Indica ja sen katkera tilitys vähän joka ketjussa vituttaa tosi paljon.
Työilmapiiri vituttaa, samoin oma saamattomuus.
pakkohan ei ole lukea ja tottahan mies puhuu, ikävä kyllä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Indica ja sen katkera tilitys vähän joka ketjussa vituttaa tosi paljon.
Työilmapiiri vituttaa, samoin oma saamattomuus.
Siis mä oon niin samaa mieltä! Aina joku sankari tekee tän meidän duunipaikalla ja se haju ei edes lähde heti pois vaikka pisuaarin vetonappulaa painaisi. Yök.Mikään ei vituta niin paljoa kuin duunipaikan pisulaariin lorottaminen maanantaiaamuna kun jotakuta ei ole kiinnostanut painaa manuaalivetoisen pisulaarin vetonappulaa perjantaina klo 16.
Qseminen on varsin hankalaa kun hajusta johtuen joutuu samaan aikaan limboamaan Matrixista tutulla "dodging bullets" tyylillä (ks. alla).
![]()
Siis mä oon niin samaa mieltä! Aina joku sankari tekee tän meidän duunipaikalla ja se haju ei edes lähde heti pois vaikka pisuaarin vetonappulaa painaisi. Yök.
Ja jotkut ravistaa niitä kullikarvojaan siihen reunalle, hyi s**tanaJa yleensäkkin vituttaa se kun väki kusee reunoille ja ei ees viitsi pyyhkiä sitä jälkikätteen, niin vittumainen mennä vessaan ja ruveta toisten kusia pyhkimään pöntön reunalta :curs:
Ja yleensäkkin vituttaa se kun väki kusee reunoille ja ei ees viitsi pyyhkiä sitä jälkikätteen, niin vittumainen mennä vessaan ja ruveta toisten kusia pyhkimään pöntön reunalta :curs:
Kannattaisiko pitää hetki ihan totaalitaukoa? Ylikunto on perin vittumainen olotila...Väsyttää vittu... jaksaa käyä vaan 3krt viikos salil vaikka ohjelmas ois 5krt. Kesäl meni helpost mut nyt puhti pois.
ai nii vittu mikä syysloma?!?
Kannattaisiko pitää hetki ihan totaalitaukoa? Ylikunto on perin vittumainen olotila...
Tänään salilla joku kusi housuihinsa kapeeta lankkupenaa tehdessä.
Tänään salilla joku kusi housuihinsa kapeeta lankkupenaa tehdessä.