Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haistakaa vittu, senkin saatanan runkkari naapurit!! Äärimmäisen mukavaa, että soitatte musiikkia ja opettelette soittamaan kitaraa, mutta olisi niin saatanan mukavaa, että tekisitte sen joskus muulloin kuin keskellä yötä, kun toiset yrittävät nukkua ja herätä virkeänä puoli kuudelta virkeänä töihin! Haistakaa paska! Mä kyllä rupean katselemaan muualta kämppää, sillä oon saanut tarpeeksi näistä yöllisistä soittosessioista!
EDIT- Vituttaa sekin, että kauhian vitutuksen vallassa menin aukaisemaan ennakkoon joulukalenteriluukun, jotta saisin karkkia ja huomenna ei pystykään aukaisemaan luukkua! Vittuuuh!!!
Kantsis varmaan käydä sanomassa painavaa tekstiä tai tehdä valitus.
) olin jo reenannut mm. yläselän, hauikset ja ojentajat suht. kovalla intensiteetillä, ja ajattelin loppuun ottaa vielä tasapenkkiä. Noh, pari kevyttä sarjaa meni ihan jees, mutta se 80kg olisi voinut jäädä kokeilematta.

Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä.
Asia selviää helposti niin, että menee rappuun kuuntelemaan mistä se kuuluu. Mikään ei ketuta enempää kuin se, että tullaan avautumaan mölyämisestä, vaikkei se voinut kuulua meidän kämpästä.Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä. Joka tapauksessa vituttaa aivan huolella, sillä olen viimeiset pari tuntia saanut kuunnella Sturm und Drangia vittu täysillä soitettuna ja taitaa olla vielä huono levyvalikoima, kun kerta kahta samaa kappaletta huudattaa jatkuvasti (Indian ja joku vitun toinen kappale). Vihaksi pistää oikein huolella.
Mene sanomaan niille asiallisesti tosta riehumisesta. Jos viesti ei mene perille niin sitten soitat kytät hiljentämään bileet. Tietty yksi vaihtoehto on, että menet imurinputki kädessä sinne vetämään ne hipit levyksi. En tosin suosittele tätä viimeistä vaihtoehtoa.Joo vittu mun naapuriin on muuttanu kans jotain vitun pitkätukkahippejä jotka on viikonloput hiljaa ja sit dokaa arkena ja soittaa sitä vitun hippimusaa läpiyön ja huutaa. Saatana pitää omassa kotona nukkua earit korvilla, vitun pellet tekis mieli laittaa ne levyiks. Menis vitun köyhät töihi ja tekis ittellensä jotain, on niin vitun rumia äijiä ja saatanan vitun tyhmiä. VITTU
no jes :(huomenna tulee kuudes päivä kipeenä. tällä hetkellä kuume nousussa ja hengittäminen raskasta, nenä tukossa ja yskittää. Toinen ojentaja pidemmän aikaa kipee.
Ketuttaahan se tämmönen parin viikon välein sairastelu ! mikäköhä maksaa..
Jos huomenna menis lääkärille ku alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa
Minkälaisella budjetilla olet liikenteessä?