnitelman opintolainalle, ettei nyt joulukuussa mene 850euroa kerralla pois. Ei mitään, nainen laati maksusuunnitelman ja kysyi että onko 100€/kk sopiva. No olihan se. Eilen kuitenkin oli häipynyt 850€ tililtä ja joulu on tulossa :(
Mikä vittu siinä on, ettei asia mene kerralla perille!:curs:

No voi vitunvittu! jo kolmas kovalevy menossa paskaks alle 10kk... eka sytty kesällä palamaan(seagate), tokassa hajos vanhuuttaan laakerit(maxtor) ja nyt tässä jumittaa lukupää(samsung). Hirmunen naputus kuuluu, mut mitään ei tapahu. Wintoosa osaa kertoa et ongelma voi johtua siitä et se on joko usb/fw -levy tai kytketty win2000 -järjestelmään(hyödyllistä tietoa kun se on xp:ssä ja sisänen levy...). Ainoa onnekas asia tässä on se että kaikki tarpeellinen on varmuuskopioina.

edittiä:
Oli ihan pakko tarkistaa että ne varmuuskopiot oikeesti olivat toimineet, huh :D

edit2:
kulunut aika itse asiassa alle 6kk, on mulla onnea näiden kanssa :D

Viimeksi muokattu:
Yksinkertaisesti vihaan mennä olemaan kuulasotaa. En mene enää, vaikka kaverit pyytäisi tai ehkä välillä huvikseen, mutta. Tässä joitain syitä, miksi se on perseestä ja kaikki löytyvät ihan omasta takaa:
1
a) tulee hemmetin pimeä enkä näe mitään
b) muilla on maastoasut ja itse en semmosta jaksa kaupasta hakea
= ajanhukkaa maata siellä metsässä

2
jotain paskoja 20€ aseita ja kunnollisen saisin vain 200€ joten voi unohtaa sen siihen
= ei ole mitään tuntumaa siinä metsässä kykkimisessä, kun ittensä spotataan ekana ja muutenkin meinaa nukahtaa ja tajuan kyllä täysin, miksi pelin henki on semmoinen, mutta ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta

3
olen heikko ja kädet ihan tunnottomiksihan siellä jäätyy ps. tätä ei tapahdu usein kesällä, mutta silti

Tänään päätin käydä siellä ja heti ekan pelin jälkeen lähdin tekosyyn turviin vittuun koko paikasta ja korostan, ettei muissa pelureissa ollut siis mitään vikana.

Minua VITUTTI niin suuresti, sillä päähän juolahtaa heti oikea tulitaistelutilanne, jossa olisin samalla tasolla, kuin semmoset, jotka ovat nähneet ammuntaa vain tietokoneruudulta ja itse tosin olen käynyt radalla ampumassa "pari kertaa" ja voisi käydä useammin, mutta vitustako siihen repäset tiedot ja taidot.

Teki perkele mieleen ottaa samantien ase ohimolle ja painaa liipasinta (hyvin liittyen tuohon pelin luonteeseen), kun vitutti niin paljon.

----

Kaikki muu, mitä itellä on meneillään, on semmosta, että yrittää tolkuttaa itselleen sen olevan vain teiniangstia. "hömph, elämä tuntuu tarkotuksemattomalta, viillän ranteet auki nymph". Keksin koko ajan päähäni erilaisia pohdintoja yhteiskunnasta, ihmisen eläimellisyydestä ja omasta tarpeellisuudestani. Lukuunottamatta perheenjäseniä, jotka ovat aika luonnollisia läheisiä, en itse asiassa kiinnostaa juuri ketään ihmistä ja en omaa juuri samoja kiinnostuksen kohteita muihin nähden enkä ole juuri kenenkään ns. paras kaveri, joka useilla kuitenkin on ja se on aina joku muu. Olen koittanut roikkua mukana jengissä ja nyt olen päättänyt, ettei niiden kanssa tarvitse olla, kun eivät kuitenkaan kaipaa sinne, vaikkeivat suoraan päin naamaa vittuilekaan.

Sen lisäksi ajatusteni mukaan vaikka koko ihmiskunta tuhoutuisi, ei se kiinnostaisi ketään tällä maapallolla, jos ei samalla lailla älyllisiä eläimiä vielä olisi täällä. Ei se eläväisyys täältä katoaisi. Sama pätee lopulta yksilöihinkin. Tuottaa vain väliaikaista surua, jos joku kuolee ja kun ne surevatkin ihmiset häviävät, häviää se surukin.

