Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"Kaverit". Peruivat baarireissun ihan viimetippaan jo toista kertaa tällä viikolla:jahas:. Ja vittu mä menin sen takia ottamaan yhteensä 2 vapaata töistä, vaikka oon ihan rahaton. Vituttaa tollaset viimehetken "me päätettiinki peruu, mennään sit joku toinen kerta..."-ihmiset. Ai päätitte vai? Kiva kun mullekkin viitsitte ilmottaa ajoissa...

Sitähän kuvittelis et omille tyhmyyksilleen olis joku raja/kiintiö per vuosi tms... Aina kun pääsee yhdestä sotkusta niin toinen vaanii jo kulman takana ja tietenkin sitä on heti innokkaana tunkemassa omaa lusikkaansa taas uuteen soppaan... Voi saatana sanon minä.

"Kaverit". Peruivat baarireissun ihan viimetippaan jo toista kertaa tällä viikolla:jahas:. Ja vittu mä menin sen takia ottamaan yhteensä 2 vapaata töistä, vaikka oon ihan rahaton. Vituttaa tollaset viimehetken "me päätettiinki peruu, mennään sit joku toinen kerta..."-ihmiset. Ai päätitte vai? Kiva kun mullekkin viitsitte ilmottaa ajoissa...

Eihän nyt töistä ikinä oteta vapaata dokaamisen takia. Hyi sua. :)

Naapurin isäntä, joka antaa emännällensä vauhtia :jahas: ...

Seuraavan kerran kun naapurin isäntä tekee niin, niin puhelinta käteen ja 112. Luulisin että nainenkin olisi tyytyväinen. (ellei sitten kyydillä tarkoiteta sänkypuuhia, silloin ei ehkäpä kannata soitella mihkään).

Ylipäätään, miksi ihmiset vain kuuntelevat jos naapurit hakkaavat toisiaan, siellä saattaa olla lapsiakin paikalla. Ja vaikka ei olisi lapsia niin sille hakattavalle voi käydä tosi pahastikin. Eli tosiaan soitto poliiseille ensi kerralla.

Tulipa eilen käytyä kutsunnoissa ja jouduin juuri sinne minne en halunnut. :curs: Luutnantilla oli kyllä kauhia kyrpä keskellä otsaa ei voi muuta sanoa. :D

Vitun paska mopo ei vittu lähäre käyntiin vittu vittu vittu kun vituttaa.
Voisin mennä pyörälläkin kouluun mutta nyt vituttaa niin vitun vitusti, vittu, että taidan pitää vapaata. Vittu.
Ja vaikka saisinkin sen vitun paskan käyntiin niin vitun vittu sitten saisin polkea iltapäivällä 2 tuntia koulun pihassa sitä. Voi vitun vittu.

Ps. Voi jumalautasaatanavittuperkelevitunpaskasaatanansaatanavitunvittuperkelesaatanavittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu.

Ps, taas. Vittu tätä viestiä kirjottaessa vitutus on jo vähän vähentynyt, vittu, mutta en vittu jaksa mennä vielä pariin tuntiin sinne vitun kouluun, vittuvittuvittuvittu.

Mikset hommanu apriliaa niih..?

e. Mulla sentää alkaa 15 minsan pääst kolmetuntinen äikän koe et revi siitä :D Ihanat referaatit sun muut arvostelut, vitun kivaa <3

e2. lisäks tekemättä yks kirja-arvostelu mikä piti tehä jo keskiviikoks.. toivottavast opettaja ei ala lätisee siitä nyt aamul.

Vitun paska mopo ei vittu lähäre käyntiin vittu vittu vittu kun vituttaa.
Voisin mennä pyörälläkin kouluun mutta nyt vituttaa niin vitun vitusti, vittu, että taidan pitää vapaata. Vittu.
Ja vaikka saisinkin sen vitun paskan käyntiin niin vitun vittu sitten saisin polkea iltapäivällä 2 tuntia koulun pihassa sitä. Voi vitun vittu.

Ps. Voi jumalautasaatanavittuperkelevitunpaskasaatanansaatanavitunvittuperkelesaatanavittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu.

