Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mäkään en millään ymmärrä jouluna ryyppäämistä. Yhteisoloa ja iloista meininkiä ja turinaa se joulu on, ryyppääminen pilaisi täysin ainakin oman joulun. Kyllä mä viinilasin ruoan kanssa otan, ja muut ottaa ruoan päätteeksi konjakkia, mutta enempää en missään nimessä haluaisi. Känni jouluaattona, ei sovi munkaan ajatusmaailmaan millään tasolla.

Vitut se mitään pilaa. Mäyräkoira ja pari siivua kunnon viskiä ajaa asian. Sitten voi sanoa asiat suoraan sukulaisille.

No hitto :( surkeata lukea tällaista! Heillä varmaan joulunakin vedetään sitten turpiin.
Viimeksi kun poliisit kävi niin olivat hiljaa pari kuukautta mutta nyt marraskuussa taas enenevässä määrin lisääntynyt tuo tappelu ja metelöinti.
Olen ollut yhden joulun kotosalla ja kyllä siellä aika metakka oli.
Jonkun aikaa olen itsekkin tässä sormien läpi katellut tuota touhua mutta nyt vaan poliisia ja valitusta kehiin niin perkeleesti.
Luulis että poliisit ihan viran puolesta joutuvat tuosta tapauksesta ilmoittamaan jonnekkin?

niin, niin.
nyt niitä jamppoja kehiin?
Joo, pitää soittaa ja sanoa, että "nostappa se markka ja pane video youtubeen, just for me".
kun suurimmalla osasta saleja se 100kg tuntuu olevan kuitenkin jo ihan hyvä tulos. minkä painoiselle vaan.
Ei ole pakko uskoa, mutta koitan tässä sanoa, ettei se mitenkään ole mahdotonta...Varsinkaan jos on sattunut treenaamaan rintaa enemmän kuin muita lihasryhmiä (perinteistä RHP-meininkiä).

Ja kyllä, markka on kova tulos salilla.

Mulle riittää se, että tiedän itse etten puhu paskaa. En jaksa enempää vääntää kättä tämän asian tiimoilta. :piis:

niin, niin.

nyt niitä jamppoja kehiin?

kun suurimmalla osasta saleja se 100kg tuntuu olevan kuitenkin jo ihan hyvä tulos. minkä painoiselle vaan.

Eipä tuo nyt mikään ihmesuoritus ole penkata 100kg 60 kilosena, jos treeniä on muutama vuosi takana, ja paino ei ole vain syystä tai toisesta noussut.

Eipä tuo nyt mikään ihmesuoritus ole penkata 100kg 60 kilosena, jos treeniä on muutama vuosi takana, ja paino ei ole vain syystä tai toisesta noussut.
Toisella kaverilla oli rasvat siinä 5 % tienoilla ja eniten kehitystä rintalihaksissa. :rolleyes: :D

Muttei sen enempää. menee taas nahisteluksi.

:offtopic:
no turhaa tästä nyt alkaa vänkäämään. perusjampan tulos se ei kuitenkaan ole. ei ole kysymys etteikö siihen joku pystyisi koska se on tiedossa että monikin siihen pystyy. tiedän minäkin 55-60kilosen joka penkkaa noin 140kg raw joten se siitä. kiertää solttu kisoja joissa menestynyt erinomaisesti.

Kun olin ekan kerran kun olin salilla(tämä sali oli huono ja laitteet vanhanaikaisia) , siellä oli joitakin nuorempia kavereitani myös. Sitten tein taljaa(vaikka en tiennyt mitä sillä pitää tehdä), mutta tein silti suhteellisen oikein. Sitten lähdin vähäksi aikaa muihin laitteisiin enkä nähnyt mitä nämä muut tekivät. Sitten joku heistä sano että teki tuossa laitteessa 70 kg. Sitten minä rupesin yrittämään mutta en saanut ja joku heistä sano että sitä pitää vetää. En saanut sitä vieläkään oikein liikkumaan, ja kaikki nuoremmat pojat auttoivat minua vetämään sitä. Vedimme sen niin pitkälle kuin oli mahdollista. Sitten yhtäkkiä kaikki muut paitsi minä päästivät irti. Lennän kolme metriä tuon minua puolet painavamman painon mukana ja törmäsin laitteeseen. Sitten keräilin maassa ja joku niistä sanoi:
Olit sittenkin oikeassa, sitä ei pidä vetää. Isäni oli täällä mukana ja sen jälkeen ei vähään aikaan käyty salilla.