Varmaan tekstistä tulee juuri tuollainen huono olo esille ja itse toivonkin, että se menisi ohi ajan kuluessa. Nyt vain on semmonen olo, että elämä on liian pitkä elettäväksi tommosten ajatusten kera, jos jäävät muhimaan, eikä tunnu enää järkevältä elää yli 20-vuotiseksi, vaikka näin nuori ollaankin vielä ja elämän pitäisi muka olla alussa vasta.

Yhteiskunta. Se on kehittynyt hyvin kehuttavasti, vaikka millaisia ajatuksia tulisi päähän ihmisille ja kritiikkiä tarvitaankin kehittymiseen. Yritän etsiä vikaa yksittäisistä ihmisistä, sillä yhteiskunta on vain ihmisiä ja sana 'yhteiskunta' on sille pelkkä kutsumanimi. 'Yhteiskunta' ei tee mitään vaan ne yksittäiset ihmiset.

En näe itseäni minään yli-ihmisenä. Päässäni olevissa ajatuksissa ei ole yhtään omaa. Olen aivan sitä samaa massaa, kuin muutkin. En erota itseäni sieltä. Elän yhteiskunnassa ja olen sosiaalinen eläin.

Ja ei, en tarvitse näihin "ongelmiin" mitään apua. Ei mitään kunnon maallisia ongelmia olekaan. Jos joku ongelma on, niin peiliin katsoessa se löytyy. Tuntuu vain, että kaikki menee tässä elokuvana ja nämä kaikki tapahtumat ovat kuin elokuvana katsottuja; ulkoisia ja eivät välttämättä kovin tottakaan.

Ja kuten sanoin, toivottavasti löytyisi jotain uutta virikettä tähän elämiseen, ettei tarvitsisi miettiä tätä paskaa. Elämän tarkoitus on vain kemikaalien yhteenvedoissa ja sieltä sitten nousee uudenlaista elävää. Yksilöllä tai yhteiskunnalla ei ole niin merkitystä, kuin niille itselleen. Jos vaikka nyt ihmiset häviäisivät kaikki, ei se kiinnostaisi ketään. Emme mekään tiedä entisistä olemassa olleista vaikkapa yhteiskunnista ilman, että tutkimme. Saman yhteenvedon voi vetää meidänkin yhteiskunnasta.

Ps. Jos täältä lähdetään, millaiseen epätoivon tilaan en varmaan ole vaipumassa, koska nämä ajatukset eivät mitenkään speciaaleja ole, niin ihan yksinään se tehdään eikä mitään kouluammuskelua, millaiset eivät mielestäni muuta mitään mihinkään suuntaan.

Pss. Tuli sitten aika provosoiva viesti ja otan ajatuksia vastaan, mutta tavallaan nuo juttuni kannattaa sitten jättää omaan arvoonsa.

Mun naapurit mun naapurit mun naapurit. Se alkaa heti aamulla, kuulostaa sille kuin kaikki rapun asukit laittais puukengät jalkoihin ja menevät vuorotellen juoksemaan ylösalasylösalas rapussa. Sunnuntai-aamuisin ne taitaa toteuttaa sitä sukulaisten kanssa, sen verran vilskettä ja mekkalaa prkl. Noi yläkerran ja seinäntakaisen kämpän penskat kyllä varmasti vielä pistän ojennukseen kun sopivasti kiehuu. VITTU SIELLÄ KÄMPÄSSÄ EI KUULU LEIKKIÄ NORSUA joka saatanan päivä, erityisesti kun he eivät asu alimmassa kerroksessa kuten minä! Ja onpa ihanaa nyt kun ei ole lunta ku ne saatanan naperot vetelee skeittilaudalla rapun edessä eestaas ja joku käyny useammin kokeilemassa rapun sisälläkin sillä laudalla. Ja vittu tarviiko niitä ovia paiskoa niin lujaa ku lähtee?! Teen kyllä jonain huonona päivänä vielä todelliset källit noille apinoille. Ja vittu kehtaa vielä valittaa mulle pikkujutuista. Oottakoot vaan ku hankin jonkun bongorummun, se soi sitte aamu 7 ilta yhteentoista.

