Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koulua käydään yleensä 5 päivää viikossa, eli se raha ei olisi sitä kolmea kymppiä kuussa per nassu vaan 20e/naama.
Katos perhana. En oo enää koulussa ja teen nykyään vuorotyötä, niin menee päivät sekaisin. :)
Sitäpaitsi, sanoit kolmekymmentä kymppiä. Se on kyllä melkoisen yläkanttiin ;)

T. Nti Punakynä
Tuossa kohtaa sattui ajatusvirhe, kun ensin olin muotoillut tekstin eri tavalla ja sitten lähdin muokkaamaan, niin kävi näin...:nolo:

Katos perhana. En oo enää koulussa ja teen nykyään vuorotyötä, niin menee päivät sekaisin. :)

Tuossa kohtaa sattui ajatusvirhe, kun ensin olin muotoillut tekstin eri tavalla ja sitten lähdin muokkaamaan, niin kävi näin...:nolo:

sulle vittuillaan ihan huolella...

Mikä minua vituttaa: Helevetin pankkiautomaattiammattilaisurpomummot. Jonotetaan automaatille ensin laukku olalla. Sitten kun oma vuoro tulee, niin:

Lyllerretään hitaasti siihen automaatille ja katellaan sitä ruutua ja mulkoillaan muita ihmisiä, että kukaan ei vaan näe mitä itse tekee. Sitten riisutaan hanskat ja viikataan ne johonkin säilöön. Sitten kaivetaan lompakko laukusta tarkistetaan tarviiko nostaa rahaa. Sitten etsitään kortti sieltä lompakosta.

Sitten vasta päästään ylipäätään asiaan... ja sitten muistellaan hiton hitaasti sitä numeroa ja luetaan käyttöohjeita. Sen jälkeen otetaan kuitti ja katotaan tili, jonka jälkeen kaikki uudestaan ja sitten kun rahat on lopulta kädessä, niin sitten ne asetellaan piilossa kaikkia kytäten lompakkoon ja lompakko laukkuun ja laukku olalle. Sitten niistetään nenä ja hanskat lopulta käteen. Sitten pitää perkele vielä mulkoilla kaikkia ja lähteä hirmu vauhtia karkuun.

Perkele kun automaatille mennään, niin se kortti on oltava kädessä kun sinun vuoro tulee. Sitten rahat nopeesti taskuun ja helevetin kyytiä pois siitä muiden tieltä! Jos ei ole jonoa, niin sitten ei hätää...

Sori vuodatus. Olin eilen automaatilla ja oli kiire...

^Tuosta tuli vuorostaan mieleeni se, kun jotkut mulkerot eivät tajua seistä tarpeeksi kaukana pankkiautomaatilla asioivan henkilön takana. Vaikkei sieltä se Tauno Tavis mitään näekkään mun leveiden hartioiden (lue: Miami Vice olkatoppausten) takaa, niin silti pientä kunnioitusta sille edessä olevalle. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään 5 metrin etäisyyttä, mutta joku järki kuitenkin.

VITUN VITUN VITUN ITSESTÄÄN TÄRKEITÄ TEKEVÄT IHMISET! :wall::wall:

Siis vittu kun yrittää tavoittaa eri firmoista ihmisiä, ja ne on olevinaan niin vitun kiireisiä, et ei pysty vastaa, ei pysty soittaa takas, eikä pysty vastaa mailiinkaan! Vitun URPOT! Ja puhutaan saman alan ammattilaisista, eikä mistään random tyypeistä. Ne saa palkkaa siitä et ne vastaa mun esittämiin kysymyksiin, ei siitä et ne leikkii kuuropiiloa. -TANA!

vittu tekis mieli lähteä samantien kävelemään töistä.

kyllä pomolle kelpais että oon tällä hetkellä alipalkattuna (harjoittelijan palkka, vaikka olen jo valmistunut) "tuntitöitä tarvittaessa" - nimikkeellä töissä, eikä työsopimuksen uudelleenkatsomisessa näytä olevan mikään kiire (kestänyt 2vko jo nyt siitä että toin kirjallisen todistuksen valmistumisesta)

aikaisemmin puheet oli sensuuntaisia että "nytkun allekirjoitat tän sopparin, niin se on voimassa tasan niin kauan kun et oo valmistunut. heti sen jälkeen tehdään korvaava vakkarisopimus"

no luulis pistävän vähän vauhtia kun kävin kysymässä luvan että voin laittaa pomon suosittelijaks cv:hen ja mainitsin hakevani myös muualle töihin..

vittu jos saan muualta paikan niin mielelläni maksan sopimusrikon korvaukset jos täällä ei rupea homma toimimaan pikimmiten.

Joku perkele on jättäny pesutuvan kuivaushuoneen puolilleen omia märkiä rättejään, voi helvetti eikö voi varaa kahta vuoroa jos tarvii sinne jättää. Nyt ei mahdu kaikki omat pyykit sinne. Meillä on siis systeemi että kaks vuoroo päivässä ja siis varanneella on koko helahoito omassa käytösä. Tän kerran annan armoa, ens kerral pyykit löytyy sitten käytävästä!!

