Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituiksi meni treenit. 10h tietokoneella istumista ja päälle salille = migreeni tms. helvetillinen hedari. Osittain varmasti johtuu siitä, että tein about tokaa kertaa elämässäni kyykkyä smithissä ja tanko painoi hartijoita vittumaisesti. Kuinka paljon sitä pitäs kannatella vai saako se ihan levätä tossa niskanpäällä? Mä en vaan osaa. Kele.

Meikäläiselläki alkuu tuppautu kipeytymää pahasti pää. Se tanko saa pötkötellä rennosti siinä epäkkäitten päällä/takana tai miten nyt joku sattuukan luokittelemaan tuon. Enkä tekis smithissä...

Menipäs OT:ks niin palataan aiheeseen.

Vituttaa kun mikään ei kelpaa yhtään kenellekkään. Oot niin tai näin nii kaikki on aina väärin.!

Syysloma on se ajanjakso, jolloin ehdit käydä töissä samaan aikaan muun toimiston kanssa etkä istu siellä kuudelta perjantai-iltana. Eli sama kuin kesäloma. Terveisin nimimerkki "vittu kun tää opiskelu on elämän parasta aikaa".

Kyllä tosiaankin.
Saa käydä vain töissä, eikä tarvitse ensin koulussa hillua.
Eli nyt päivälle vain töitä ja iltasella päättötyötä.
No pienoinen rykäsy ja sitten ei tarvitsekkaan enää kuin käydä töissä, sillä oletuksella ettei lähde minnekkään enää jatkamaan opiskeluja.
Sitähän jäisi aikaakin jos kävisi vain töissä.

eilen salilla nähtyä:

Muutama ~keski-ikäinen mies, joista yksi kunnolla treenatun näköinen ja loput perus toimistojampan oloisia. Tää treenattu tekee hauiskääntöä tangolla ja pitää suhteellisen kovaan ääneen semmosta yleistä ähinää ja puhinaa, toteaa jossain vaiheessa että ei enää mene. Pitää hetken tauon(joku 1s) ja kysyy että puuttukos kympistä vielä yksi? myöntävän vastauksen jälkeen kuuluu kovaan ääneen joku valittu kirosana ja äijä jumppaa kovaa ähisten vielä kerran.

Sama treenattu mies personal trainerina:

-Treenattu mies huutaa: Perkele, menee, puserra, puserra!
Treenattu mies nostaa toimistojampan tangosta hieman avustaakseen, toimistojamppa n. 90 asteen takakenossa toinen jalka melkein ilmassa(varpaillaan seisten, voit kuvitella kuinka tuskaisen näköistä) ja hampaat irvessä. Lopulta saa viimeisen toiston tehtyä.

-Treenattu mies kehuu suoritusta: sekalainen kasa kirosanoja kovaan ääneen + lopuksi kehu tyyliin "helvetin hyvin"

-suuri osa salista jäi ihmeissään seuraamaan suorituksia :D näillä miehillä treenit aina jotain tätä luokkaa äänentoistoltaan ja tavoiltaan. Ainakin asenne kohillaan :)

Ei ou ylikuntoa.
Vähän unta ja lisää laiskuutta, aiheuttaa koulu.
Niin, ei vielä.. Liikaa treeniä, liian vähän palautumista ja vielä liian vähän unta, lisätään vielä koulun aiheuttama psyykkinen rasitus ja kohta maataan sängyn pohjalla voimattomana tekemään mitään. Itse toki parhaiten tiedät, missä mennään mutta minä en ainakaan henkilökohtaisesti lähtisi (enää toista kertaa...) liikaa rehkimään, mikäli on havaittavissa selviä uupumisen merkkejä. Joku viikon treenitauko nyt ei pitkällä tähtäimellä vaikuta yhtään mihinkään, eikä varsinkaan niin paljoa että sen takia kannattaisi itseään loppuun polttaa.

Mutta kuten sanottua, sinä sen paremmin tiedät.

Vilpertt, millähän salilla mahtoi sattua? Kuulostaa jotenkin pirun tutun oloisilta jannuilta, ihankuin oisin joskus itekkin todistanu vastaavaa.

Niin, ei vielä.. Liikaa treeniä, liian vähän palautumista ja vielä liian vähän unta, lisätään vielä koulun aiheuttama psyykkinen rasitus ja kohta maataan sängyn pohjalla voimattomana tekemään mitään. Itse toki parhaiten tiedät, missä mennään mutta minä en ainakaan henkilökohtaisesti lähtisi (enää toista kertaa...) liikaa rehkimään, mikäli on havaittavissa selviä uupumisen merkkejä. Joku viikon treenitauko nyt ei pitkällä tähtäimellä vaikuta yhtään mihinkään, eikä varsinkaan niin paljoa että sen takia kannattaisi itseään loppuun polttaa.

Mutta kuten sanottua, sinä sen paremmin tiedät.

Tottakai nämä on henk. koht. juttuja mutta omasta mielestä kyllä se kroppa kestää aika kovaa rankaisua melko pitkään ilman mitään ylikuntoa. Murentajankin ressiin auttanee yksi tai kaksi kunnolla nukuttua yötä ja kouluressin vähentäminen, turha sitä ylikuntokorttia on heti vetää esiin.

