Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa opiskella yliopistossa, en tajuu mitn --> keväällä hakupaperit johonki toiseen kouluun.
oon ollu kaks vuotta talossa ja kesälomaa 12 päivää!!!
tää on niin perseestä!
ei oo näkyny kumpaakaan.Et sitten ole kesäisin vaatinut itsellesi lomia pidettäväksi?
Eiköhän tuo ole ihan lakisääteistä,että kesälomapäivät pidetään 1.5-30.9 välisenä aikana.Ja jos ei pidetä,niin sitten ne maksetaan rahana.
Vituttaa vahvasti.
firman palkanmaksuosasto oli päättänyt vaihtaa mun palkanmaksupäivää ja nyt ollaan 1,5 kk ilman rahaa.
ei muuten mitään, muttei oo ihan eka kerta kun sössivät noiden kanssa.
nimim. tämänkin kuun palkka piti käydä taistelemassa, että olisi tullut.
Ja sitten olivat vielä verottaneet päin vittua sen summan.
miksei tää voi vaan toimia?
kun nyt löytäis äkkiä uuden työn niin pääsis irtisanoutumaan ja jättään projektit tuuliajolle.
siinäpä sitä sitten puuhailevat.
ei kyllä paljoa naurata tää homma!
ja ihan salettiin laitan liiton selvittelemään lähtiessäni mm. puuttuvia lomia ja muita hauskuuksia.
Vittu!!!
oon ollu kaks vuotta talossa ja kesälomaa 12 päivää!!!
tää on niin perseestä!
Vituttaa naapuri joka teki ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, koska askeleeni kuuluvat alakertaan. En ole kertaakaan pitänyt bileitä, eikä ole tapana pomppia tai hyppiä kotonani, vaan kävelen makuuhuoneesta olohuoneeseen, tai vessaan tahi keittiöön. En kuuntele musiikkia päivällä enkä yöllä. Nyt saa sitten tuon epelin kanssa taistella ja kirjoitella vastinetta hallitukselle ja mitä lie.
Ei helvetti, että vituttaa.
Alakerran mies sen sijaan toivottavasti kuolee pian, en jaksa enää tupakan lemua. Ei se enää niin häiritse kuin kesällä, oli kuuma ja OLISI HALUNNUT pitää partsin ovea auki. Jos se elää vielä ensi kesänä vaikka nyt on hyviä röökilimatukehdusääniä kuultavissa parvekkeella, niin mä käyn kyllä kuristamassa sen ihan itse.
ai niin vittu, mulla on vastaava ongelma. alapuolella jossain kämpässä asuu ihminen, joka ei ilmeisesti ole tiivistänyt rappukäytävään johtavaa oveaan. viikonloppuisin haisee rööki omassa eteisessä asti vaikka jopa postiluukussa on tiivisteet sisä- ja välioven lisäksi. parvekkeella ei onneks tuollaista ongelmaa ole, mutta ahistaa aina viikonloppuisin mennä kotiin kun pääsee sen ihanan tuoksumaiseman läpi.
jotkut leipomistuoksut ei haittaa niin paljoa, mutta hitto se tupakansavu. pitää ottaa esille seuraavassa yhtiökokouksessa kyllä aihe. tiivistysnauha maksaa bout 3e/ovi (eilen tarkistin) joten ei pitäis olla rahasta kiinni....
No pitää laittaa omakin vitutus kun koskee samaa asiaa. Mun rapussa on joko ekassa tai tokassa kerroksessa niin röyhkeä asukas,että se käy röökaamassa rappukäytävässä. En oo ikinä nähnyt sen röökaavan, mut haju tulee omaan asuntoon sisään. Oon epäillyt tota, et joku käy käytävässä röökillä, mut en oo ollut varma. Eilen kun kaveri tuli käymään niin se huomautti, et joku jannu veti röökiä tuolla rappukäytävässä. Vittu mistä näitä idiootteja tulee?
ai niin vittu, mulla on vastaava ongelma. alapuolella jossain kämpässä asuu ihminen, joka ei ilmeisesti ole tiivistänyt rappukäytävään johtavaa oveaan. viikonloppuisin haisee rööki omassa eteisessä asti vaikka jopa postiluukussa on tiivisteet sisä- ja välioven lisäksi. parvekkeella ei onneks tuollaista ongelmaa ole, mutta ahistaa aina viikonloppuisin mennä kotiin kun pääsee sen ihanan tuoksumaiseman läpi.
jotkut leipomistuoksut ei haittaa niin paljoa, mutta hitto se tupakansavu. pitää ottaa esille seuraavassa yhtiökokouksessa kyllä aihe. tiivistysnauha maksaa bout 3e/ovi (eilen tarkistin) joten ei pitäis olla rahasta kiinni....
No pitää laittaa omakin vitutus kun koskee samaa asiaa. Mun rapussa on joko ekassa tai tokassa kerroksessa niin röyhkeä asukas,että se käy röökaamassa rappukäytävässä. En oo ikinä nähnyt sen röökaavan, mut haju tulee omaan asuntoon sisään. Oon epäillyt tota, et joku käy käytävässä röökillä, mut en oo ollut varma. Eilen kun kaveri tuli käymään niin se huomautti, et joku jannu veti röökiä tuolla rappukäytävässä. Vittu mistä näitä idiootteja tulee?
Toi on jo todella törkeätä... Varmasti muutkin rapun asukkaat ovat pikkasen vittuuntuneita.