Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep, itelläki on nyt ollut kaks kuukautta Isoja virheitä laskuissa ja aspaan ei saa yhteyttä. Just eilen tuli taas muistutus että lasku pitäs maksaa, vaikksen sen ihan ajoissa olen maksanut. Viimekuisessa laskussa oli myös toissakuun summa mukana vaikka senkin olen jo maksanut aikoja sitten :curs:
Hahahahaha! Huvittavinta tuossa on se kun valitaan numeroilla että millä alueella Elisan laajakaistasi sijaitsee. Pääkaupunkiseutu, jossa suurin määrä asiakkaita onkin sitten niinkin kaukana kuin viimeisenä vaihtoehtona, eli KUUDENTENA! Ei helvetti tosissaan!

Voi vitun velkalaiset :curs:!...tänään oli erään henkilön puhe maksaa velkansa takaisin. Mutta vitut sillä mitään rahaa ole!!!.

Ukki joutunut taas vaihteeksi teholle. Tosin tällä kertaa on ilmeisesti sen verran huonossa kunnossa että tuskin enää herää. Sellaista se elämä on. Yllättävää sinällään ettei herättänyt mussa mitään kovin suuria tunteita, mutsi nyt tuntuu olevan ihan rikki tietenkin.

Otan osaa. Sama juttu, mutta vaan päivää aiemmin ja mummu kyseessä. Nyt ei oo sitten enää yhtäkään isovanhempaa jäljellä. Kyllä vähän kaduttaa, ettei pitänyt enemmän yhteyksiä...

Koko viikon fiilistellyt irkkupubiin lähtöä.. nytkun on perjantai niin tietenkin väsyttää niin perkeleesti ettei tästä päivästä taida tulla mitään.

EDIT: Ois vitun kova jos voisi ryypätä maanantaina, nukkua pitkään sunnuntaina ja potea krapulaa lauantaina. Menis vähän niinku päinvastoin.

Koko viikon fiilistellyt irkkupubiin lähtöä.. nytkun on perjantai niin tietenkin väsyttää niin perkeleesti ettei tästä päivästä taida tulla mitään.

EDIT: Ois vitun kova jos voisi ryypätä maanantaina, nukkua pitkään sunnuntaina ja potea krapulaa lauantaina. Menis vähän niinku päinvastoin.

Sano Mikolle terkkuja. ;)

Vaatekaupat ja etenkin ne vaatteet siellä!:curs:
Mä valmistaudun jo nyt etsimällä jotain kivaa toppia pikkujoulutuksiin ja kaikki kivat on liian pieniä -TISSIT EI MAHDU!!!:curs::curs::curs:
Millaisille lankuille ne kaikki on tehty? Sellaiset säälittävät postimerkit etumuksissa jotka nyt just' ja just' nännit peittää. KAIKKI vähänkään sopivat topit on kaikki samanlaisia ja tylsiä. Olenko mä perkele aina jossain vitun halternekissä?

Tai sitten rintaliivit ei mahdu alle - no ilmanko mä sitten olen saatana? Löllyn riipputissinä kuin lehmä? Kun ei mulla "valitettavasti" ole niitä keinotekoisen näköisiä silikonipalloja jotka pysyy samassa naurettavassa asennossa vaikka pääalaspäin riippuisi. Joo, vittu anteeks vaan ihan saatanasti, mutta ne kumipallot ON RUMIA.
Haistakaa vaan vittu ihan kaikki!:curs:

AAAARGH!!!

EDIT ja jos mä nään jollain samanlaiset vetimet kuin mulla, TAPAN!

KUOLEMA KAIKILLE!:curs:

miten niin söpöä? Kauheeta se on

Ultimecia: ei ole hooämmän liivejä, eihän ne mahdu mulle mitenkään. Onkin muuten taas NIIIIN ihanaa kun liiviostoksille menee vähintään 50€ kun ainoa paikka on erikoisliike.

voi perkeleen perkele että ovatkin kalliita..onhan ne sitten kyllä kestäviäkin

Ei se white trash ole ainoa vaatetyyli. Kyllä tissikkäillekin löytyy vaikka mitä, jos suostuu ottamaan leveämmät olkaimet kuin 0,5 cm. Ja liivit jostain muualta kuin hooämmältä.

