Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Päivän vitutus, idiootit uimahallissa.
Hah :D Onneksi en osaa uida, joten ei ole uimahalliinkaan asiaa ja täten vältyn kaikkien siellä pesivien perseilijöiden kohtaamiselta.

Itseäni nakertaa, kun ei oikein nukuta. Viime yö oli kolmas putkeen. Sain unta ehkä kahdelta, heräsin viideltä. Sitten tietysti otin kevyet koomat yhdeksästä kahteentoista ja nyt olen todella ansiokkaasti töttöröö. En ymmärrä lukemastani tai kuulemastani sitäkään vähää mitä tavallisesti, ja kaikki näyttäis muutenkin kulkevan hienosti hidastettuna.

Hah :D Onneksi en osaa uida, joten ei ole uimahalliinkaan asiaa ja täten vältyn kaikkien siellä pesivien perseilijöiden kohtaamiselta.

Itseäni nakertaa, kun ei oikein nukuta. Viime yö oli kolmas putkeen. Sain unta ehkä kahdelta, heräsin viideltä. Sitten tietysti otin kevyet koomat yhdeksästä kahteentoista ja nyt olen todella ansiokkaasti töttöröö. En ymmärrä lukemastani tai kuulemastani sitäkään vähää mitä tavallisesti, ja kaikki näyttäis muutenkin kulkevan hienosti hidastettuna.

Nyt ei ole täydenkuun aika (ilmeisesti), eli et ole kuuhullu, muuten vain viallinen. :)

Tuo sun tilahan kuulostaa ihan siltä, että sun kannattaa lähteä tänään baariin ja tanssilattialle. Tulis varmaan hienoja dadaistisia tulkintoja eri tanssityyleistä. :hyvä:

Ei nyt vituta mutta harmittaa ja huolestuttaa. Kolmesta viime yöstä oon nukkununut yhden yön ja senkin unilääkkeiden avulla. Tätä menoa on jatkunut nyt parisen viikkoa. Huolet kun painaa, niin on vaikea nukkua. Pitäis kai mennä kadulle huuteleen, jos vaikka saisi jonkun hermostumaan, niin että se mätkisi tajuttomaksi. Tulis ainakin pientä lepoa, kun ei tunnu muuten onnistuvan.

Päivän vitutus, idiootit uimahallissa.

Joka jumalan kerta sieltä altaasta löytyy vähintään yksi Kemikaali-Aila, joka on käyttänyt sitä samaa saatanan hyönteismyrkkyä, jota vain perversseimmät yksilöt kutsuisivat hajuvedeksi, viimeiseset 20 vuotta lisäten kokoajan annostusta tasaisesti. Ja tietenkään sitä paskaa ei voi pestä pois ennen altaaseen tuloa.

Paljon uimahalleissa käyneenä voin kertoa mitä siellä todellisuudessa tapahtuu näiden Kemikaali-Ailojen yhteydessä. Nimittäin sen sijaan, että he pesisivät laittamansa "tuoksun" pois, he nimenomaan lisäävät sitä ennen altaaseen menoa. Näin olen nähnyt tapahtuvan useammassakin hallissa. Kai siellä altaassa pitää yrittää iskee jotain ukkeleita "hurmaavalla tuoksulla", ei kai tosileidi nyt laittautumattomana mene edes altaaseen?

Ja joo, se vituttaa mua myös, ei vain hajuhaitan takia, vaan sen takia että se on ihan vitun tyhmää.

Paljon uimahalleissa käyneenä voin kertoa mitä siellä todellisuudessa tapahtuu näiden Kemikaali-Ailojen yhteydessä. Nimittäin sen sijaan, että he pesisivät laittamansa "tuoksun" pois, he nimenomaan lisäävät sitä ennen altaaseen menoa. Näin olen nähnyt tapahtuvan useammassakin hallissa.

Ei saatana... :wtf:

Vitun haaskat, tuohon syyllistyvät pitäis ammuttaa aamunkoitossa. :curs:

Ei voi olla näin paskaa päivää. Kertakaikkiaan.

Aamulla kello soi 4:45 (normaalisti 5:05, mutta kun piti heittää muru rautatieasemalle), joskin heräsin jo varttia ennen, koska ilmeisesti joku kissoista päätti mennä lyömään koiraa tms. Kynsien rapinaa lattiaa vasten ym. sähellystäj a hei-heit unille.

Töihin ilman eväitä -> koko päivä yhden hillomunkin ja kahvin voimin. Älytöntä sähellystä, hitsasin palikoita väärin päin, poltin irti ja uudestaan.. Esineet putoilivat käsistä. Avaimet kaksikin kertaa.

Sain tekstarin, että meidän kädenvääntöpöytä on "hävinnyt", eikä uutta treenipaikkaakaan ole tiedossa.

Prismassa ihmisvihan kourissa. Täytyykö edes selittää?

Päivän paras: Moottoritiellä, itse ohituskaistalla ja kiihdytys päällä, edellä ajava hidastaa, jarruttaa ja tekee U-käännöksen!!:eek::curs::curs: Hyvä että ehdin jarruttaa, eikä takana tullut ketään. Terveisiä vaan sille kaljulle keski-ikäiselle idiootille siellä viininpunaisen Mersun ratin takana.

Viimeiset 15 km menikin kivasti körötellessä 60-70 km/h letkassa toisen törtön takana. Ei se mitään, eilen oli samalla tiellä tasaisesti 60 km/h ajeleva..

Onneksi perjantai on vapaa, jotain hyvää tässäkin viikossa.

Onko tuo vitsi?

Juu, noita videoita on puitu punttimimmien treenipainot -threadissä. Uskomatonta mutta totta.

Ei helvetti ja tuolla mimmien puolella tuo vielä puolustelee noita tekniikoita. Tai no onhan nuokin tekniikoita mutta se, että väitetään tekevän hauista kun rasittuvin lihasrymä on jokin muu kuin hauis. Noh, kyllähän tuossa hauiskin väsyy kun pitää kättä koko ajan koukussa ja heiluttaa painoa vartalolla, siis hauis väsyy tuosta staattisesta jännityksestä.

Back
Ylös Bottom