Ensinnäki, mä aattelin kyllä viettää yksin joulut viinapullon merkeissä, nautiskella tequilashotteja, lonkeroa, ja ostaa vaikka vielä jouluksi litran leka itäviinaa, paistaa aurajuusto-kinkku-pekoni pizzaa ja käydä ehkä joulupäivänä sukulaisilla syömässä perinteistä joulupäivän lounasta niitten kanssa. Tapanina lähen varmaa kattelee josko löytyis joku sopiva tyttö. Ei oo nimittäi kivaa näinkää, juhlapyhinä tulee jotenkin ihan hirveä olo, ja yksinäinen, en todellakaan halua viettää sellaisia, sillo kaipaa naista elämääsä. Viime jouluakaa en viettäny sillon tapailemani tytön kanssa, mutta mesetettii koko ilta :haart: Kuitenkin mul on ollu perinteenä teinistä saakka olla joulu kännissä, ja sen suon itselleni vaikken muuten oikein enää viinasmies olekaan. Keskiviikkoon vois lähtä kyllä kattelee taas itellesä naista.. vituttaa kyllä välil, mut toisaalt piristäähä se itsetuntoa ku kuitenki pystyy lähestymää vaikka Tea Hiillostetta, erään tyttöbändin kitaranvinguttajaa tai Hayden Panettierea jos ne sattuis samaa paikkaa tulemaan.... Toisaalta ku eipä tuu niitä perhosia koskaan vatsaan, eikä mitenkää jännitä, ku on iha tarpeeksi vongannu elämässää jo, ni ei saa sitä fiilistä mitä ihanan ihmisen lähestymisestä muut saa, Eikä tuu pettyny olo pakeistakaa, sattuu tekevälle.. Vituttaa se ettei kyl oo onneakaa. Muistan jotenki nii elävästi ku 6.luokal menin ihastuttavalle vaaleaverikölle meidän luokalt juttelee koulun diskossa, ni pelotti suorastaa se, sydän hakkasi ja se oli aivan ihana tunne, adrenaliinirushi. Sen jälkee ei koskaa oo tullu sellasta, teininä ihastuin yhtee, jota en saanu aikasiks mennä tekemään mitään sen etee, ku olin edellisenä kesänä saanu tosi vitun nolot pakit varatulta tytöltä, ja menettäny maineeni, ni sillo päätin, ku se vietii nenän eest, ettei koskaa.. sen jälkee ollaaki oltu aktivistei.
edit.: en mä petikumppaneita oo koskaa ettiny, ei mua kiinnosta, vaa mä haluan kyllä pitempii suhteita.