Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai ollut Seppälä?Vaatekaupat ja etenkin ne vaatteet siellä!:curs:
Hahhaa!
Mua vituttaa nykyinen empireleikkausmuoti ihan kympillä. Varsinkin empiretunikat näyttää äitiysvaatteilta jos kuppikoko on isompi kuin a.
Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...

Hittolainen.. Tolla asenteella pitääkin treenata! *respect*Viime treenikerralla tein tiukan kuuden toiston sarjan penkkiä kärpänen nenässä.
Olen itsestäni hyvin ylpeä, koska yleensä jos tapahtuu jotain mukamas-hauskaa kesken sarjan, niin repeäminen on välitön.
Nyt kuitenkaan keskittyminen ei herpaantunut ja sain sarjan tehtyä loppuun vaikka kärpänen lensi sieraimeen jo ekan toiston jälkeen. Aika syvällekki vielä.
anteeksi, ei sais nauraa, mutta tämän tilanteen oisin halunnut nähdä :DHelvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...
Mulle kävi maitojen kanssa kerran sama homma...Silloin vitutti.Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...