Kiva tulla kotiin ja huomata että tyttöystävä on roudannut kaikki kamansa pois ja jättänyt lapun jääkaapin oveen.. tai pitäiskö sanoa ex-tyttöystävä

Vitun Uskovainen Joka Olet Meillä Töissä! Etkö Vittu Tajua, Että Jos Kuset Jotkut Hommat Niin Korjaat Ne Itse? äläkä Saatanan Mormooni Hukkaa Niitä Työkaluja. Lopeta Myös Se Vitun Yksinäs Hymyily Ettei Tarvi Joka Päivä Pelätä Jokela 2 Massacree. Voit Myös Ruveta Syömään Vähän Enemmän,että Saisit Voimia Kannatella Isompiakin Lekoja. Mua Vituttaa Myös Se, Että Susta Tehtiin Vakituinen Työntekijä!!! Miten Vitussa Se Voi Olla Mahdollista???? Jätkä On 3 Päivää Poissa Ilmottamatta Kenellekkään, Kun Vitun Vässykkä Et Uskalla Kysyy Vapaata Niihin Hihhuli Kokouksiin!!! Ei Saatana, Uhraan Sulle Good Old Chikenin Jos Vaaan Katoat Jonnekkin.

Meni treenit vituillee ku on vatsalihakset ihan törkeen kipeet. Tais sunnuntaina tulla vedettyy niille vähän liian kova treeni. Leuanveto oli kyl kaikista tuskasinta :D

Pss. Tuli sitten aika provosoiva viesti ja otan ajatuksia vastaan, mutta tavallaan nuo juttuni kannattaa sitten jättää omaan arvoonsa.

:offtopic:
Koita ottaa asiat vaan rennommin äläkä lähe sinne kuulasotimaan jos se ei paskaakaan kiinnosta :) . Tost teiniangstista oon ihan luennoillaki ollu ja tietty omaa kokemustaki on. Kaikki vaa tuntuu olevan perseestä ja millää ei oo väliä, kaikki kuolee kumminki yms...

Koita ajatella asioita siltä kannalta et nyt kuitenki elät ja käytät sen hyödyksi, teet asioita mitä sua kiinnostaa tehä ja mitkä sulle merkitsee jotain. Onko sillä sit väliä jos tuhannen vuoden päästä et olekaan mikään palvottu legenda? Jos on paljon itsetuhosii ajatuksii niin kannattaa IMO käydä monta psykiatrii lävitte enne ku ampuu sen kuulan kalloon. Eli koita relata vaa ja ajatella asioita positiivisemmin :thumbs: .

Vittu kun väsyttää aivan sikana. Viimeiset kolme viikkoa ollut ihan epätodellinen olo arkisin. Ei vain saa nukuttua tarpeeksi. Viime viikolla nukuin keskimäärin n. 4 tuntia yö, kun ei vain uni tule. Eilen sain sentään noin 6 tuntia unta palloon.
En tiedä pitäisikö hommata jotain kirkasvalohalogeenejä aamuksi ja juoda pullo kossua ennen nukkumaanmenoa.

Minähän tuosta samasta vaivasta kärsin kanssa aikaisemmin ja tähänkin ketjuun asiasta avauduin. Sain sitten reseptillä melatoniinia ja sen jälkeen on tullut nukuttua aika hyvin. Melatoniini ei siis ole mikään unilääke vaan elimistön oma hormoni ja siitä ei tule tokkuraista oloa, joten suosittelen kokeilemaan. Sata kapselia maksoi vähän yli 20 euroa, kun noista ei saa KELA-korvauksia, mutta ei paha.

:offtopic:
Koita ottaa asiat vaan rennommin äläkä lähe sinne kuulasotimaan jos se ei paskaakaan kiinnosta :) . Tost teiniangstista oon ihan luennoillaki ollu ja tietty omaa kokemustaki on. Kaikki vaa tuntuu olevan perseestä ja millää ei oo väliä, kaikki kuolee kumminki yms...

Koita ajatella asioita siltä kannalta et nyt kuitenki elät ja käytät sen hyödyksi, teet asioita mitä sua kiinnostaa tehä ja mitkä sulle merkitsee jotain. Onko sillä sit väliä jos tuhannen vuoden päästä et olekaan mikään palvottu legenda? Jos on paljon itsetuhosii ajatuksii niin kannattaa IMO käydä monta psykiatrii lävitte enne ku ampuu sen kuulan kalloon. Eli koita relata vaa ja ajatella asioita positiivisemmin :thumbs: .

Niin niin. Nukkumaan vaan, niin on aamulla parempi olo.

Kiva tulla kotiin ja huomata että tyttöystävä on roudannut kaikki kamansa pois ja jättänyt lapun jääkaapin oveen.. tai pitäiskö sanoa ex-tyttöystävä
Ai saatana, harvinaisen vittumaisesti suoritettu teko :(
Valota nyt vähän tuliko toi täysin puskista vai oliko jotain uhkaa jo ilmassa?

Back
Ylös Bottom