Vaatekaupat ja etenkin ne vaatteet siellä!:curs:
Mä valmistaudun jo nyt etsimällä jotain kivaa toppia pikkujoulutuksiin ja kaikki kivat on liian pieniä -TISSIT EI MAHDU!!!:curs::curs::curs:
Millaisille lankuille ne kaikki on tehty? Sellaiset säälittävät postimerkit etumuksissa jotka nyt just' ja just' nännit peittää. KAIKKI vähänkään sopivat topit on kaikki samanlaisia ja tylsiä. Olenko mä perkele aina jossain vitun halternekissä?

Tai sitten rintaliivit ei mahdu alle - no ilmanko mä sitten olen saatana? Löllyn riipputissinä kuin lehmä? Kun ei mulla "valitettavasti" ole niitä keinotekoisen näköisiä silikonipalloja jotka pysyy samassa naurettavassa asennossa vaikka pääalaspäin riippuisi. Joo, vittu anteeks vaan ihan saatanasti, mutta ne kumipallot ON RUMIA.
Haistakaa vaan vittu ihan kaikki!:curs:

AAAARGH!!!

EDIT ja jos mä nään jollain samanlaiset vetimet kuin mulla, TAPAN!

Nyt kyllä :kuvia: niistä topeista:D.

Miehenä voin sanoa, että isot rinnat ja toppi on harvoin paras yhdistelmä.

Hahhaa!

Mua vituttaa nykyinen empireleikkausmuoti ihan kympillä. Varsinkin empiretunikat näyttää äitiysvaatteilta jos kuppikoko on isompi kuin a.

Hehe, tuo muuten pitää paikkansa :D Olen kokeillut ja kerrasta uskoin ettei ole mun vaate. Tulihan ainakin äidillinen olo:rolleyes:...

EDIT: Modified: ei mulla onneksi isot ole, ympärysmitta vaan on sen verran pieni että sen suhde tekee ongelmia.

Hahhaa!

Mua vituttaa nykyinen empireleikkausmuoti ihan kympillä. Varsinkin empiretunikat näyttää äitiysvaatteilta jos kuppikoko on isompi kuin a.

Hoho, niin totta. Tuli kerran koitettua ja tais päästä sovituskopissa suusta "hui perkele" :lol2:

Millon se nenäpäivä oikeen on?, jos kävis vittu nenille laittamassa noita velkalaisia :curs:

Hoho, niin totta. Tuli kerran koitettua ja tais päästä sovituskopissa suusta "hui perkele" :lol2:
Joskus oon kadulla noita katellu ja ihmetelly, että mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka kattoo itseään sovituskopissa sellainen rätti päällä ja miettii, että "Jes! Tän mä otan!" :rolleyes: :D

Joo, muakin vituttaa parin viimeisen kauden muoti. Myös housujen osalta. Meidän persjalkaisten ja leveäperäisten vartalon parhaita puolia kun ei oikein korosta pillifarkut korkealla vyötäröllä :curs:

Vituttaa koulun toiminta: Luulisi että jos kerta kunnon opintojenohjausta ei saa, niin opettajat sentään merkkaisivat suoritetut kurssit yms. jotta pystyisi vähän tietäisi missä mennään.

Nimim. 5.12 pitäisi saada lakki ja kaikki on vituillaan.:david:

Hehe, tuo muuten pitää paikkansa :D Olen kokeillut ja kerrasta uskoin ettei ole mun vaate. Tulihan ainakin äidillinen olo:rolleyes:...

EDIT: Modified: ei mulla onneksi isot ole, ympärysmitta vaan on sen verran pieni että sen suhde tekee ongelmia.

Nyt niitä :kuvia: tai sitten lähet face to face :kippis1:

Back
Ylös Bottom