Tottakai nämä on henk. koht. juttuja mutta omasta mielestä kyllä se kroppa kestää aika kovaa rankaisua melko pitkään ilman mitään ylikuntoa. Murentajankin ressiin auttanee yksi tai kaksi kunnolla nukuttua yötä ja kouluressin vähentäminen, turha sitä ylikuntokorttia on heti vetää esiin.

totta. joku 3kk tuollaista jos nyt ei ihan överiks vedä niin ei välttämättä edes huomaa vielä ylikuntoa.

Se on kova kun tuon yhden salin omistaja(sellanen hippi, imo) tulee välillä soittaan kitaraa sinne salin puolelle.. :D

eilen salilla nähtyä:

Muutama ~keski-ikäinen mies, joista yksi kunnolla treenatun näköinen ja loput perus toimistojampan oloisia. Tää treenattu tekee hauiskääntöä tangolla ja pitää suhteellisen kovaan ääneen semmosta yleistä ähinää ja puhinaa, toteaa jossain vaiheessa että ei enää mene. Pitää hetken tauon(joku 1s) ja kysyy että puuttukos kympistä vielä yksi? myöntävän vastauksen jälkeen kuuluu kovaan ääneen joku valittu kirosana ja äijä jumppaa kovaa ähisten vielä kerran.

Sama treenattu mies personal trainerina:

-Treenattu mies huutaa: Perkele, menee, puserra, puserra!
Treenattu mies nostaa toimistojampan tangosta hieman avustaakseen, toimistojamppa n. 90 asteen takakenossa toinen jalka melkein ilmassa(varpaillaan seisten, voit kuvitella kuinka tuskaisen näköistä) ja hampaat irvessä. Lopulta saa viimeisen toiston tehtyä.

-Treenattu mies kehuu suoritusta: sekalainen kasa kirosanoja kovaan ääneen + lopuksi kehu tyyliin "helvetin hyvin"

-suuri osa salista jäi ihmeissään seuraamaan suorituksia :D näillä miehillä treenit aina jotain tätä luokkaa äänentoistoltaan ja tavoiltaan. Ainakin asenne kohillaan :)

POWAAAAH! :rock:

totta. joku 3kk tuollaista jos nyt ei ihan överiks vedä niin ei välttämättä edes huomaa vielä ylikuntoa.

Bilettäminen ja kova treenaaminen on saatanasta.Mulla oli kausi kerra jossa mä laskin sen ryyppy ja krapulapäivän pitkään ns välipäiviks ja sillä tarinalla ei ollut onnellista loppua.

Enkä tekis smithissä (kyykkyä)...
Miks et?

Vituttaa jos ei voi edes saatana kunto-ohjaajaan luottaa. Meinaan vaan, että se sen tekemä ohjelma vaikuttaa kyllä hiukan epäilyttävältä...

Tulin juuri salille ku näin että joku pudottautuu leuanveto tangosta 20kg levy jalkojenvälissä lisäpainona toimien. Lisäpaino päätti sitten ottaa kiinni korokkeeseen josta leuanvetotankoon noustaan. Seuraavaksi kuului kiroilua ja kädet hakeutuivat miehellä haaroihin.

Treenasin ~3v sitten hullun lailla ilmasotakoulun lentäjäkurssin testejä varten (vaikkein niissä nyt mitään huippu-urheilijan kuntoa loppupeleissä vaadittukaan.), suurinpiirtein 3krt sali ja 3krt aerobinen / vko.:rolleyes: En nyt tarkkaan muista kauanko tuota jatkui, mutta jossain vaiheessa alkoi tökkimään koko homma todella pahasti, mutta enhän minä mitään taukoja malttanut pitää. Seuraavaksi oltiinkin sitten sängynpohjalla, aivan uskomattoman voimattomana ja pelkkä istumaan nousu nosti sykkeen jonnekin 150 hujakoille :wtf: Oli niin vittumainen kokemus, että nykyisin olen ollut ehkä vähän ylivarovainenkin tuon kanssa. :D

Mutta kuten sanottua, ei se ylikunto todellakaan helpolla tule ja itse sen parhaiten tuntee mikä on liikaa.

Treenasin ~3v sitten hullun lailla ilmasotakoulun lentäjäkurssin testejä varten (vaikkein niissä nyt mitään huippu-urheilijan kuntoa loppupeleissä vaadittukaan.), suurinpiirtein 3krt sali ja 3krt aerobinen / vko.:rolleyes: En nyt tarkkaan muista kauanko tuota jatkui, mutta jossain vaiheessa alkoi tökkimään koko homma todella pahasti, mutta enhän minä mitään taukoja malttanut pitää. Seuraavaksi oltiinkin sitten sängynpohjalla, aivan uskomattoman voimattomana ja pelkkä istumaan nousu nosti sykkeen jonnekin 150 hujakoille :wtf: Oli niin vittumainen kokemus, että nykyisin olen ollut ehkä vähän ylivarovainenkin tuon kanssa. :D

Mutta kuten sanottua, ei se ylikunto todellakaan helpolla tule ja itse sen parhaiten tuntee mikä on liikaa.

joo sehän tuossa on pahinta kun oireet huomaa, mutta ei vaan malta pitää taukoa. sit jälkiviisaana on helppo miettiä että miten ois kannattanut tehdä.

Back
Ylös Bottom