Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu! Mä en jaksa enää tätä väsymystä!! :itku:
Niin, eikö tähän oo edes mitään kummempaa syytä. Et oo ajatellut lekurilla käydä?
Ei mulla mitään stressiä ole tai muuta vastaavaa ja hemoglobiini on kans ihan ok (127). Minen vaan ymmärrä. Mä oon siinä mielessä perussuomalainen, eli menen vasta sitten lääkäriin, kun pää on vähintään poikki :D. Tiedän, typerää...
Tuskinpa se lääkärikään mitään sille vois tehdä, mutta niillä on yleensä sellainen rauhoittava vaikutus.
Ei sen puoleen itsekkin menen lääkärin puheille vasta sitten, kun asiat on tarpeeksi huonosti. Mitä sitä nyt turhaan niitä vaivaamaan :D.
Tuntuu tää väsymys ja uniongelmat olevan jonkinlainen kansantauti tällähetkellä. Itsekin nukahdin tänään töissä.
On vaan niin ärsyttävää, kun on päivät pitkät lyhyet päällä ja mistään ei tajua yhtikäs mitään ja mitään ei jaksa tehdä koulun jälkeen. Äskenkin yritin ottaa päikkärit, kun väsytti niin maan perkeleesti, mutta EI TULLUT UNI :curs: . Nyt tässä mietin, että pitäiskö sittenkin lähteä salille.
Ei helevetti, päivän parhaat naurut! :hyvä:Miten ihmeessä näkkäriin voi olla koukussa?! Mun näkkärilakko kesti 5 päivää, sit sorruin ja nyt jo menny päälle puol pakettia..
Isäpuoli vituttaa, niin ankarasti. Ette voi uskoa..
Voin! Joskus aikoinaan samoja ongelmia ollut kovasti..
hah luin mäkkäri ja ihmettelin vähä aikaa että mistä paketista oli kyseMiten ihmeessä näkkäriin voi olla koukussa?! Mun näkkärilakko kesti 5 päivää, sit sorruin ja nyt jo menny päälle puol pakettia..