Ps, taas. Vittu tätä viestiä kirjottaessa vitutus on jo vähän vähentynyt, vittu, mutta en vittu jaksa mennä vielä pariin tuntiin sinne vitun kouluun, vittuvittuvittuvittu.
:rock: Kunnon emo :rock:

vittu joka päivä tekee enemmän mieli ostaa x0 :(

eniten vituttaa se, että ois heittämällä rahaa siihen jemmassa kun säästän uuteen kannettavaan...

Tulipa eilen käytyä kutsunnoissa ja jouduin juuri sinne minne en halunnut. :curs: Luutnantilla oli kyllä kauhia kyrpä keskellä otsaa ei voi muuta sanoa. :D

Ittelläni kävi ihan samalla tavalla ja vielä sanoivat perään, että valmistaudu olemaan se 12kk. Luutnantille nousi kyrpä otsaan vasta kun sanoin, että nyt kyllä alkoi sivari kiinnostamaan :)

Tappajaitikka purassu toissayönä käteen, nyt ranne turvonnu puoltoistakertaiseksi... Eilen ei päässy salille ranteen takia, tänää ei saa mennä ja viikonloppu muualla niin ei pääse :S Onneks menin lekurille ni sain kunnon kortisonit et kipu ja turvotus saattaa joskus helpottaa...

Jaha, tänään palaverissa sain kuulla että jatkan nykysissä hommissa niin kauan kuin on tarvis.. piti olla vaan tämä viikko enää ja tää ois ollut vika päivä ja maanantaina sitten uus työnkuva.. mutta perkele tässä saattaa mennä vielä pari viikkoa. Ei voi mitään.

Vaikka niin kovasti haluaisinkin unohtaa, nuo lainat eivät valitettavasti unohda mua...niitä maksellaan tässä seuraavat 5 vuotta, ja jokaikinen lasku muistuttaa omasta tyhmyydestä. Töitä yritetään tässä painaa niska limassa, onhan tuo työtilannekin niin turvattu näillä pätkätöillä:rolleyes: Vituttaa se, että sosiaali- ja terveysalalla nuo vakipaikat on niin tiukassa.

Seuraavan kerran kun naapurin isäntä tekee niin, niin puhelinta käteen ja 112. Luulisin että nainenkin olisi tyytyväinen. (ellei sitten kyydillä tarkoiteta sänkypuuhia, silloin ei ehkäpä kannata soitella mihkään).

Kyseessä oli siis tuo jälkimmäinen vaihtoehto :D.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä erittäin rankasti vatsatauti :kakka: .

Nykynen meininki työelämässä.

Duunari irtisanoo ittensä ku ei huvita tehä töitä - pomo suostuu "antamaan potkut" jotta pääsee suoraan liiton rahoille. Samaan aikaan kauhee ongelma ku ei saa palkattua työntekijöitä.

Siis mikä helvetti näitä ihmisiä vaivaa?!?! :curs:

Niin ja tulevat toivot ottaa lomaa että pääsee juomaa viinaa... :jahas:

Mua taas vituttaa se, ettei duunarit sitoudu työhönsä. Puolen vuoden välein saa olla kouluttamassa uusia työntekijöitä, kun vanhat vaihtavat muihin hommiin. Ja itse joudun aina nämä uudet torspot opettamaan.

Mua taas vituttaa se, ettei duunarit sitoudu työhönsä. Puolen vuoden välein saa olla kouluttamassa uusia työntekijöitä, kun vanhat vaihtavat muihin hommiin. Ja itse joudun aina nämä uudet torspot opettamaan.

Minulla on tähän vielä yksi näkökulma. Vituttaa työnantajat, jotka eivät tajua pitää hyvistä työntekijöistä kiinni vaan omalla vittumaisuudellaan periaatteessa savustavat kaikki vähänkin oman etunsa päälle ymmärtävät ulos. Jälkeenpäin kiroillaan, kun eivät työntekijät sitoudu.

Kaikki saisivat katsoa peiliin, duunarit ja työnantajat.

[nelo];1694819 sanoi:
Minulla on tähän vielä yksi näkökulma. Vituttaa työnantajat, jotka eivät tajua pitää hyvistä työntekijöistä kiinni vaan omalla vittumaisuudellaan periaatteessa savustavat kaikki vähänkin oman etunsa päälle ymmärtävät ulos. Jälkeenpäin kiroillaan, kun eivät työntekijät sitoudu.

Kaikki saisivat katsoa peiliin, duunarit ja työnantajat.
Aivan samaa mieltä.

Back
Ylös Bottom