Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep jep niin ne toiset kusee ja paskantaa housuihinsa,lattialle ja pyyhkii jätöksensä käsiinsä...Outoa eli niiden ja pultsareiden välillä ei juuri ole eroa...Onneksi olkoon!!!!

Tollanen ylihygienisointi on turhaa, koska jos elää 24/7 steriilissä ympäristössä ja saa kuin saakin pöpön esim. toisen ihmisen aivastaessa niin lopputulos on flunssa tms.

Vastustuskyky kasvaa, kun niitä pöpöjä saa tasaisesti esim. omista pesemättömistä käsistä. Tunnustan olevani melko laiska pesemään käsiäni mutta jos kusen käsilleni jopa minä pesen ne:D

Vituttaa jo pikkuhiljaa tää kotona käkkiminen: ukko on jälleen ulkomaanreissulla ja mä lasten kanssa kotona ja lapsenlikasta saa vain haaveilla. Työkavereilta puskee viestiä, että pääsetkö illalla mukaan bilettään..:curs: Voihan video, pitää vissiin ruveta siivoamaan, kun ei täs muutakaan pysty tekeen:(

niin ja edittiä sen verran, että tilanne on on ollut sama melko monta kuukautta, pikkuhiljaa sanonta mökkihöperö alkaa käymään tutuksi

JESSUS. Kävin hammaslääkärillä hammaskivun takia. Se sitte jotai siellä otti paikkaa pois ja pisti uutta tilalle. ja kuinka ollakaan, se särky tuli TAAS ku puudutus lakkas !!!!!! VOI VITUN KYRPÄ. Kaikenlisäks sitä uutta paikkaa vihloo niinmaanperkeleesti. Miksei kukaan osaa hoitaa tätä mun hammasta kuntoon :(

Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...

Hahhaa!

Mua vituttaa nykyinen empireleikkausmuoti ihan kympillä. Varsinkin empiretunikat näyttää äitiysvaatteilta jos kuppikoko on isompi kuin a.

Mulla on v*ttu aa-kuppi ja silti nuo näyttää äitiysvaatteilta! Ja pillifarkut, ei saatana! Kerran erehdyin kokeilemaan (vahingossa) ja meinasin kuolla nauruun seppälän pukukopin peilin eteen.

Rättikaupassa kerran mulle juteltiin, että miten on hyvä kun nykyisin tuo muoti on sellaista, ettei ole paidat niin istuvia vaan laskeutuu suorana/lörppänä vyötärölle. Ei s**tana! Tuollaisessa suorana laskeutuvassa tiimalasikroppainen näyttää läskiltä, kun vyötärö, kropan kaunein (tai kropan kauniiksi tekevä) kohta on piilossa! Ei v*ttu. Nyt alkoi v*tuttaa. Ensi viikolla oli tarkoitus lähteä shoppailemaan vaatteita, mutta taidanpa jättää väliin kun menee kuitenkin hermot. :curs:

Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...

Mulla taas tippu kaks rahkapurkkia matkalla kotia. Pussista piti piettää kiinni koko loppumatka , jotta enenpää ei päässyt tippumaan.
Oli melkolailla kusi sukassa. Vittu.

Vituttaa suunnattomasti muljahdukset sydänalassa, eli ne perinteiset vaarattomat rytmihäiriöt. Välillä saa olla viikkokausia rauhassa mutta sitten pamahtaa saman illan aikana useita ja siinä sitten on paniikkihäiriön partaalla ihmettelemässä että mitä hemmettiä. Pitää varmaan taas käydä lekurilla tutkituttamassa röörit, viimeksi 2001 noita ihmeteltiin perusteellisesti eikä silloin mitään näkynyt.

Vituttaa yks kylän läski kuningas. Ennen oltii kavereita mu nyt ei jaksa kattoa mäen tajua miks sen pitää saada mut ihmisten edes noloks. Äijä jumalauta haukkuu mun elämän tyyliä. Mä en sentään ole mikään vitun nuorisorikollinen ja työtön kuin se! Sille vitun läskille äiti maksaa kaiken et perkele et tollasen vittuilua ei jaksa vaan kuunnella kun mies on ite niin vitun turha paska!! Helpotti :)

Onnela on aivan järkyttävä paikka. Ei enää ikinä sinne. Ainoa plussa oli että päästiin sisälle vip-jonossa, kun samaanaikaan pääjonolla oli pituutta noin 100 metriä.

Viime treenikerralla tein tiukan kuuden toiston sarjan penkkiä kärpänen nenässä.

Olen itsestäni hyvin ylpeä, koska yleensä jos tapahtuu jotain mukamas-hauskaa kesken sarjan, niin repeäminen on välitön.
Nyt kuitenkaan keskittyminen ei herpaantunut ja sain sarjan tehtyä loppuun vaikka kärpänen lensi sieraimeen jo ekan toiston jälkeen. Aika syvällekki vielä.
Hittolainen.. Tolla asenteella pitääkin treenata! *respect*

anteeksi, ei sais nauraa, mutta tämän tilanteen oisin halunnut nähdä :D

Mulle kävi maitojen kanssa kerran sama homma...Silloin vitutti.

mulla tuli tossa alaselkä syyslomalla kipeeks, enkä ollu yhtään mitää. Sillon oli viime salikerrastaki ainaki 4 päivää. Tässä käyny sit kerran viimeviikolla vähä olkapäitä treenaamassa ja alaselkä täysin kunnossa. Ja TÄNÄÄN toinen puoliselästä kipeeks ku innostuin vähän ku pelasin pesistä nindendo Wii:tä. Perkele jos toi ei oo huomiseks kunnossa kun vihdosta viimein ehtis salille...

Back
Ylös Bottom