Aivan vitun kauhea työpäivä. Helvetti että vituttaa kun luullaan olevansa joko vitun iso pomo et voi puhua muille kuin koirille. Jos ton yhen pikku hitlerin käytös ei muutu niin nyrkkiä annan :curs:

Vittu! Huomenna ruotsin koe ja olen lukenu taas aivan helvetisti:dance: Tais mennä uusintaan...

Kai sitä vois kerrankin postata jotain...

Kaveri aikeissa tehdä "voimakauden":

-"http://www.raneweb.net/treeniohjelmat/voimaohjelma.htm" (plus ei varmasti progressiosta yms. & safkasta tietoakaan, vaikka eihän tuo nyt ihan perseestä ehkä ole. itse tekisin tosin jotain muuta jos voimaa kaipaisin. mutta jotain kovia kutosia vipunostoja??)
- http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm tosta vähän kovempi setti
- "jonku painonnostajan ohjlema"
- "vitut"
- "no vittu kolme liikettä"
- "toi sun ohjlema kehittöää jotai kolmee lihasta"
- "kehittää koko kroppaa"
- "joopajoo"

*tässä mulla vaiheessa ei väkisin olo ja lopetan hyvien neuvojen antamisen*

:david:
:wall:

Ylinopeussakko. Tre, Kalevan puistotie, 62km/h neljänkympin alueella. Illalla klo 22.49. Onneksi meni vuoden 2005 verotuksen mukaan, olin tuolloin opiskelija, ja tulot sen mukaiset. Kuitenkin 115€. Vituttaa.:curs:

Pah

Polvesta vissiin kierukka mennyt osittain rikki. Ollut jo pari kuukautta. Ensin klassiset "odotetaan nyt tässä muutamia viikkoja" ja nappeja naamaan. Sitten lähete kunnalliseen ortopdeille. Kuinkahan kauan sitäkin skeidaa pitää odottaa? Varmaan monta kuukautta. Sitten se kaasupää lähettää taatusti magneettikuviin, odotetaan taas monta viikkoa. Sitten taas uusi aika varmaan ortopedille, lisää viikkoja. Sitten leikkausjonoon, kestää monta kuukautta. Olen jumalauta nuori urheileva mies. MITÄ VITTUA!? Haluun saatana hoitoa heti enkä vuoden päästä! KOhta joku molopää sanoo, että mene yksityiselle. MENEN JOS FYRKKAA TIPAHTAA PERSEESTÄ!

Ettäs tiiätte nii

Tuli huono omatunto kun ostin kaupasta valmiin einesleivän jossa vaaleeta leipää ja majoneesia.. :( Piti antaa se pois kun en voi syödä sitä..

"Joku" nussi pyörän ja toisesta pyörästä eturenkaan. Se toinen pyörä on ihan sama vaikka veivät, mutta miks vitussa se eturengas piti ottaa? No kai mannet tarvii niitäkin. Ps. olen taas entistä roturealistisempi.

selässä joku hermo niin jumissa että ahistaa ihan tosissaan. pitäis melkeen pyytää jotain toista työtuolia jos helpottais. ihme kun kotona paskoilla tuoleilla tätä ei esiinny mutta parin tunnin istumisen jälkeen töissä aina jämähtää.

Elämän pieniä vitutusaiheita: parkkisakko. Oma moka mutta silti ottaa päähän. Mielestäni vaikka ei olekaan kun 40€ sakko suuruudeltaan, niin siltikin aika kohtuuton rikkeeseen nähden... muutamasta metristä oli kyse eikä pirssini ollut kenellekään haitaksi.
Taitaapa meikäläisellä olla vitutuksen aiheet vähissä kun tämmöinen asia sieppaa :wtf:

Trukki koulutukessa tänään siirtelin tynnyreitä pois joista ajorata oli tehty. Nostin tynnyrin toisen tynnyrin päälle ja tynnyri horjahti ja kaatui. Reflexin omaisesti polvella ja käsillä vastaan. Uudesta kännykästä näyttö rikki, koulu ei korvaa, ei mene takuuseen. Siinä menikin sitten opiskelijan viimeiset rahat.

Kaveri peruutti viien tunnin odotuksen jälkee hups hei: "En ehikkää puntille."
Vitun kivaa. Nyt on jo sen verran väsyny et ei tuu mitää. Mee nyt sinne tekee +100:l sarjaa penkkii ilman varmistajaa... pakko kai.

Alkaa pikkuhiljaa näkymään elimistössä ja vähän muuallakin kolme viikkoa jatkuneet uniongelmat. Keskimäärin oon saanut nukuttua yössä sellaiset 5 tuntia, jotka eivät riitä mun kohdalla edes nimeksikään. Rupeaa jo vintillä viiraamaan; mikään ei kiinnosta ja masennusta rupeaa työntymään pintaan ja samoin kuin järjettömät mieliteot. Samalla myös vastustuskyky heikkenee ja kaiken maailman vatsapöpöt ja taudit pääsevät iskemään, nimimerkillä "viikon sisään toinen mahatauti" :jahas: . Ei tämä tämmöinen homma ole mistään kotoisin, kun lenkit ja puntit kusevat kuin viimeistä päivää ja tämähän on hyvä idea Pakkotoisto-Openia ajatellen...

Vituttaa, kun tämä pulju jossa oon duunissa tällä hetkellä on joku vitun läpikulkupaikka porukoille, kun eivät raukat jaksa kiertää kymmentä metriä.

Back
Ylös Bottom