Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyrkkeilijä, se on se yleisharha.

"Kaverit". Peruivat baarireissun ihan viimetippaan jo toista kertaa tällä viikolla:jahas:. Ja vittu mä menin sen takia ottamaan yhteensä 2 vapaata töistä, vaikka oon ihan rahaton. Vituttaa tollaset viimehetken "me päätettiinki peruu, mennään sit joku toinen kerta..."-ihmiset. Ai päätitte vai? Kiva kun mullekkin viitsitte ilmottaa ajoissa...

Älä välitä,se jätkä on törkyturpa.:(

VITTU! ilta piloil huomisen paskaduunin takia. Olis päässy kivojen tyttöjen kanssa baariin...

E: olis voinu jättää juomatki juomat

Tää vois myös mennä känni&ryyppy osioon. Dietin aikana mättöpäivä, rapeat ranskalaiset makkaroilla ja perunoilla. Pakki niin sekaisin kuin olla vaan voin. Sattuuko tätä muille dietin aikana? Voisi olla syynä sixteri jonka join tänään?

Eipä tuo tarvii ihmeempiä kun käy tuo pötsi protestoimaan. Jonkun aikaa kun nätisti syö ja yhtäkkiä vetäsee rasvamaustepaskat koneeseen niin kyllä se herkkua tekee monella. Laulanut täälläkin vatsa koko päivän ko. syystä....:david:

Ärsyttää kun työasiat pyörii mielessä. Tekis mieli mennä duuniin lukemaan sähköposteja mutta kun ei pysty kun vasta maanantaina. :|

Tiedän, että tämä on vanha, mutta pitääkö tuo saakeli banaanihymiö ängetä jokaiseen viestiin? Ilmeisesti aika moni täällä kaipaa banneja tai ehkä banaania "sinne".

No alun perin mua vituttaa tänään ankarasti kämpän sekaisuus. Muuttaminen prosessina - ei lopputuloksen kannalta - on paskaa. Todella paskaa. Jossain kohdin tulee vaihe, jolloin pakkaamatta on vain kaikkea epämääräistä sälää, ja muut tavarat ovat mikä missäkin ja jotain mitä tarvitsisi, on jo pakattu. Mulla on tuossa sohvalla pinkka CD-levyjä, joilta puuttuu kannet. Jossain ne on... vai pakkasinko vahingossa tyhjiä kansia..?

Hitto kun pitää mennä ihastumaan johonkin niin sitten saa heti sormilleen... mulle kun sitä ei ihan usein tapahtu... :( ei noita miehiä vaan yksinkertaisesti voi ymmärtää... ompa hienoa juhlia synttäreitä kun kaikki menee päin helvettiä...:itku:

Mikäs meissä miehissä on niin vaikeaa ymmärtää? Ja päätä pystyyn, kyllä niitä hyviäkin tapauksia riittää. Ja hyviä synttäreitä siitä huolimatta. :)

EDIT: Mun kirjoitusta on ainakin vaikeaa ymmärtää. Typoja meinaa pukata siihen tahtiin ettei itsekään omaa tekstiä ymmärrä. Vaikka selvinpäin kirjoitteleekin. :lol2:

Ei niinkään vituta kuin pelottaa se ihana sekava tunne kun mönkii pohjamudissa. Ihana siksi, että ei enää tunnu miltään, ei edes pahalta! Ja siksi se onkin niin perseestä kun huomaa taas karkottavansa viimesetkin ihmiset ympäriltään niitä suojellakseen. Eli tästä tullaan menemään vielä reippaasti alaspäin, kun suojamekanismitkin menny päälle. Seuraavaks tulee se kiva maailma on ihana ja kaunis paikka -vaihe ja viimeinenkin itsesuojeluvaisto häviää kun tajuaa että mä oon täysin vapaa. Melkee laukeaa joka kukasta ja vesipisarasta minkä näkee. Ihuna euforia ja sit uus pohja. Saas nähdä kuin syvälle tällä kertaa. Ja ajatuksiakin tulee päähän tuhat ja yksi ja ei meinaa saada edes yhtä järkevää lausetta suusta, joten en vaan puhu enää. Pitäköön ihmiset autistisena. Kaikki mitä sanoisin menis niiden ymmärryksen yli kuitenkin. Saispa ees hetkeks aivot kytkettyä off asentoon. Neljäs viikko sekavuutta alkaa.. Miks pitää olla näin fucked up.. nukkumaan -->

Hitto kun pitää mennä ihastumaan johonkin niin sitten saa heti sormilleen... mulle kun sitä ei ihan usein tapahtu... :( ei noita miehiä vaan yksinkertaisesti voi ymmärtää... ompa hienoa juhlia synttäreitä kun kaikki menee päin helvettiä...:itku:

Älä nyt kuitenkaan meitå kaikkia viitsi tuomita. Se oli vaan väärä mies.:D

Mulla vähän samaa vikaa kuin kynaella. Tosin en missään pohjamudissa vaella, mutta ajatuksia päässä 5 miljoonaa enkä saa niitä ulos mitenkään järkevästi. Ihan sama kirjoittaako ne vai sanooko ne, aina joku käsittää päin persettä ja sitten alkaa nälvimään mulle! Eikö mun epämääräisiin lauseisiin voisi suhtautua jotenkin muuten kuin alkamalla vittuilemaan? Vaikka kysyä, että mitä tarkoitit, tai selostaa omaa käsitystä tai yksinkertaisesti pitää vaan turpansa kiinni? Miksi pitää alkaa ilkeilemään, aikuisten ihmisten? Ei kyllä hirveästi kiinnosta ihmisille puhua kun hyvin harvoin tapaa sellaisia normaalisti suhtautuvia. Sittenpä olen omine ajatuksineni omassa maailmassani hiljaa (on mulla toki kavereita jotka ymmärtää mua ja joille puhun, ja ne tajuaa ignoorata mun häröilyt), ja jos joku mua autistisena pitää, niin voin kyllä myöntää ettei ihan hakoteillä ole (ei tosin täysin oikeassakaan)...

Nuha ja hirveä kurkkukipu; tuntuu niinkuin joku pistäisi ruosteisella naulalla kurkkuun joka kerta kun nielaisee. Tietenkin heti kun on treenit alkanu kunnolla kulkemaan kesän jälkeen niin sairastuu.

Back
Ylös Bottom