Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pientä ylirasitusta ehkäpäs.. lämpöö 37 ja kurkku vähän kipeä. Saas nyt nähdä koska seuraavaks treenailee,kulki nii loistavasti eilen, että haluis koko ajan salille. Pitää kyl ehkä keventää.. tulee 4 viikon treenin jälkee aina samanlainen olo. Vitamiineja paljon vaa kehiin, kyl se siit, mut meinasin käyä vetääs 5 punttitreenii ens viikon aikana ja hyvin omantunnoin viettää joulua sen jälkee.

Kyl mä kyllä luulen että tulee kovat treenit jokatapauksessa viikolla, ei tää nyt paha olo oo. Kovin... Vituttaa vaa ku just ku ois oikein kunnon draivi treeniin, ni ei ku tulee treeninjälkeseen päivään vähän lämpöö ja kurkkukipuu.. vittu!

Vittu luulis tajuavan ettei se suhde toimi jos joka helvetin viikonloppu ja välillä viikollakin pitää kymmenestä alkaen riidellä niin että koko talo kuulee sen.

Pientä ylirasitusta ehkäpäs.. lämpöö 37 ja kurkku vähän kipeä. Saas nyt nähdä koska seuraavaks treenailee,kulki nii loistavasti eilen, että haluis koko ajan salille. Pitää kyl ehkä keventää.. tulee 4 viikon treenin jälkee aina samanlainen olo. Vitamiineja paljon vaa kehiin, kyl se siit, mut meinasin käyä vetääs 5 punttitreenii ens viikon aikana ja hyvin omantunnoin viettää joulua sen jälkee.

Kyl mä kyllä luulen että tulee kovat treenit jokatapauksessa viikolla, ei tää nyt paha olo oo. Kovin... Vituttaa vaa ku just ku ois oikein kunnon draivi treeniin, ni ei ku tulee treeninjälkeseen päivään vähän lämpöö ja kurkkukipuu.. vittu!

Yleensä huippukunnosta on pieni matka ylikuntoon...

roskaposti. Joku homo oli lähettänyt hotmailiin 4500 viestiä.
Voi jumalauta jos ei ihmisillä ole mitään muuta elämää niin pitää lähettää roskapostia..
surullista..:(

Netti ei toimi kotona :curs: Soitettii palveluu nii selvis et meiän palvelin ainut mikä on mykkään. Vituttaa nimittäin jäi muutamat joululahjat tilaamatta yms. Pe-la lakkas toimimast. Nyt joutuu tyytymään hyppytunneilla välillä käymään täällä atk-luokas.

e. eikä tiiä monta päivää tai viikkoo niil menee

Asiakas kusi silmään kiinteistökaupassa. No eihän siitä oliskaan saanut kuin sen 20.000e... :jahas: voi vittu!
Sitten vuokralainen inttää että pitäisi vuokrata lämmintä varastotilaa hänelle 1.2e neliö kun hintani (4e/n2) on kuulemma kohtuuton (realistinen 6-9e/n2).
Heiluu siinä nenän edessä ja huitoo sen vitun vanhan vuokrasopimuksensa kanssa ja sanoo että tämä pätee.
VITUT SANON MINÄ JA LAKI! saatana.

Että silleen. Pitäkää vittu rahanne, tehkää vittu mitä tykkäätte ei enää kiinnosta. saatana.
Alkoonkaan ei kerkiä vitutuksenpoistajaa hakemaan. VITTUPERKELE!

NO VOI VITTU ETTÄ PALAA HERMO TUON VUOKRALAISEN KANSSA SAATANA!
Jätkä kävi sitten täällä ihan vaan vittuilemassa jostain mikä ei liity oikeastaan mitenkään/mihinkään.-----> niskaperseotteella ulos.

Uhkasi syytteellä. sanoin että Anna kuule mennä jos siltä tuntuu.
Lupasin etten enää aiheuta/tee väkivaltaa jossa en ole itse osallisena ("tilattua") mutta kerta vielä ja joudun syömään sanani.'

vituttaa kun tuollainen 160 senttinen vinkuheinä hyppii silmille ja vittuilee kun tietää etten voi sitä siihen paikkaan hakata. prkl :curs:

NO VOI VITTU ETTÄ PALAA HERMO TUON VUOKRALAISEN KANSSA SAATANA!
Jätkä kävi sitten täällä ihan vaan vittuilemassa jostain mikä ei liity oikeastaan mitenkään/mihinkään.-----> niskaperseotteella ulos.

Uhkasi syytteellä. sanoin että Anna kuule mennä jos siltä tuntuu.
Lupasin etten enää aiheuta/tee väkivaltaa jossa en ole itse osallisena ("tilattua") mutta kerta vielä ja joudun syömään sanani.'

vituttaa kun tuollainen 160 senttinen vinkuheinä hyppii silmille ja vittuilee kun tietää etten voi sitä siihen paikkaan hakata. prkl :curs:

:hyvä:Loistava asiakaspalvelua...;)

Ei vais, koita pitää hermo kurissa, ettet tee tai sano mitään itsellesi vahingollista. Kunhan tiedät faktat itse oikein niin saa uhkailla miten haluaa... Tuo paikkojen murtamisen himo on tuttua varmaankin aika monelle asiakaspalvelijalle... Olisi ihanaa jos olisi vaikka pari villi korttia uran ajalle että voisi ilman syytettä käsitellä... Miksi liitot sellaista koskaan meille aja...

:hyvä:Loistava asiakaspalvelua...;)

Ei vais, koita pitää hermo kurissa, ettet tee tai sano mitään itsellesi vahingollista. Kunhan tiedät faktat itse oikein niin saa uhkailla miten haluaa... Tuo paikkojen murtamisen himo on tuttua varmaankin aika monelle asiakaspalvelijalle... Olisi ihanaa jos olisi vaikka pari villi korttia uran ajalle että voisi ilman syytettä käsitellä... Miksi liitot sellaista koskaan meille aja...

jos se äijä nyt liikaa hermoille käy niin "igor" ja "krugov" käyvät sen kyllä kouluttamassa. se vaan ei ole moraalisesti oikein. lupasin etten tee koskaan enää niin. ai miksei liitto anna meille oikeutta hakata asiakasta?:D

Ei vituta ankarasti, mutta pikkasen. Taitaa nimittäin olla kylkiluussa pikkanen murtuma. Viikko sitten osui sparrissa kaverin takasuora rintalastan viereen. Erän lopetin siihen, ja luulin, että rintalihas vähän venähti. Nyt sitten tilanne on se, että kun vetää syvään henkeä/haukottelee/nauraa tulee sellainen kohtalaisen kova viiltävä kipu tuohon iskupaikkaan. Myös painellen sama kohta on arka. Rintalihasta kun jännittää kunnolla niin ei saa oikeastaan edes kipua aikaan, joten siitä se ei ainakaan johdu.

ttu!!!:david:

edit.No, ei mua edes vituta, treenitauko vaan pistää pikkasen ketuttamaan. Lähen ostamaan suklaata.

Oon hereillä. En sit saksan kirjotelmaa yhtää myöhemmin osannu rupee tekee, muutenkin unta vähän takaan viime yölt, vittu. Öitä.

Back
Ylös Bottom