Ensinnäki, mä aattelin kyllä viettää yksin joulut viinapullon merkeissä, nautiskella tequilashotteja, lonkeroa, ja ostaa vaikka vielä jouluksi litran leka itäviinaa, paistaa aurajuusto-kinkku-pekoni pizzaa ja käydä ehkä joulupäivänä sukulaisilla syömässä perinteistä joulupäivän lounasta niitten kanssa. Tapanina lähen varmaa kattelee josko löytyis joku sopiva tyttö. Ei oo nimittäi kivaa näinkää, juhlapyhinä tulee jotenkin ihan hirveä olo, ja yksinäinen, en todellakaan halua viettää sellaisia, sillo kaipaa naista elämääsä. Viime jouluakaa en viettäny sillon tapailemani tytön kanssa, mutta mesetettii koko ilta :haart: Kuitenkin mul on ollu perinteenä teinistä saakka olla joulu kännissä, ja sen suon itselleni vaikken muuten oikein enää viinasmies olekaan. Keskiviikkoon vois lähtä kyllä kattelee taas itellesä naista.. vituttaa kyllä välil, mut toisaalt piristäähä se itsetuntoa ku kuitenki pystyy lähestymää vaikka Tea Hiillostetta, erään tyttöbändin kitaranvinguttajaa tai Hayden Panettierea jos ne sattuis samaa paikkaa tulemaan.... Toisaalta ku eipä tuu niitä perhosia koskaan vatsaan, eikä mitenkää jännitä, ku on iha tarpeeksi vongannu elämässää jo, ni ei saa sitä fiilistä mitä ihanan ihmisen lähestymisestä muut saa, Eikä tuu pettyny olo pakeistakaa, sattuu tekevälle.. Vituttaa se ettei kyl oo onneakaa. Muistan jotenki nii elävästi ku 6.luokal menin ihastuttavalle vaaleaverikölle meidän luokalt juttelee koulun diskossa, ni pelotti suorastaa se, sydän hakkasi ja se oli aivan ihana tunne, adrenaliinirushi. Sen jälkee ei koskaa oo tullu sellasta, teininä ihastuin yhtee, jota en saanu aikasiks mennä tekemään mitään sen etee, ku olin edellisenä kesänä saanu tosi vitun nolot pakit varatulta tytöltä, ja menettäny maineeni, ni sillo päätin, ku se vietii nenän eest, ettei koskaa.. sen jälkee ollaaki oltu aktivistei.

edit.: en mä petikumppaneita oo koskaa ettiny, ei mua kiinnosta, vaa mä haluan kyllä pitempii suhteita.

Olivat heittäneet jotain liukkaria tankoon. Onhan se helpompaa laittaa painot paikalleen.
Tein 60kg:lla kyykkyä ja se toinen 20kg:n palikka liukuu monta senttiä, kun nostin tangon olemattomaan niskaani.

Okej, lukot päihin.
Enkä tietysti vääntänyt lukkoja tiukalle. Lukot lähti liikkeelle.

Ja kaikki jannut yritti olla katsomatta.

Ei mul oo oikee muita kiinnostuksia, ku naiset, autot ja kauppatieteet, fysiikka, sähköasiat, autotekniikka, sosiaalipsykologia ja saksan kieli ja kulttuuri.. Kauppatieteistä kiinnostaa rahoitus, laskis ja kansantaloustiede, fysiikassa ehdottomasti eniten törmäykset, lentoradat ja aerodynamiikka, sitte ydinenergia ja sähköasiat, sosiaalipsykologisesti kiinnostaa naissuhteet, ja naiset yleesä, ja niitten suosion hankinta, saksassa taas kieli, ja kulttuuri ja maana saksa on mun numeroykköskohde, missä olen käynykki 8 kertaa.. ja kahta vaille kaikissa osavaltioissa.

vituttaa silti oikeestaa ainoostaa elämässä se etten opiskele sitä mitä kiinnostaa, ja oon väärällä alalla väärässä paikassa, ja se ettei mulla ole naista. mä haluun vaa tehä jonku kivan tosi onnelliseksi.

edit: jos tuolla tosiaa pahoinpidellään 15vuotiasta tyttöä, niin ilmoitus lastensuojeluviranomaisille olisi paikoillaan!

Ei perkele! Lainasin kaverille pari kk sit GTA San Andreaksen ja nyt se lainas sen toiselle kaverille milt se tuskin tulee ehjänä takasi :curs:

Indica.. Sun naisihanne on aivan liian kiltti jos meinaat saada tulosta baarista. Vinkki: Kokeile nettiä. Eikä siis mitään deittipalvelua, vaan tutustut esim. chatissa ihmisiin ja katsot sitten "livenä" mihin asiat johtaa... Ihan normaaleja ihmisiä netissäkin on. Varsinkin chateissa.

Tsemppiä :thumbs:

huomenna tulee kuudes päivä kipeenä. tällä hetkellä kuume nousussa ja hengittäminen raskasta, nenä tukossa ja yskittää. Toinen ojentaja pidemmän aikaa kipee.
Ketuttaahan se tämmönen parin viikon välein sairastelu ! mikäköhä maksaa..
Jos huomenna menis lääkärille ku alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa

Pieni vitutus, että muistaakko flikka mitään tärkeetä perjantaista :D
Sano kyllä et tarpeeks muistaa, mutta muistaako silti, kun aika seis oli...
Täytyypi kysyä suoraa..

Soittelin taas kerran eilen illalla alakertaan poliisit. Nyt kyytiä sai perheen 15v tytär.
Rappukäytävään joutui karkuun juoksemaan kun humalainen isä hieman kertoi ettei kannata aukoa saatanan lehmä.
Äiti katteli kylmästi päälle.
Poliisit tuli ja isäntää vietiin. Tämän jälkeen kaksi poliisia piti puhuttelua äidille jotain 20min.
Kun olivat lähteneet niin tytär aloitti parkumisen ja äiti vaan tylyttää että koko homma sen tyttären vika.
Että tällainen lauantai-ilta.
Saivat vissiin kaksi päivää sitten viimeksi kirjallisen varoituksen tuosta melskaamisesta.
On se kumman vaikiaa saada ihmisiä vuokra-asunnosta ulos metelöinnin takia.
Tämä nyt siis toinen kerta kun olen tuonne polisiit kylään pyytänyt.
Huomenna jos sille isännöitsijälle soittelis. Sekin on vaihtunut jo kolmasti tässä.
Hyvä että sentään jaksat soittaa, moni jättäis soittamatta. Eli siinä mielessä olisi huono jos ne muuttaisi pois, ei välttämättä seuraavassa paikassa ois kukaan soittamassa poliisia kun tytär saa nyrkistä.

Back
Ylös Bottom