Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa vahvasti.

firman palkanmaksuosasto oli päättänyt vaihtaa mun palkanmaksupäivää ja nyt ollaan 1,5 kk ilman rahaa.

ei muuten mitään, muttei oo ihan eka kerta kun sössivät noiden kanssa.
nimim. tämänkin kuun palkka piti käydä taistelemassa, että olisi tullut.

Ja sitten olivat vielä verottaneet päin vittua sen summan.

miksei tää voi vaan toimia?

kun nyt löytäis äkkiä uuden työn niin pääsis irtisanoutumaan ja jättään projektit tuuliajolle.
siinäpä sitä sitten puuhailevat.

ei kyllä paljoa naurata tää homma!
ja ihan salettiin laitan liiton selvittelemään lähtiessäni mm. puuttuvia lomia ja muita hauskuuksia.
Vittu!!!
oon ollu kaks vuotta talossa ja kesälomaa 12 päivää!!!
tää on niin perseestä!

tää on niin perseestä!

Et sitten ole kesäisin vaatinut itsellesi lomia pidettäväksi?
Eiköhän tuo ole ihan lakisääteistä,että kesälomapäivät pidetään 1.5-30.9 välisenä aikana.Ja jos ei pidetä,niin sitten ne maksetaan rahana.

Et sitten ole kesäisin vaatinut itsellesi lomia pidettäväksi?
Eiköhän tuo ole ihan lakisääteistä,että kesälomapäivät pidetään 1.5-30.9 välisenä aikana.Ja jos ei pidetä,niin sitten ne maksetaan rahana.
ei oo näkyny kumpaakaan.

Nyt kyrsii hieman... Rupesin tuossa eilen päivällä ruokaa laittelemaan ja kun siinä sitten paprikaa olin pilkkomassa, niin hartiat päättää sitten mennä jumiin oikeen kovan kaavan mukaan. No ei tämä jumi tietenkään riittänyt vaan tästä seurasi järjetön migreeni ja :urjo:
Onneks sentään hieman vahvemmat relaksantit sai jumin pois.
Harmittaa vain, kun jäi hapanimelä possu wokki syömättä:curs:

Vituttaa naapuri joka teki ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, koska askeleeni kuuluvat alakertaan. En ole kertaakaan pitänyt bileitä, eikä ole tapana pomppia tai hyppiä kotonani, vaan kävelen makuuhuoneesta olohuoneeseen, tai vessaan tahi keittiöön. En kuuntele musiikkia päivällä enkä yöllä. Nyt saa sitten tuon epelin kanssa taistella ja kirjoitella vastinetta hallitukselle ja mitä lie.

Ei helvetti, että vituttaa.

Vituttaa vahvasti.

firman palkanmaksuosasto oli päättänyt vaihtaa mun palkanmaksupäivää ja nyt ollaan 1,5 kk ilman rahaa.

ei muuten mitään, muttei oo ihan eka kerta kun sössivät noiden kanssa.
nimim. tämänkin kuun palkka piti käydä taistelemassa, että olisi tullut.

Ja sitten olivat vielä verottaneet päin vittua sen summan.

miksei tää voi vaan toimia?

kun nyt löytäis äkkiä uuden työn niin pääsis irtisanoutumaan ja jättään projektit tuuliajolle.
siinäpä sitä sitten puuhailevat.

ei kyllä paljoa naurata tää homma!
ja ihan salettiin laitan liiton selvittelemään lähtiessäni mm. puuttuvia lomia ja muita hauskuuksia.
Vittu!!!
tää on niin perseestä!

Mitäköhän hommia teet, osa-aikainen, ei tuossa muuten ole mitään järkeä?

Vasemmassa silmäluomessa (alemmassa) joku perhanan rakkula tjms. Kiva räpytellä silmiä, kun tuntuu ihanan aralta. Ei oo koskaan ennen ollut vastaavaa.

Miesasiat...:jahas: huoh.... taidanpa vaan keskittyä täysillä treenaamiseen ja työntekoon. Ei miehistä koidu kuin surua ja murhetta sekä pettymyksiä. :(

Vituttaa naapuri joka teki ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, koska askeleeni kuuluvat alakertaan. En ole kertaakaan pitänyt bileitä, eikä ole tapana pomppia tai hyppiä kotonani, vaan kävelen makuuhuoneesta olohuoneeseen, tai vessaan tahi keittiöön. En kuuntele musiikkia päivällä enkä yöllä. Nyt saa sitten tuon epelin kanssa taistella ja kirjoitella vastinetta hallitukselle ja mitä lie.

