Mutta entä jos olis pussi päässä? :DVitut, sen naama näytti siltä kuin minä olisin veistänyt sen hirrestä kirveellä. :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta entä jos olis pussi päässä? :DVitut, sen naama näytti siltä kuin minä olisin veistänyt sen hirrestä kirveellä. :curs:
Mutta entä jos olis pussi päässä? :D

Hah :D Onneksi en osaa uida, joten ei ole uimahalliinkaan asiaa ja täten vältyn kaikkien siellä pesivien perseilijöiden kohtaamiselta.Päivän vitutus, idiootit uimahallissa.
Hah :D Onneksi en osaa uida, joten ei ole uimahalliinkaan asiaa ja täten vältyn kaikkien siellä pesivien perseilijöiden kohtaamiselta.
Itseäni nakertaa, kun ei oikein nukuta. Viime yö oli kolmas putkeen. Sain unta ehkä kahdelta, heräsin viideltä. Sitten tietysti otin kevyet koomat yhdeksästä kahteentoista ja nyt olen todella ansiokkaasti töttöröö. En ymmärrä lukemastani tai kuulemastani sitäkään vähää mitä tavallisesti, ja kaikki näyttäis muutenkin kulkevan hienosti hidastettuna.

Päivän vitutus, idiootit uimahallissa.
Joka jumalan kerta sieltä altaasta löytyy vähintään yksi Kemikaali-Aila, joka on käyttänyt sitä samaa saatanan hyönteismyrkkyä, jota vain perversseimmät yksilöt kutsuisivat hajuvedeksi, viimeiseset 20 vuotta lisäten kokoajan annostusta tasaisesti. Ja tietenkään sitä paskaa ei voi pestä pois ennen altaaseen tuloa.
Paljon uimahalleissa käyneenä voin kertoa mitä siellä todellisuudessa tapahtuu näiden Kemikaali-Ailojen yhteydessä. Nimittäin sen sijaan, että he pesisivät laittamansa "tuoksun" pois, he nimenomaan lisäävät sitä ennen altaaseen menoa. Näin olen nähnyt tapahtuvan useammassakin hallissa.
:curs::curs: Hyvä että ehdin jarruttaa, eikä takana tullut ketään. Terveisiä vaan sille kaljulle keski-ikäiselle idiootille siellä viininpunaisen Mersun ratin takana.