Ei helvetti, että vituttaa.

haha :D kuullostaa vähän entiseltä naapurilta joka kirjoitti vuokrakonsernin lehteen siitä, kuinka kanta-astujat häiritsevät taloyhtiöissä hiljaisuutta :D

kannattaa soittaa pj:lle ja kertoa miten asia oikeesti on. yöaikaan kun saa liikkua, käydä suihkussa ja vessassa jne..

Munkin yläpuolelle muutti kanta-astuja. Aluksi mä ajattelin että voi perkele sentään ihan mahdotonta!! Mutta siihen tottui. Siihenkin tottui, että herra kusee suoraan veteen. Ja toisinaan myös siihen, että soitellaa yöllä musaa ja kuunnellaan telkkaria yllättävän kovalla äänellä (onhan mulla korvatulpat). Mutta jotkut äänet menee yli hilseen. Enemmän kun mua vituttaa, mua kiinnostaa MIKÄ saa aikaan tuollaisia ääniä! Jos joku katseli ensimmäisen kauden LOST-ohjelmia, ja siellä metsikössä meni musta pilvivarjosysteemi, se päästeli sellaista skitsoa kilkatusääntä. Sen tapaisia ääniä mä kuulen yläpuolelta vähän väliä. Viime viikolla kun oli miehekekin todistamassa jotain äärettömän omituista ääntä niin se oli helpotus etten itse kuvittele näitä outoja ääniä. Ei vaan kykene keksimään mitä nuo äänet ovat. Ne eivät tule mitenkään hiljaisella. Tuntuu siltä että tää on joku mielenterveyden testi.
Aina se jotain duunaa siellä. Jotain äänekästä ja joka päästää todella outoa ääntä. Se on kuin joku työmuurahainen, ei koskaan hiljaista. Musta tuntuu että se työtön tai joku opiskelija kun ei öisinkään voida nukkua. Eniten mä haluisin että se ei kusisi suoraan veteen mutta tuskin menen sanomaan asiasta... se lorina tuntuu kuuluvan uniin asti vaikka oiskin tulpat korvissa :lol2:

Mutta yläkerran jamppaan oon jokseenkin tottunut, se on ihan sympaattisen äänekäs. Meidän sisäpihalla on outo pyöreä keinu, se tai sen kaveri nimesi sen keinun läskikeinuksi. Oiva sana, käytän sitä itsekin. Alakerran mies sen sijaan toivottavasti kuolee pian, en jaksa enää tupakan lemua. Ei se enää niin häiritse kuin kesällä, oli kuuma ja OLISI HALUNNUT pitää partsin ovea auki. Jos se elää vielä ensi kesänä vaikka nyt on hyviä röökilimatukehdusääniä kuultavissa parvekkeella, niin mä käyn kyllä kuristamassa sen ihan itse.

Alakerran mies sen sijaan toivottavasti kuolee pian, en jaksa enää tupakan lemua. Ei se enää niin häiritse kuin kesällä, oli kuuma ja OLISI HALUNNUT pitää partsin ovea auki. Jos se elää vielä ensi kesänä vaikka nyt on hyviä röökilimatukehdusääniä kuultavissa parvekkeella, niin mä käyn kyllä kuristamassa sen ihan itse.

ai niin vittu, mulla on vastaava ongelma. alapuolella jossain kämpässä asuu ihminen, joka ei ilmeisesti ole tiivistänyt rappukäytävään johtavaa oveaan. viikonloppuisin haisee rööki omassa eteisessä asti vaikka jopa postiluukussa on tiivisteet sisä- ja välioven lisäksi. parvekkeella ei onneks tuollaista ongelmaa ole, mutta ahistaa aina viikonloppuisin mennä kotiin kun pääsee sen ihanan tuoksumaiseman läpi.

jotkut leipomistuoksut ei haittaa niin paljoa, mutta hitto se tupakansavu. pitää ottaa esille seuraavassa yhtiökokouksessa kyllä aihe. tiivistysnauha maksaa bout 3e/ovi (eilen tarkistin) joten ei pitäis olla rahasta kiinni....

ai niin vittu, mulla on vastaava ongelma. alapuolella jossain kämpässä asuu ihminen, joka ei ilmeisesti ole tiivistänyt rappukäytävään johtavaa oveaan. viikonloppuisin haisee rööki omassa eteisessä asti vaikka jopa postiluukussa on tiivisteet sisä- ja välioven lisäksi. parvekkeella ei onneks tuollaista ongelmaa ole, mutta ahistaa aina viikonloppuisin mennä kotiin kun pääsee sen ihanan tuoksumaiseman läpi.

jotkut leipomistuoksut ei haittaa niin paljoa, mutta hitto se tupakansavu. pitää ottaa esille seuraavassa yhtiökokouksessa kyllä aihe. tiivistysnauha maksaa bout 3e/ovi (eilen tarkistin) joten ei pitäis olla rahasta kiinni....

No pitää laittaa omakin vitutus kun koskee samaa asiaa. Mun rapussa on joko ekassa tai tokassa kerroksessa niin röyhkeä asukas,että se käy röökaamassa rappukäytävässä. En oo ikinä nähnyt sen röökaavan, mut haju tulee omaan asuntoon sisään. Oon epäillyt tota, et joku käy käytävässä röökillä, mut en oo ollut varma. Eilen kun kaveri tuli käymään niin se huomautti, et joku jannu veti röökiä tuolla rappukäytävässä. Vittu mistä näitä idiootteja tulee?

No pitää laittaa omakin vitutus kun koskee samaa asiaa. Mun rapussa on joko ekassa tai tokassa kerroksessa niin röyhkeä asukas,että se käy röökaamassa rappukäytävässä. En oo ikinä nähnyt sen röökaavan, mut haju tulee omaan asuntoon sisään. Oon epäillyt tota, et joku käy käytävässä röökillä, mut en oo ollut varma. Eilen kun kaveri tuli käymään niin se huomautti, et joku jannu veti röökiä tuolla rappukäytävässä. Vittu mistä näitä idiootteja tulee?

tuli mieleen että eiköhän tuo ole nykyään laitonta? pitäis melkeen kysellä joltain terveysviranomaiselta tai joltakulta....

Joo, tonkin korsteenin ihanat aromit tulee rappukäytävälle. Mä en tiedä polttaako se partsilla vai kotonaan sisällä, veikkaan kyllä molempia. Haju tulee itsellänikin eteiseen käytävältä kun se tarpeeksi on vetänyt savukkeita putkeen.
Kesällä laskin! Iltapalaksi se veti 13 savuketta yleensä. Mä en tiedä laskiko se, mutta minäpä laskin. Öisin se heräsi pariin otteeseen röökille. Mäkin heräsin, kun partsin ovea oli kuitenkin pidettävä auki. Kyllä mä noilla määrillä toivon jo että se delaa pian. Taitaa toivoa itsekin, tai sitten sillä ei ole sille enää mitään väliä. Polttamalla noin paljon on varma tie hautaan.

Toi on jo todella törkeätä... Varmasti muutkin rapun asukkaat ovat pikkasen vittuuntuneita.

Toi on jo todella törkeätä... Varmasti muutkin rapun asukkaat ovat pikkasen vittuuntuneita.

Joo, siinä oli kuulemma mennyt joku asukas kanssa ohi ja oli katsonut tätä röökaajaa vihaisesti. Kylhän tossa vaiheessa se on niin, että noi katseet ei enää merkkaa mitään. Se jannu tietää tasan tarkkaan mitä se tekee, se ei vaan välitä.

Täältähän saa loistavia vinkkelä, täytyy itsekin tarkastaa noi. Saako tiivistenauhaa jostain tavallisesta kaupasta vai joutuuko lähtee K-rautaan?

Meillä yläkerran Sorbus-kulinaristi harrastaa jotain epämääräistä "haluan todistaa olevani miehinen mies nikkaroimalla kodin kuntoon kellonaikaan katsomatta" -filosofiaa. Kaikenlaista sahauksesta paukutukseen kuuluu vähintää viikottain, yleensä klo kymmenen jälkeen. Myös HC-pikkukoiratappleut kuuluvat repertuaariin.

Toisaalta hyvä olla valittamatta liikaa niin on jokin vasta-ase jos niillä on joskus pokkaa tulla valittamaan musiikinkuuntelusta. Alapuolella ei asu ketään, joten itse voi pomppia vaikka tasajalkaa.

Back
Ylös Bottom